Jouw lijf Jouw lijf

Jouw lijf

Werken aan gezondere levenstijl en gewicht in 2025

Ies

Ies

09-01-2025 om 22:09

Oh Trail, schaatsen, dat vind ik ook zo leuk. Durf het dit jaar niet met mijn (frozen) schouder. Heb veel last bij onverwachte bewegingen. Kan eigenlijk niet eens omhoog of omlaag op onverhard pad lopen want schoot laatst beetje uit en greep naar een leuning. En dat gaat nu echt niet met de schouder. (Ze hebben het van verre gehoord 🫣) Ging zelfs daarnet in bad even mis. Voel me enorm bejaard. 
Maar goed, hopen dat het overgaat. 
Vandaag mooi mijn stappen gehaald en netjes gegeten! Leuk hier thuis is dat partner nu mee doet. (Hij at al flink gezond door mijn toedoen maar nu toch even extra en hij monitort ook zijn stappen etc) 

Ysenda

Ysenda

09-01-2025 om 22:15 Topicstarter

De eindstand van vandaag: 15.000 stappen, 1 uur trainen met PT, 1 pak van 100g verdraaid lekkere koekjes, 1 zak van 85 g chips. En verder gezond gegeten, wel mijn eiwit doel gehaald. 

Net een flinke preek gehad van mijn vechtsportleraar. We waren het met elkaar eens dat ik nog een lange weg te gaan heb. Hij ziet gelukkig ook wel dat ik sinds een half jaar weer serieus aan het trainen ben, maar helaas is hij de 10 jaar afhaken/rellen schoppen in de les/smoezen verzinnen nog niet vergeten. In juni gaan we verder praten - als ik dan heb laten zien dat ik het volhou en vooruit ga, gaat hij me trainen voor het examen. Dan duurt het sowieso nog minstens een jaar voor ik examen mag doen.

Kortom: ik heb dus een goede stok achter de deur om hard te blijven trainen en goed voor mezelf te zorgen de komende maanden. 

Ysenda

Ysenda

09-01-2025 om 22:18 Topicstarter

MissDalhousie schreef op 09-01-2025 om 22:16:

Net een flinke preek gehad van mijn vechtsportleraar. We waren het met elkaar eens dat ik nog een lange weg te gaan heb. Hij ziet gelukkig ook wel dat ik sinds een half jaar weer serieus aan het trainen ben, maar helaas is hij de 10 jaar afhaken/rellen schoppen in de les/smoezen verzinnen nog niet vergeten. In juni gaan we verder praten - als ik dan heb laten zien dat ik het volhou en vooruit ga, gaat hij me trainen voor het examen. Dan duurt het sowieso nog minstens een jaar voor ik examen mag doen.

Kortom: ik heb dus een goede stok achter de deur om hard te blijven trainen en goed voor mezelf te zorgen de komende maanden.

You go girl!!!!!!

Hij zal je steunen als je er echt voor gaat!

zet hem op !!

Ies

Ies

10-01-2025 om 00:03

Super leuk Miss!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.