Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2024


Zie net een filmpje op Tiktok voorbij komen met Malgosia in first dates. Kijk dat nooit dus weet niet of dat al bekend was.

Ik vind het zo raar dat Albert naar Nederland is gegaan en de nieuwe vrouw daar alleen achter laat. Dat kan toch niet als je mee doet aan zo'n programma. Als ik die nieuwe vrouw was dan zou ik echt niet op hem gaan wachten. Ik zou een hotel boeken en lekker vakantie houden. 

MRI

MRI

21-08-2024 om 10:28

watertoren schreef op 21-08-2024 om 10:12:

Ik vind het zo raar dat Albert naar Nederland is gegaan en de nieuwe vrouw daar alleen achter laat. Dat kan toch niet als je mee doet aan zo'n programma. Als ik die nieuwe vrouw was dan zou ik echt niet op hem gaan wachten. Ik zou een hotel boeken en lekker vakantie houden.

Nou zeker. Ja Albert komt op mij over als best een egocentrisch jochie: "ik wil nu dit, ik wil nu dat, ik ben nu moe dus ik kan niet naar je luisteren, ik wil nu naar de kinderen, kan me niet schelen of er een programma is waarmee ik afspraken heb gemaakt, ik wil nu zeven uur naar muziek luisteren en jullie dus ook. Nee niet mijn man hoor. En wilde hij eigenlijk niet naar Joyce, die naar Nederland was om haar moeder bij te staan?

MRI schreef op 21-08-2024 om 10:28:

[..]

Nou zeker. Ja Albert komt op mij over als best een egocentrisch jochie: "ik wil nu dit, ik wil nu dat, ik ben nu moe dus ik kan niet naar je luisteren, ik wil nu naar de kinderen, kan me niet schelen of er een programma is waarmee ik afspraken heb gemaakt, ik wil nu zeven uur naar muziek luisteren en jullie dus ook. Nee niet mijn man hoor. En wilde hij eigenlijk niet naar Joyce, die naar Nederland was om haar moeder bij te staan?

Ik heb wel gelezen dat ze samen gespot zijn in ik geloof Amsterdam.

Over etiquette  bij RJ gesproken. Eten op de bord en naar de wc gaan.... dat vind ik dan weer minder etiquette whahahha. Maak er dan maar een foto van hoor!

Knutselkei schreef op 22-08-2024 om 10:48:

Over etiquette bij RJ gesproken. Eten op de bord en naar de wc gaan.... dat vind ik dan weer minder etiquette whahahha. Maak er dan maar een foto van hoor!

Ja idd

MRI

MRI

22-08-2024 om 11:34

Knutselkei schreef op 22-08-2024 om 10:48:

Over etiquette bij RJ gesproken. Eten op de bord en naar de wc gaan.... dat vind ik dan weer minder etiquette whahahha. Maak er dan maar een foto van hoor!

Ja ik dacht "daar gaat RJ over vallen" maar ik zag niks aan hem. Ja dat is volgens mij totaal tegen de etiquette. Ik weet trouwens niet wat ik van Louise moet vinden. Weinig warme vrouw met behoorlijke competitiedrang. Maar misschien vindt RJ dat leuk

Ik vind haar wat wel hebben van Walter van vorig seizoen. Qua uiterlijk

arno is echt onnodig hard. Wat een eik..! Als hij eerlijk was, dan had hij kunnen zeggen dat hij gevoelens heeft voor Niels en zijn hart al vergeven is. 

Nu gedraagt hij zich als een hork, afgemeten, ongeïnteresseerd en alles straalt uit dat hij het teveel moeite vindt om sociaal te blijven. Natuurlijk is die andere man daar ongemakkelijk onder met ook nog een  cameraploeg op zijn snufferd.

