Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2024


Zeebonk Peet en Anja zijn nu over, er komt toch geen nieuwe man meer bij haar? Ze reageerde alleen niet enthousiast op de kus van Peet, de kus belandde dan ook op de wang. Dat kan beter….

Ik ben boos op Mike die Noor weer aanhaalt. Laat dat meisje met rust als je niks met haar wil en geef geen valse hoop 

De laatste man bij Mirjam vind ik het beste bij haar passen. David gaat nu het macho haantje uithangen en het voor zichzelf (nog meer) verpesten bij Mirjam. Hij moet exit dan kan ze nog uitzoeken of Sjoerd een match is.

Ik ben blij dat Mirjam David naar huis heeft gestuurd. Ik vond hem zo'n slijmbal.

BritgetJones007 schreef op 23-08-2024 om 08:54:

net komt er op Facebook een bericht voorbij dat Albert intiem is geweest met alle deelnemers tot nu toe .

Een voordeel; zijn ex hoeft nooit vragen te beantwoorden waarom hun relatie is gestopt.

Maar stel dat Albert echt met Joyce eindigt, dan neem ik aan dat haar familie er niet echt om staat te springen na het zien van B&B vol liefde


Dat is ook z'n belangrijkste doel (vermoed ik persoonlijk). Hij komt op mij over als iemand met duidelijk een dubbele agenda.Niet zozeer de liefde vinden maar vooral 'scoren' (wat hij vroeger altijd deed,volgens hemzelf). Niet heel verbazingwekkend trouwens.Want hij heeft best wel veel liefde in zich,maar vooral voor zichzelf😁.                         

Nighttripper schreef op 28-08-2024 om 16:12:

[..]


Dat is ook z'n belangrijkste doel (vermoed ik persoonlijk). Hij komt op mij over als iemand met duidelijk een dubbele agenda.Niet zozeer de liefde vinden maar vooral 'scoren' (wat hij vroeger altijd deed,volgens hemzelf). Niet heel verbazingwekkend trouwens.Want hij heeft best wel veel liefde in zich,maar vooral voor zichzelf😁.

Ja, het is vooral verbijsterend; zijn totale ' schijt aan de gevoelens' van die dames. Ook hoe hij Malgosia wegwuifde als een vervelende vlieg, toen zij vroeg of hij ook eens naar Polen kon komen....had toch wel het idee dat hij dat toegezegd had en daar nu op terugkwam. Want ja; gescoord en dus niet meer interesse. Hij is eigenlijk heel erg egoïstisch en vooral ikke ikke ikke.

Toen malagosia de koffer de trap al liet stuiteren. Sorry, maar ik snap haar gevoel wel. Ook sterk dat ze wegliep bij dat feest en niet wilde zingen.  Hij is gewoon niet zo aardig. 

Omg die laatste in Schotland  wat een figuur 

Dolfje schreef op 30-08-2024 om 09:12:

Omg die laatste in Schotland wat een figuur

Dat is gewoon Martine Sandifort van koefnoen  

Hahahaha echt hé 

MRI

MRI

30-08-2024 om 10:47

Dolfje schreef op 30-08-2024 om 09:12:

Omg die laatste in Schotland wat een figuur

Ik ga toch echt bijna denken dat dit een actrice is.

MRI schreef op 30-08-2024 om 10:47:

[..]

Ik ga toch echt bijna denken dat dit een actrice is.

Zij vind zichzelf helemaal geweldig. Ik vind haar wel knap maar door haar manier van doen vind ik haar niet leuk. Qua kleding past ze wel bij RJ. Die andere vrouw die er is vind zijn kleding helemaal niks en ik geef haar groot gelijk. 

watertoren schreef op 30-08-2024 om 10:51:

[..]

Zij vind zichzelf helemaal geweldig. Ik vind haar wel knap maar door haar manier van doen vind ik haar niet leuk. Qua kleding past ze wel bij RJ. Die andere vrouw die er is vind zijn kleding helemaal niks en ik geef haar groot gelijk.

Ik vind die andere vrouw wel veel leuker.

MRI

MRI

30-08-2024 om 12:17

watertoren schreef op 30-08-2024 om 10:51:

[..]

Zij vind zichzelf helemaal geweldig. Ik vind haar wel knap maar door haar manier van doen vind ik haar niet leuk. Qua kleding past ze wel bij RJ. Die andere vrouw die er is vind zijn kleding helemaal niks en ik geef haar groot gelijk.

In het eerste shot vond ik haar knap. Later zag ik dat ze zich helemaal bruin volgepleisterd was met slecht geverfd te blond haar. Maar de hardheid van haar blik was blijkbaar moeilijk te verhullen. Ongezellige vrouw.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.