Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2024


Malgosha laat zich wel kennen met die nieuwe vrouw erbij, we krijgen haar echte gezicht nu te zien. Een gezicht als een oorwurm zodra haar concurrent binnenstapt. Alles wat ze zegt is berekenend en bedoeld om die nieuwe onzeker te maken. Wat haar niet lukt want ze prikt zo door haar heen. De voorstukjes beloven ook wat…Malgosha die mokkend afdruipt bij een feestje terwijl Albert een dansje maakt met zijn nieuwe vlam. Wat een drama

Die afleveringen moet ik nog gaan zien maar bij de eerste waar ze in verscheen was t al zo duidelijk dat ze dacht  dat ze wel even op m zou duiken en dan zijn hart zou hebben.

Oei Malgosja, je bent nog valser dan ik dacht. 

ik vind het juist zielig voor Malgosha. Lijkt alsof Albert haar gebruikt heeft voor seks en niet meer. 

Wel de meest juicie afleveringen gisteren en vandaag op videolannd.

ik denk dat deze vrouw veel beter past bij Robert. Jammer voor Els.

Happy_Alpaca schreef op 01-08-2024 om 09:59:

ik denk dat deze vrouw veel beter past bij Robert. Jammer voor Els.

Hij vindt haar vooral aantrekkelijker dan Els

Knappe vrouw inderdaad. Els vind ik helemaal niet knap en veel te stijfjes .

MRI

MRI

01-08-2024 om 12:37

Bij welke aflevering zijn jullie nu? Ik ben nu twee dagen vooruit en heb nog geen nieuwe dame bij RJ gezien. 

MRI schreef op 01-08-2024 om 12:37:

Bij welke aflevering zijn jullie nu? Ik ben nu twee dagen vooruit en heb nog geen nieuwe dame bij RJ gezien.

MRI schreef op 01-08-2024 om 12:37:

Bij welke aflevering zijn jullie nu? Ik ben nu twee dagen vooruit en heb nog geen nieuwe dame bij RJ gezien.

Ik ga vandaag aflevering 16 kijken. Inmiddels wel een nieuwe dame bij RJ. Ik vind haar veel leuker, spontaner en knapper dan Els. 

MRI

MRI

01-08-2024 om 12:44

watertoren schreef op 01-08-2024 om 12:41:

[..]

[..]

Ik ga vandaag aflevering 16 kijken. Inmiddels wel een nieuwe dame bij RJ. Ik vind haar veel leuker, spontaner en knapper dan Els.

okay, dank je, ik ben benieuwd

MRI

MRI

02-08-2024 om 09:14

Happy_Alpaca schreef op 30-07-2024 om 14:10:

ik vind het juist zielig voor Malgosha. Lijkt alsof Albert haar gebruikt heeft voor seks en niet meer.

Wel de meest juicie afleveringen gisteren en vandaag op videolannd.

Ze liep ook wel hard van stapel. Ik bedoel, al helemaal verliefd binnen 24 uur. Ik begrijp dat niet zo. En prima als je met elkaar de koffer in duikt maar je hebt nog geen relatie opgebouwd of zo. Kan je dan wel van gebruiken spreken? 

Veel rokers en drinkers dit seizoen. Ik vrees dat ze ook met te veel drank nog achter het stuur gaan. Vooral bij Iris heb ik dat gevoel.

MRI

MRI

02-08-2024 om 10:25

MRI schreef op 02-08-2024 om 09:14:

[..]

Ze liep ook wel hard van stapel. Ik bedoel, al helemaal verliefd binnen 24 uur. Ik begrijp dat niet zo. En prima als je met elkaar de koffer in duikt maar je hebt nog geen relatie opgebouwd of zo. Kan je dan wel van gebruiken spreken?

Hoewel het natuurlijk wel wat over Albert zegt als hij eerst de koffer induikt met M en de volgende dag helemaal gaga is van weer een nieuwe vrouw terwijl hij de allereerste vrouw een soort van schofterig behandelde. Beetje inconsistent type Albert. Dan pakt een RJ het netter aan.  

ik vind albert een nare man die vooral met zijn *** lijkt te denken. En ik vind het ook sneu voor M dat hij zo met haar omgaat. Dan verdient ze wel beter.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.