Jouw lijf
Ies
09-01-2025 om 22:09
Oh Trail, schaatsen, dat vind ik ook zo leuk. Durf het dit jaar niet met mijn (frozen) schouder. Heb veel last bij onverwachte bewegingen. Kan eigenlijk niet eens omhoog of omlaag op onverhard pad lopen want schoot laatst beetje uit en greep naar een leuning. En dat gaat nu echt niet met de schouder. (Ze hebben het van verre gehoord 🫣) Ging zelfs daarnet in bad even mis. Voel me enorm bejaard.
Maar goed, hopen dat het overgaat.
Vandaag mooi mijn stappen gehaald en netjes gegeten! Leuk hier thuis is dat partner nu mee doet. (Hij at al flink gezond door mijn toedoen maar nu toch even extra en hij monitort ook zijn stappen etc)
Ysenda
09-01-2025 om 22:15
De eindstand van vandaag: 15.000 stappen, 1 uur trainen met PT, 1 pak van 100g verdraaid lekkere koekjes, 1 zak van 85 g chips. En verder gezond gegeten, wel mijn eiwit doel gehaald.
MissDalhousie
09-01-2025 om 22:16
Net een flinke preek gehad van mijn vechtsportleraar. We waren het met elkaar eens dat ik nog een lange weg te gaan heb. Hij ziet gelukkig ook wel dat ik sinds een half jaar weer serieus aan het trainen ben, maar helaas is hij de 10 jaar afhaken/rellen schoppen in de les/smoezen verzinnen nog niet vergeten. In juni gaan we verder praten - als ik dan heb laten zien dat ik het volhou en vooruit ga, gaat hij me trainen voor het examen. Dan duurt het sowieso nog minstens een jaar voor ik examen mag doen.
Kortom: ik heb dus een goede stok achter de deur om hard te blijven trainen en goed voor mezelf te zorgen de komende maanden.
Ysenda
09-01-2025 om 22:18
MissDalhousie schreef op 09-01-2025 om 22:16:
Net een flinke preek gehad van mijn vechtsportleraar. We waren het met elkaar eens dat ik nog een lange weg te gaan heb. Hij ziet gelukkig ook wel dat ik sinds een half jaar weer serieus aan het trainen ben, maar helaas is hij de 10 jaar afhaken/rellen schoppen in de les/smoezen verzinnen nog niet vergeten. In juni gaan we verder praten - als ik dan heb laten zien dat ik het volhou en vooruit ga, gaat hij me trainen voor het examen. Dan duurt het sowieso nog minstens een jaar voor ik examen mag doen.
Kortom: ik heb dus een goede stok achter de deur om hard te blijven trainen en goed voor mezelf te zorgen de komende maanden.
You go girl!!!!!!
ToetieToover
10-01-2025 om 07:36
MissDalhousie schreef op 09-01-2025 om 22:16:
Kreeg je geen karmapunten omdat je bij de lessen assisteert? Ik spaarde namelijk karmapunten bij de sensei door mijn lesbevoegdheid te halen, dat was een korte cursus. Misschien ook iets voor jou? Ik ga dit jaar ook voor een volgende dan. Examens in het najaar en ik voel nu al ‘Saurons oog’ op mij gericht. Dan raak ik gespannen en gaat het juist minder soepel. Net zoals ik ineens niet meer kan typen als iemand mij op de vingers kijkt. Hopelijk geldt dat niet voor jou en ga je vanaf juni trainen voor je volgende examen. Dat voelt toch anders voor mij: lekker trainen of trainen om je kunsten te laten zien. Gelukkig is mijn vriendlief ook een Aikido + Jiujitsu beoefenaar en kunnen we samen lekker sparren en uitproberen wat we op YouTube hebben gezien, of iets uit een film ofzo. Een beetje spelen, lekker! Ennnnn ik dwaal af. Succes 🍀!!
alhambra
10-01-2025 om 08:52
Ik ben vandaag vrij en heb net de meiden naar school gebracht. Heb mijn sportkleding al aan en zodra mijn thee op is ga ik naar de sportschool. Eigenlijk wilde ik gaan winkelen maar ik moet nu eerst dit van mezelf doen want vorige week ben ik niet geweest.
Dolfje
10-01-2025 om 09:18
Ik heb een vrije dag, eigenlijk elke vrijdag maar nu is het wel echt een me-dag. Dadelijk eerst naar acupunctuur en vanmiddag een afspraak bij een coach. Als ik daarna nog zin heb ga ik sporten maar moet ook nog boodschappen doen en wil ook lekker zitten lezen vandaag. Ben nl behoorlijk moe van deze werkweek.
Due-scimmie
10-01-2025 om 09:41
Ik ben ook elke vrijdag vrij. En wilde net gaan sporten, maar stapte wat aan de late kant op de fiets en merk dat menstruatie onverwacht paar dagen eerder kwam 🙈 dus dat werd terug naar binnen. Zo maar rondje wandelen dan.
Friezinnetje
10-01-2025 om 10:42
ik ben ook vrijdags vrij (nog een paar keer, dan starten met opleiding op vrijdag) en ben al terug van de PT. Zo nog naar de fysio, want last van mijn voet en dan boodschappen doen en naar de kapper. Ben bijna 15 kilo kwijt
RoosOpJeHoed
10-01-2025 om 10:54
Ik kwam net dit tegen via Instagram en moest even aan wat mensen hier denken bij de eerste zin. Iets met dat je goede voornemens hebt en je partner chips gaat eten https://www.gezondheidsnet.nl/overgewicht-en-afvallen/what-the-hell-met-het-what-the-hell-effect?utm_medium=oneclickbio&utm_source=instagram&fbclid=PAY2xjawHtzK9leHRuA2FlbQIxMAABpgR7mcYWTYn0JkFT319NKzYooDkgZdv8jfaF-64ynpSi_wIFxntavsRHcA_aem_lv7JK-yVXSbwm6D6rwwQmA
Ik heb mijn workout er alweer op zitten. Vanmiddag weer een lange ronde naar school lopen. En als het goed is komt mijn nieuwe activity tracker vanmiddag binnen.
lientje69
10-01-2025 om 11:03
Dolfje schreef op 10-01-2025 om 09:18:
Ik heb een vrije dag, eigenlijk elke vrijdag maar nu is het wel echt een me-dag. Dadelijk eerst naar acupunctuur en vanmiddag een afspraak bij een coach. Als ik daarna nog zin heb ga ik sporten maar moet ook nog boodschappen doen en wil ook lekker zitten lezen vandaag. Ben nl behoorlijk moe van deze werkweek.
Ontspannen is ook belangrijk!