Jouw lijf
lientje69
10-01-2025 om 11:05
Hier ook vrij vandaag maar mantelzorg dag. Wil vanmiddag als het lukt wel nog even wandelen maar heb nog behoorlijk wat andere dingen op het programma staan dus kans bestaat dat het niet gast lukken. Dan morgen maar weer. Het is niet anders. Drukke week gehad, veeel gewerkt en ook veel pijn. Dus ik kijk het even aan hier.
Dolfje
10-01-2025 om 12:03
schreef op 10-01-2025 om 11:03:
[..]
Ontspannen is ook belangrijk!
Had net even een meditatie op de bank gedaan en was in slaap gevallen
Moet nu wel beetje gaan opschieten. Ga lekker lopend naar haar toe en dan op de terugweg bedenken waar ik vanavond zin in heb om te eten.
Damoontje
10-01-2025 om 13:12
Trail schreef op 09-01-2025 om 22:00:
Ik heb lekker geschaatst vandaag. Doe dat wekelijks in de winter. Maar dit jaar heb ik moeite met mijn balans houden. Mijn techniek lijkt achteruit gegaan. Had al weken het gevoel dat het niet zo lekker gaat en vandaag ook daadwerkelijk gevallen. Doorzetten voor nu, en volgende winter maar weer aansluiten bij een clubje denk ik.
Schaatsen is leuk! Ik ga morgen waarschijnlijk. Jammer dat het minder lekker gaat, zijn je schaatsen wel goed geslepen? Balen van die val, hopelijk niet al te hard.
Ik heb een stukje gewandeld maar zit nog lang niet aan mijn stappen. Vanmiddag en/of vanavond nog maar even.
Even gezellig met de buurvrouw gepraat. In dit topic of een ander topic schreef ik dat er iets was en ik heb daar toch altijd last van. Omdat ik weet dat ze in dit oude huis veel horen en dan ben ik bang dat ze misschien straks meer te klagen heeft. Als de band goed is kun je ook weer meer van elkaar hebben denk ik.
Verder neem ik als ergens een koffieautomaat is vaak chocomel. Vandaag realiseerde ik mij dat dat deze week al best wat chocomelletjes zijn bij elkaar en dat ik beter koffie kan nemen, of niets.
Ninoea
10-01-2025 om 13:29
Die chocomelletjes kunnen inderdaad wel aanzetten. Dit zou zo’n kleine gewoonteverandering kunnen zijn uit het artikel dat @roosjeopdehoed schreef die best eens zoden aan de dijk kan zetten. De chocomel vervangen door zwarte koffie, thee zonder suiker of water.
Fijn dat je met de buurvrouw het gezellig had en de lucht wat is geklaard.
Ik heb vanochtend hardgelopen. We deden een heel rustig tempo. Het was glad. Ben er op de fiets naartoe gegaan. Deel van de beweging is dus al binnen.
alhambra
10-01-2025 om 13:36
Ik ben erg moe teruggekomen van de sportschool terwijl ik niets bijzonders gedaan heb. Helaas nu spanningspijn? in mijn gezicht (kaken en ogen) dus er komt niet veel meer van mijn andere plannen.
Ik had veel trek met de lunch en dus een extra boterham genomen. Nu net ook weer iets gepakt om te eten. Stom eigenlijk.
Nu nog 1 uurtje voordat ik weer naar het schoolplein moet. Ik ga maar even met een boek op de bank en hopen dat er geen dubbele speelafspraak komt vanmiddag.