Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2

Ik heb Eragon uit. Had het boek zo'n 15 jaar geleden al gelezen, maar kwam de hele serie tegen op de boekenmarkt, 15 jaar geleden vond ik het leuker geloof ik, nu liep het vrij traag voor mijn gevoel, maar de andere delen komen toch nog wel n keer aan de beurt dnk ik, en dan terug naar de boekenmarkt. 
Denk dat ik nu aan Panic Room, van Robert Goddard begin. Heb ook weer 8 boeken van bookchoise binnen, maar die blijven wel even staan

Jenny Colgan vind ik. Ook lekker lezen. Ik heb net in het duits 3 boeken van Corina Bomann gelezen over een ziekenhuis in Berlijn . En begin vanmiddag ( na het dweilen) aan MeesterLeonie, van Leoni van Grinten (autobiographie)

nlies schreef op 03-08-2023 om 10:36:

ik heb Wat de hulp lest, nu ook op de reader staan, maar ik vond deel 1 juist niet fijn lezen, heb ik dus niet uitgelezen. Dus denk dat deze hem ook niet gaat worden.

De hulp kon mij ook niet boeien .

Ted68 schreef op 04-08-2023 om 14:08:

Jenny Colgan vind ik. Ook lekker lezen. Ik heb net in het duits 3 boeken van Corina Bomann gelezen over een ziekenhuis in Berlijn . En begin vanmiddag ( na het dweilen) aan MeesterLeonie, van Leoni van Grinten (autobiographie)

Ik heb al diverse boeken van haar geluisterd, dus meteen gekeken of deze op Storytell staat en vond net het eerste deel. Ben benieuwd

n.a.v. dit topic nu begonnen in de vrouwen van bletchley Park. Jullie snappen vast dat de verwachtingen hooggespannen zijn 👍️

Mick87 schreef op 04-08-2023 om 17:22:

n.a.v. dit topic nu begonnen in de vrouwen van bletchley Park. Jullie snappen vast dat de verwachtingen hooggespannen zijn 👍️

Oei, dat gaan dan absoluut tegen vallen

Lollypopje schreef op 04-08-2023 om 17:32:

[..]

Oei, dat gaan dan absoluut tegen vallen

Oh nee! Is dit sarcasme ? Ik vind het tot nu toe een goed boek. 

Ted68 schreef op 04-08-2023 om 14:08:

ik ben echt fan van Corinna Bomann de kleuren van schoonheid serie is mijn favoriet stiekem jammer dat het niet verder gaat.

heb het 2de deel net uit van de Waldfriede serie.

ga straks beginnen aan de vrouw van de shogun-Lesley Downer ook een fijne schrijfster 

Ik heb De Hollander gelezen van Matthijs Deen. En ben bezig in De brief van de koning, die had ik nog niet gelezen.

Mick87 schreef op 04-08-2023 om 20:34:

[..]

Oh nee! Is dit sarcasme ? Ik vind het tot nu toe een goed boek.

Dat is het zeker 😉

Rogue schreef op 04-08-2023 om 22:31:

[..]

ik ben echt fan van Corinna Bomann de kleuren van schoonheid serie is mijn favoriet stiekem jammer dat het niet verder gaat.

Ik hoop stiekem nog steeds op een vervolg, die serie vond ik ook zo goed.

De Jasmijn zussen vond ik ook mooi, wel heftig soms.

Fiorah schreef op 04-08-2023 om 23:28:

Ik heb De Hollander gelezen van Matthijs Deen. En ben bezig in De brief van de koning, die had ik nog niet gelezen.

Mijn lievelingsjeugdboek!

Nou, ik kan ook bij de leesclub , want ik ben gisteren dan begonnen in De vrouwen van Bletchley Park. Het verhaal pakt me meteen! 

Fiorah, 
leuk idee om eens een jeugdboek te lezen tussendoor! Mijn lievelingsboek was ‘De zevensprong’ van Tonke Dragt, het boekverslag dat ik erover maakte in groep 7 was zo mooi dat ik het bewaard heb  

Ik ben inmiddels in het zesde boek van Virgin river aanbeland.

alhambra schreef op 05-08-2023 om 07:41:

[..]

Mijn lievelingsjeugdboek!

Wat leuk! Ik ben nu ongeveer halverwege. Best gek eigenlijk dat ik het als kind nooit gelezen heb.

-Nienke- schreef op 05-08-2023 om 08:57:

Fiorah, leuk idee om eens een jeugdboek te lezen tussendoor! Mijn lievelingsboek was ‘De zevensprong’ van Tonke Dragt, het boekverslag dat ik erover maakte in groep 7 was zo mooi dat ik het bewaard heb

Ja af en toe doe ik dat! Deze was een keer afgeprijsd tijdens Kinderboekenweek geloof ik. De Zevensprong heb ik ook niet gelezen maar die is wel (deels) voorgelezen in de klas.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.