Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2024


komen er twee topics; 1 voor kijken via rtl4 en waar niet in gespoilerd kan worden en 1 voor de videoland kijkers?

Wie kan dat maken met de deelnemers bovenaan en wat info?

wanneer komt het op Videoland? Te lui om zelf te bekijken.

komen er twee topics; 1 voor kijken via rtl4 en waar niet in gespoilerd kan worden en 1 voor de videoland kijkers?

Wie kan dat maken met de deelnemers bovenaan en wat info?

Vrijevlinder schreef op 27-06-2024 om 08:21:

Ik zie er naar uit. Er is weinig leuks op tv en dit is heerlijke tv.

Ik kijk niet vooruit, maar ik weet niet of ik mee ga lezen, aangezien er toch altijd weer spoilers geplaatst worden. Of er moet een extra topic komen voor de niet vooruitkijkers.

Er is idd geen bal op de tv nu momenteel

komen er twee topics; 1 voor kijken via rtl4 en waar niet in gespoilerd kan worden en 1 voor de videoland kijkers?

Wie kan dat maken met de deelnemers bovenaan en wat info?

Ik wil wel een nieuw topic maken en dan een voor zonder spoilers. 
Inmiddels is het aangemaakt.

Kunnen de moderators dit topic aanvullen met Videolandkijkers in de titel zodat meteen duidelijk is op welk topic men zit?

zin in!

GroenTuintje schreef op 27-06-2024 om 10:53:

[..]

Er is idd geen bal op de tv nu momenteel

Leuke woordspeling.

Widajo

Widajo

27-06-2024 om 17:31 Topicstarter

ik heb dit topic aangemaakt omdat iemand anders geen tijd had. Ik kijk geen videoland dus jullie mogen het dan hier overnemen. Ik kan de OP helaas niet aanpassen. Zal kijken of ik het aan de moderator kan vragen

Widajo schreef op 27-06-2024 om 17:31:

ik heb dit topic aangemaakt omdat iemand anders geen tijd had. Ik kijk geen videoland dus jullie mogen het dan hier overnemen. Ik kan de OP helaas niet aanpassen. Zal kijken of ik het aan de moderator kan vragen

Dat wist ik niet, anders had dat andere topic voor videolandkijkers gekund. Nou ja, dan kom je gezellig daar meekletsen. 

Even een up voor dit spoilertopic voor de vooruitkijkers. 
Het andere topic is zonder spoilers.

Ik vond de start wat tam.. maar tien kwamen de eerste 7 minuten van aflevering 7.. ow dacht ik, dit wordt nog leuk! Haha 

Ik heb nu de eerste twee afleveringen gekeken. Die vrouw in Griekenland (Iris volgens mij) had al niet echt een klik met die goochelaar. Maar ik vond het wel heel apart dat hij weggestuurd werd vanwege een rijbewijs, daar valt toch wel een oplossing voor te verzinnen.

Madamecannibale schreef op 16-07-2024 om 14:42:

Ik heb nu de eerste twee afleveringen gekeken. Die vrouw in Griekenland (Iris volgens mij) had al niet echt een klik met die goochelaar. Maar ik vond het wel heel apart dat hij weggestuurd werd vanwege een rijbewijs, daar valt toch wel een oplossing voor te verzinnen.

Nee joh, ze hebben niks gemeen en zij heeft de ick. Hij is alleen zo delulu dat hij het aan dat rijbewijs ophangt. Omdat zij dat iets harder durft af te keuren, omdat het niet zo persoonlijk voelt. 

Als hij zo graag had gewild had hij ook kunnen zeggen hij zijn rijbewijs zou gaan halen. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.