Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2

redbulletje schreef op 26-08-2023 om 00:10:

Het beste boek wat ik in de laatste maanden heb gelezen is Het Perfecte Plaatje van Jane Fallon. https://www.bol.com/nl/p/het-perfecte-plaatje/9300000130115434?referrer=socialshare_pdp_androidapp

Klinkt goed, gaat op de lijst!
Ik heb net Geloof mij niet van Loes den Hollander uit, maar vond er eigenlijk niet zoveel aan. Op naar het volgende boek.

Ik ben hierin bezig, zeer vermakelijk:
Hoe vermoord ik mijn familie?

Ik lees one true loves van Taylor Jenkins Reid.  Een heerlijk boek om in weg te duiken, net als haar andere werken. 
En binnenkort komt de verfilming uit.

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

27-08-2023 om 20:30

ik las net She who became the sun uit. Ik snap dat mensen het een erg mooi boek vinden, maar het greep me niet. Maar even een Nederlands boek nu.

Lali schreef op 27-08-2023 om 20:01:

Ik heb hem nu uit. Wat een heerlijk boek. Intrigerend, grappig, maar vooral de schrijfstijl bevalt me. En een verrassend einde.
Wie heeft hem hier ook al gelezen?

Ik heb Evelyn Hugo uit. Vind dat echt een goed boek.

MildredRatched schreef op 26-08-2023 om 12:16:

[..]

Deze kende ik nog niet haar, maar klinkt goed! Even goede vrienden van haar vond ik ook heel vermakelijk

Heb ik gelijk op mn verlanglijstje gezet evenals nog meer boeken van haar. 

Lali schreef op 29-08-2023 om 07:15:

[..]

Ik heb hem nu uit. Wat een heerlijk boek. Intrigerend, grappig, maar vooral de schrijfstijl bevalt me. En een verrassend einde.

Hee, dat boek heb ik net gekregen. Wat leuk dat je zo positief bent 👍🏻

Loulou39 schreef op 29-08-2023 om 18:34:

[..]

Hee, dat boek heb ik net gekregen. Wat leuk dat je zo positief bent 👍🏻

Oh, ik ben echt benieuwd wat je ervan vindt! (gaat dus over Hoe vermoord ik mijn familie?)

aub weghalen
Lali schreef op 29-08-2023 om 19:02:

[..]

Oh, ik ben echt benieuwd wat je ervan vindt! (gaat dus over Hoe vermoord ik mijn familie?)

Ja, ga er dit weekend in beginnen 👍🏻

Lali schreef op 27-08-2023 om 20:01:

De titel is al veelbelovend 
Ik ga er vandaag in beginnen.

Dodelijke cocktail
van Nadine Barroso en De tweede weduwe van Sanne ter Zee uit.
Beide boeken met leuke twisten.

ik ben bezig (bijna uit) in Perfecte Stilte van Hellen Fields. Onwijs spannend. Vriend vroeg gisterenavond of ik wilde Netflixen. Ik: nee ik ga lezen. 

[..]

Is dat die van Bella Mackie? Die heb ik anderhalf jaar geleden gelezen. Ik vond de schrijfstijl inderdaad ook erg fijn

[..]

Ik heb hem ook met veel plezier gelezen!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.