Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2024


even een leuke leestip over t programma: 

Rick Evers schrijft dagelijks een soort samenvatting op Facebook over de aflevering (en doet dit op een grappige manier). Zijn mening wordt wel heel duidelijk! 

Ik kijk het programma vooruit via Videoland maar ik zal niet spoilen. Al even mijn eerste bevindingen.
els vind ik een bijzonder mens, ze vindt vooral zichzelf erg leuk. 
Joop (die van Anja) met z’n koffiezetapparaat, nou draag mij maar weg! 
Helaas ga ik de komende weken niet kunnen kijken vanwege vakantie maar dan heb ik daarna iets in te halen 

Zomer40 schreef op 19-07-2024 om 00:58:

Ik kijk het programma vooruit via Videoland maar ik zal niet spoilen. Al even mijn eerste bevindingen.

Ja Rick Evers schrijft leuk! Je mag hier trouwens wel spoileren, dit topic is voor de vooruitkijkers heb ik begrepen. 

oef Joop heeft wel 2 gezichten hoor. Vind m soms sympathiek en soms echt wat eng

Is dit het Videoland/  spoiler topic?

Zijn er mensen die vooruit kijken en hier hun meningen willen delen?

Ik geniet zo van het programma 

Ja hoor, hier mag dat

Gelukkig 😁

Ik krijg bij Albert bad vibes. Waarom weet ik nog niet. Hebben jullie dit ook? Lijkt me een hele nare man.
Die extravergante dame die er nu is, het lijkt mij uiteindelijk niks worden. Ze hemelt hem te veel op.
Dat met die ring vond ik allemaal wel erg tooneelspel en hem naar de mond praten met alles over trouwen etc. En een goedkope ring even waardevol vinden. Kwam op mij nep over, bij jullie? 

Anja is mijn favoriet, hele leuke vrouw. De vergelijking met Petri zie ik zelf niet (las dat veel mensen dat wel zo ervaren) vind Anja wel veel minder bot en meer gastvrij. 

Mirjam zit nog in haar werkflow. Meid trek eens wat anders aan, je bent aan het daten. Lijkt meer een sollicitatie procedure daar.

Robert Jan, zegt steeds, ik wil meer van je zien, en ik test je onbewust. Zucht.
Hij verwacht wel veel input van een ander. En hoezo is Els nu al niet goed genoeg?
Ik geloof niet in dat je steeds veel moeten laten zien van jezelf. 
Er komt nou ook niet echt veel uit hem. 

Thijz was wel erg ontactisch naar Ammarie. 
Op een andere camping gaan staan, was niet duidelijk genoeg. Hij had gewoon direct moeten zeggen, ik wil het hier bij laten, zie geen toekomst en niet die vrienden erbij. 

Nieuwsgierig wat jullie allemaal denken. 

Wie is je favoriet?
Wie zit in en irritantie zone?
Bij wie gaan je alarmbellen af?

Zie jij al liefde ontstaan?

Hoeveel afleveringen staan er nu op Videoland? 
Wij kijken op Videoland maar wel gelijk met de uitzendingen op tv maar we kunnen nu niet verder. Ook is er geen " verder kijken" meer. Niet op de app op de tv en op mijn telefoon.

10 of zo geloof ik?

Dolfje schreef op 24-07-2024 om 21:54:

Hoeveel afleveringen staan er nu op Videoland?
Wij kijken op Videoland maar wel gelijk met de uitzendingen op tv maar we kunnen nu niet verder. Ook is er geen " verder kijken" meer. Niet op de app op de tv en op mijn telefoon.

Er staan nu 11 afleveringen op Videoland. T/m woensdag 31 juli.

DGHK schreef op 24-07-2024 om 22:02:

[..]

Er staan nu 11 afleveringen op Videoland. T/m woensdag 31 juli.

Ok ik dacht dat Videoland er altijd een paar vooruit had staan. Dat was vorig jaar volgens mij wel.

Dolfje schreef op 24-07-2024 om 22:06:

[..]

Ok ik dacht dat Videoland er altijd een paar vooruit had staan. Dat was vorig jaar volgens mij wel.

Dat is nu toch ook zo, het is vandaag 24 juli.

DGHK schreef op 24-07-2024 om 22:09:

[..]

Dat is nu toch ook zo, het is vandaag 24 juli.

Ja maar wij hebben gewoon elke dag gekeken en niet vooruit gekeken. 

Kijken nu via Nl ziet de aflevering die vandaag op rtl is geweest. 

Ik snap het al, man heeft gisteren de app niet goed afgesloten en inderdaad er staat tot 11 op maar wij hebben maar tot 7 gezien maar omdat hij hem niet afgesloten heeft klopt het niet.

Bad vibes bij Albert inderdaad. En Malgosha wat een Type…

Thijs vond ik ook een stuk minder charmant toen hij Ammarie had afgewezen. Zij bleef ook wel dralen en wilde er nog over praten terwijl hij daar helemaal geen behoefte aan had.

Ik denk dat hij het verschil in karakter zag tussen Ammarie en die mevrouw met de witte tandjes. En dat hij liever een vrouw met haar karakter heeft maar met een andere verpakking. Ammarie is te zwaar op de hand voor hem en te gevoelig. De nieuwe vrouw lijkt beide te hebben.

Mijn favoriet is RJ met Elsjefiederelsje. Maar ik denk niet dat het romantisch wordt tussen hen. Els is te stijfjes, en hij heeft aangegeven dat de vrouw juist wat initiatief mag nemen. Ik denk dat ze beiden geen actie ondernemen en er dan een leuke vrouw langskomt die dat wel durft en hem onder de neus van Els wegkaapt.

Haantje79 schreef op 25-07-2024 om 07:59:

Bad vibes bij Albert inderdaad. En Malgosha wat een Type…

Thijs vond ik ook een stuk minder charmant toen hij Ammarie had afgewezen. Zij bleef ook wel dralen en wilde er nog over praten terwijl hij daar helemaal geen behoefte aan had.

Ik denk dat hij het verschil in karakter zag tussen Ammarie en die mevrouw met de witte tandjes. En dat hij liever een vrouw met haar karakter heeft maar met een andere verpakking. Ammarie is te zwaar op de hand voor hem en te gevoelig. De nieuwe vrouw lijkt beide te hebben.

Mijn favoriet is RJ met Elsjefiederelsje. Maar ik denk niet dat het romantisch wordt tussen hen. Els is te stijfjes, en hij heeft aangegeven dat de vrouw juist wat initiatief mag nemen. Ik denk dat ze beiden geen actie ondernemen en er dan een leuke vrouw langskomt die dat wel durft en hem onder de neus van Els wegkaapt.

Daar ben ik ook bang voor bij Els. Ik gun het haar wel.

Haha, ja, zekerin de afleveringvan vandaag is Malgosha erg!

ik gaf haar nog de voordeel van de twijfel. 

Btw, waarom mogen kinderloze vrouwen nooit delen hoe zei het leven zonder kinderen ervaren? Een vrouw mer kinderen weet toch ook niet hoe het is zonder kinderen?  Dan krijg je ook veel oordelen en dat je niet een volwaardige vrouw bent etc over je heen. Vind het zo raar dat er in onze maatschappij geen ruimte lijkt te zijn voor kinderloze vrouwen om te delen hoe zij het leven ervaren. Malgosha snoert haar gewoon de mond met, als je kids hebt wil ik pas met je praten. Echt ongelooflijk. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.