Media en cultuur
Regendrup.
12-04-2022 om 13:52
Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2
Zie hier het vervolg van het boekentopic om te plaatsen wat je op dit moment leest of wat klaarligt om te gaan lezen!
Eventueel kun je erbij schrijven wat je er tot nu toe van vindt of waarom je ervoor gekozen hebt dit boek te gaan lezen.
Veel leesplezier!
Link naar het vorige deel:
https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/boekentopic-wat-lees-je-nu?page=64#1942
Bellebelle
24-08-2023 om 21:33
Fiorah schreef op 24-08-2023 om 15:56:
[..]
Wat is er ongemakkelijk aan?
Ik heb ook een aantal boeken gelezen en haar beschrijvingen zijn vrij grafisch, bijvoorbeeld van geweld. Ik gok dat dat bedoeld wordt.
MildredRatched
24-08-2023 om 23:29
Bellebelle schreef op 24-08-2023 om 21:33:
[..]
Ik heb ook een aantal boeken gelezen en haar beschrijvingen zijn vrij grafisch, bijvoorbeeld van geweld. Ik gok dat dat bedoeld wordt.
Het geweld vind ik niet zo’n probleem, hoewel inderdaad soms vrij grafisch.
Het deel waar ik nu in bezig ben heeft echter wat seksscenes erin zitten, die wat mij betreft voelen alsof je naar een seksscene kijkt van je beste vrienden. Een tikje ongemakkelijk dus
weneri
25-08-2023 om 19:57
appels vallen niet van Liane Moriarty is uit. Het koste me ontzettend veel moeite, maar ik was al zo ver en toch ook wel een beetje nieuwsgierig hoe het verhaal in elkaar stak dat ik het toch heb uitgelezen, achteraf toch spijt van, had deze leestijd beter in een boeiender boek kunnen steken, want voor mij deed deze Moriarty het niet.
PerfumedAlpaca84
25-08-2023 om 20:27
MildredRatched schreef op 24-08-2023 om 23:29:
[..]
Het geweld vind ik niet zo’n probleem, hoewel inderdaad soms vrij grafisch.
Het deel waar ik nu in bezig ben heeft echter wat seksscenes erin zitten, die wat mij betreft voelen alsof je naar een seksscene kijkt van je beste vrienden. Een tikje ongemakkelijk dus
Dat ongemakkelijke heb ik vaker in de boeken van Fields, ik snap dus wat je bedoelt
MildredRatched
25-08-2023 om 23:21
Naar aanleiding van tips hier ben ik begonnen met luisteren in de vrouwen van Bletchley Park. Bevalt tot nu toe heel goed, echt een leuk verhaal lijkt het zo
Fiorah
26-08-2023 om 00:06
Wat ik nou toch heb gelezen... misschien wel mijn beste boek van 2023 en ik heb echt veel goede boeken gelezen. De dag dat ik mijn naam veranderde. Dat stond al heel lang op mijn wishlist na een tip van iemand van hier, en vandaag kocht ik het in een impuls en heb ik het verzwolgen. Wát een boek, wat kan die vrouw schrijven.
redbulletje
26-08-2023 om 00:10
Het beste boek wat ik in de laatste maanden heb gelezen is Het Perfecte Plaatje van Jane Fallon. https://www.bol.com/nl/p/het-perfecte-plaatje/9300000130115434?referrer=socialshare_pdp_androidapp
MildredRatched
26-08-2023 om 12:14
Fiorah schreef op 26-08-2023 om 00:06:
Wat ik nou toch heb gelezen... misschien wel mijn beste boek van 2023 en ik heb echt veel goede boeken gelezen. De dag dat ik mijn naam veranderde. Dat stond al heel lang op mijn wishlist na een tip van iemand van hier, en vandaag kocht ik het in een impuls en heb ik het verzwolgen. Wát een boek, wat kan die vrouw schrijven.
Klinkt mooi, heb t op de ereader gezet
MildredRatched
26-08-2023 om 12:16
redbulletje schreef op 26-08-2023 om 00:10:
Het beste boek wat ik in de laatste maanden heb gelezen is Het Perfecte Plaatje van Jane Fallon. https://www.bol.com/nl/p/het-perfecte-plaatje/9300000130115434?referrer=socialshare_pdp_androidapp
Deze kende ik nog niet haar, maar klinkt goed! Even goede vrienden van haar vond ik ook heel vermakelijk
kapow
26-08-2023 om 12:41
De dag dat ik mijn naam veranderde en Perfecte Plaatje ook gedownload.
70 ongelezen boeken op m’n ereader.
Gelukkig extra vakantie in de planning.
In het duister van Eva Björg Aegisdóttir uit. Verrassend boek, duistere sfeer, ik zag de ontknoping niet aankomen. Jammer van de open eindjes.
weneri
27-08-2023 om 01:21
MildredRatched schreef op 26-08-2023 om 12:16:
[..]
Deze kende ik nog niet haar, maar klinkt goed! Even goede vrienden van haar vond ik ook heel vermakelijk
Even goede vrienden heb ik ook van haar gelezen. Het perfecte plaatje staat op mijn wishlist.
weneri
27-08-2023 om 14:30
deel 2 van de Nueva Vida serie, Zonder jou van Anna Thomas is uit. Ik heb genoten van deel 1 en deel 2 en heb deel 3 ook gelijk besteld. Deze boeken zijn niet zo heel dik en lezen heel makkelijk weg, heerlijk voor als je even iets simpels, maar toch vermakeljk wil lezen.
Ik ga nu beginnen in the flat share - Beth O'Leary
Rogue
27-08-2023 om 16:43
Ik bezig in de Deverill serie van Santa Montefiore.
Sommige personages zitten echter flink in mijn irritatiezone, maar het is wel vermakelijk en een leuk tijdsbeeld en luisterd best lekker weg.
Nu bezig met deel 2. Als ik die uit heb ga ik eerst naar deel 2 van de Waldfriede serie van Corine Bomann, want die staat sinds vandaag op Storytell.
ben benieuwd welke personages 😉 vond het een mooie serie
klaar met het boek van de verloren namen... mooi verhaal beetje kort
Lollypopje
27-08-2023 om 16:58
Rogue schreef op 27-08-2023 om 16:43:
[..]
[..]
ben benieuwd welke personages 😉 vond het een mooie serie
klaar met het boek van de verloren namen... mooi verhaal beetje kort
Vooral het egoisme en verongelijktheid van diverse personages. Ze hebben wel meer kanten en diepgang, maar ik trek dat heel slecht.
Tover-Feetje
27-08-2023 om 19:25
Het perfecte plaatje van Jane Fallon gelezen.
Had het in dit topic als tip voorbij zien komen en het was zeker een vermakelijk verhaal.
Nu Dodelijke cocktail van Nadine Barroso.