Media en cultuur
Regendrup.
12-04-2022 om 13:52
Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2
Zie hier het vervolg van het boekentopic om te plaatsen wat je op dit moment leest of wat klaarligt om te gaan lezen!
Eventueel kun je erbij schrijven wat je er tot nu toe van vindt of waarom je ervoor gekozen hebt dit boek te gaan lezen.
Veel leesplezier!
Link naar het vorige deel:
https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/boekentopic-wat-lees-je-nu?page=64#1942
weneri
30-08-2023 om 14:57
weneri schreef op 27-08-2023 om 14:30:
Ik ga nu beginnen in the flat share - Beth O'Leary
Ik ben hier na 120 pagina's mee gestopt, ik vond de schrijfstijl erg vervelend.
Ik ga beginnen in recept voor geluk - Saskis Oudshoorn
Lali
30-08-2023 om 17:17
Cala schreef op 30-08-2023 om 13:25:
[..]
Is dat die van Bella Mackie? Die heb ik anderhalf jaar geleden gelezen. Ik vond de schrijfstijl inderdaad ook erg fijn
Maar dan heb jij hem zeker in het Engels gelezen? Volgens mij is hij pas dit jaar in het Nederlands uit?
Dolfje
03-09-2023 om 10:36
Ik las afgelopen week Door een roze bril van Vanessa Thuyns. Las lekker weg. Prima vakantieboek.
Ik ben gisteren begonnen in De Jane's van Heather Marshall over abortus en kinderen afstaan in Canada in de jaren 60.
Mick87
04-09-2023 om 00:00
de Jane's lijkt me een interessant boek.
Ik begin nu in Kukuruznik van Saskia Goldschmidt.
Treurniet
04-09-2023 om 12:21
Ik vind Luister van Sacha Bronwasser niks bijzonders. En ik ben al halverwege.
Rogue
04-09-2023 om 14:21
ik luister nu naar :zachtop lachen van malou holshuijsen, leukste is dat ze het samen met Paul Munnik voorleest.
ik luister ook graag naar podcast dus wist al een beetje waar het overging maar soms irriteer ik mij wel aan haar houding. maar ik snap ook wel waar het vandaan komt.
MildredRatched
04-09-2023 om 16:20
Naar aanleiding van de tips hier heb ik vandaag de vrouwen van Bletchley Park afgeluisterd. Wat een super goede tip zeg. Echt een heel fijn boek en ik ben er doorheen gevlogen
Beterlaat2021!
04-09-2023 om 18:29
Mijn favoriete genre is de Scandinavische thriller en daar is heel veel keus in.
Ik vind mijn boeken nog steeds in de straatbiebs/minibiebs.
Zijn hier ook fans van Robert Bryndza?
Dat is dan wel geen Scandinaviër, maar wel iemand die veel boeken met dezelfde hoofdpersonen schrijft. Ik heb er nu een van hem gevonden.
Is hij een aanrader?
-Nienke-
04-09-2023 om 18:47
Ik ben ook fan van Scandinavische thrillers! Van Bryndza nooit iets gelezen, dus ook benieuwd of het een aanrader is
Ik lees nu Oog om oog, een stand-alone van Arlidge. Het heeft een intrigerende verhaallijn, maar is soms best gruwelijk, dus moet het regelmatig even wegleggen!
joky
04-09-2023 om 19:10
Beterlaat2021! schreef op 04-09-2023 om 18:29:
Mijn favoriete genre is de Scandinavische thriller en daar is heel veel keus in.
Dat is dan wel geen Scandinaviër, maar wel iemand die veel boeken met dezelfde hoofdpersonen schrijft. Ik heb er nu een van hem gevonden.
Is hij een aanrader?Zeker n aanrader.
Met Erika Foster .
Te beginnen met. Het meisje in het ijs .
Je raakt vanzelf verslaafd aan de serie .veel leesplezier.
Loulou39
04-09-2023 om 19:52
Is hij een aanrader?
Ja, ben helemaal fan! Heel spannend en leest als een trein
Cala
04-09-2023 om 22:41
Lali schreef op 30-08-2023 om 17:17:
[..]
Maar dan heb jij hem zeker in het Engels gelezen? Volgens mij is hij pas dit jaar in het Nederlands uit?
Dat klopt!
Is hij een aanrader?
Ik vind zijn Kate Marshall boeken heel leuk, met zijn Erika Foster boeken kan ik dan weer helemaal niets.
In de tussentijd heb ik The family Remains gelezen van Lisa Jewell, ik vond het heel saai en langzaam. Mustique Island van Sarah McCoy was wel vermakelijk, maar er gebeurde vrij weinig en het voldeed niet helemaal aan mijn verwachting. Into the drowning deep van Mira Grant vond ik wel leuk, een boek in het hier en nu, over onderzoek naar zeemeerminnen, en waardoor ik één nacht niet goed kon slapen.
Ik ga nu beginnen aan The family game van Catherine Steadman
Kammenie
05-09-2023 om 02:54
Is hij een aanrader?
Zeker!
Alleen de allerlaatste vond ik minder. Maar als je pas begint, heb je er nog 10 zalige te gaan. Ik zou ze wel op volgorde lezen, de hoofdpersonages evolueren.