Albert maakt zichzelf inmiddels belachelijk om alle vrouwen te beoordelen als een stuk vlees, heel denigrerend ook.
Ook hoe hij tegen allice zei van 'geen garanties', maar zij had hem daarintegen wel goed door. Hij switch de hele tijd van vrouw naar vrouw, alsof het gebruiksvoorwerpen betreft. En inderdaad 2 schatjes...dan voel je je niet bijzonder nee. Wat een afknapper. Daar is iets niet goed hoor. Heeft hij decorumverlies al ofzo, omdat hij zijn 'staart' zo achterna loopt en switch als de wind waait? Het is best bijzonder gedrag

net komt er op Facebook een bericht voorbij dat Albert intiem is geweest met alle deelnemers tot nu toe .

Een voordeel; zijn ex hoeft nooit vragen te beantwoorden waarom hun relatie is gestopt.

Maar stel dat Albert echt met Joyce eindigt, dan neem ik aan dat haar familie  er niet echt om staat te springen na het zien van B&B vol liefde

BritgetJones007 schreef op 23-08-2024 om 08:54:

net komt er op Facebook een bericht voorbij dat Albert intiem is geweest met alle deelnemers tot nu toe .

Een voordeel; zijn ex hoeft nooit vragen te beantwoorden waarom hun relatie is gestopt.

Maar stel dat Albert echt met Joyce eindigt, dan neem ik aan dat haar familie er niet echt om staat te springen na het zien van B&B vol liefde

Iewwwwww

BritgetJones007 schreef op 22-08-2024 om 23:45:

arno is echt onnodig hard. Wat een eik..! Als hij eerlijk was, dan had hij kunnen zeggen dat hij gevoelens heeft voor Niels en zijn hart al vergeven is.

Nu gedraagt hij zich als een hork, afgemeten, ongeïnteresseerd en alles straalt uit dat hij het teveel moeite vindt om sociaal te blijven. Natuurlijk is die andere man daar ongemakkelijk onder met ook nog een cameraploeg op zijn snufferd.

Dit inderdaad, hij gedraagde zich geforceerd omdat Arno zich raar bot gedroeg. En je probeert er toch iets van te maken als je op date bent. Arno staat meer voor l*l dan Simon.

MRI

MRI

23-08-2024 om 10:49

BritgetJones007 schreef op 23-08-2024 om 08:54:

net komt er op Facebook een bericht voorbij dat Albert intiem is geweest met alle deelnemers tot nu toe .

Een voordeel; zijn ex hoeft nooit vragen te beantwoorden waarom hun relatie is gestopt.

Maar stel dat Albert echt met Joyce eindigt, dan neem ik aan dat haar familie er niet echt om staat te springen na het zien van B&B vol liefde

Maar afgezien van wat Albert allemaal met al die dames heeft uitgespookt: wat ziet Joyce in die man? Hij stelt geen vragen, is erg wisselvallig qua humeur, het draait allemaal om hem en dit alles wordt niet gecompenseerd met het uiterlijk van een aantrekkelijk hunk. Zou het zijn geld zijn? Dat is toch uit de tijd meid. 

MRI

MRI

23-08-2024 om 10:55

BritgetJones007 schreef op 22-08-2024 om 23:45:

arno is echt onnodig hard. Wat een eik..! Als hij eerlijk was, dan had hij kunnen zeggen dat hij gevoelens heeft voor Niels en zijn hart al vergeven is.

Nu gedraagt hij zich als een hork, afgemeten, ongeïnteresseerd en alles straalt uit dat hij het teveel moeite vindt om sociaal te blijven. Natuurlijk is die andere man daar ongemakkelijk onder met ook nog een cameraploeg op zijn snufferd.

Ik vind Arno geen leuke vent. Niet alleen om hoe naar hij zich naar Emiel gedraagt maar ook de houding van 'gaan jullie maar eens lekker mijn best voor mij doen, dan leun ik achter over en geniet van het schouwspel'

Die Anja is wel moeilijk hoor. Mannen tonen geen inititatief en vraagt ze of ze idee hebben wat te doen. Zegt Peter ik wil wel naar een mijn in de buurt. Nouuuuuu zegt Anja, ik schiet even ander idee af. Zullen we naar een dorpje gaan in de buurt.
Wat WIL je nou? Idee maar wel je eigen zin doen?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.