Jouw lijf Jouw lijf

Jouw lijf

Werken aan gezondere levenstijl en gewicht in 2024

Een gezellig draadje om elkaar te motiveren om onze persoonlijke doelen te halen op het gebied van een gezondere levensstijl en gewichtsverlies.

Succes allemaal en voel je vrij om aan te haken!


Dorestad schreef op 27-08-2024 om 11:56:

SuzyQFive, wat een consternatie. Ik was van 15.30-17.15 in de stad. Waren de hartenzymen ook gestegen? Ik kan me voorstellen dat je stuiterde van de adrenaline. En ja, de binnenstad bereiken met de auto is nu wat lastiger. Mijn eega gaat normaal gesproken altijd via de Vissersbrug. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat met je vriend. En ik zou hem en jou gunnen dat hij zijn gezondheid serieus gaat nemen. DM 2 en slaapapnoe zijn redenen genoeg om in beweging te komen.
Wat een stress komt er op jouw bordje bij geschoven. Heel veel sterkte. En kon je geen goedkope parkeerkaart krijgen in umcg?

Dan was je er net na, misschien zijn we elkaar wel voorbij gelopen nog nadat de ambu weg was  

Ik heb de exacte uitslagen niet gezien dus moest het doen met wat ze gisteravond nog gezegd hebben en dat was dat ze nog een keer gingen prikken omdat het lactaat te hoog was, maar na twee uur rustig liggen kon dat wel weer gezakt zijn en dat was dus zo. Vannacht geen afwijkend ecg gehad.


Ik dacht dat die fietsbrug bij de Visserbrug er inmiddels al lag maar toen ik vannacht dus terug fietste naar het ziekenhuis kwam ik erachter dat ie er nog niet lag… Dus toen de a-brug maar over en dwars door het centrum. Moest toch naar de hoofdingang. 

Het was gisteren zo druk op de spoed dat er geen balie was om een patientenkaart te vragen en ik moest nog heen en weer voor zijn cpap, en mijn katten. 

Bedankt allemaal voor de lieve woorden  

alhambra

alhambra

28-08-2024 om 11:22 Topicstarter

Gisterenavond weinig gegeten na het eten. Ben ik blij mee!

Straks ga ik naar de supermarkt in mijn pauze waarbij ik heen en terug een omweg zal maken om gelijk ook mijn wandeling te doen. Het weer nodigt uit om naar buiten te gaan!

Ik wens jullie een fijne dag!

Ik heb me net voor een 10-weekse hardloopcursus ingeschreven bij de bootcamp. Kan ik mooi mijn looptechniek verbeteren. 
Vandaag al goed begonnen met bootcamp en fietsen en terug. Dat was samen al goed voor 660 kcal. 
Zo dadelijk lunchen bij een restaurantje met onze oudste dochter. 
Ooh en manlief is op de racefiets gestapt en heeft 52 km gefietst. Dat waren 1500 kcal die hij heeft verbruikt (zo jaloers). Ik vind het zo tof dat hij weer op de fiets is gestapt en het weer opgepakt heeft. 

Goed bezig Ninoea! Knap ook van je partner, maar het maakt jouw prestatie niet minder.

Ik ben net naar de sportschool geweest. Lekker weer gehad.

Ben zo benieuwd hoe de Fitbit het aantal verdiepingen bepaalt, rn geldt zowel trap-op als trap-af en hoeveel treden is een verdieping?
Trap-op kom ik zelf op 23 (x 12 treden), Fitbit op 17
Straks weer 10 trappen op, eens kijken waar hij dan op uitkomt

Ik moest vanmorgen voor het werk een pakje ophalen en ben via een omweg door het park gegaan. In de lunchpauze een wandeling van 20 minuten gemaakt met een collega en net met man rondje park. Nu 14.000 stappen. 
En op het werk ging het goed dus een prima dag.

Hier 11.000 stappen en 600 actieve calorieën exclusief 45 min aquafitness.  Ik durf mijn smartwatch niet meer te dragen in het zwembad, denk dat mijn fitbit toch daardoor gesneuveld is, ook al zou die echt waterdicht geweest moeten zijn.  

Ik heb met mijn fitbits altijd gezwommen en neem die ook mee op vakantie en dan laat ik mijn Apple watch thuis. 
Wil toch mijn stappen en activiteiten tracken dus haal de oude fitbit uit de kast.
Ons hotel heeft een gym maar dat was 2 jaar geleden al niet veel.  Maar ik wil wel elke dag iets doen.

Ja volgens mij moet het eigenlijk ook gewoon kunnen inderdaad,  die dingen kunnen ook je aantal gezwommen baantjes gewoon tracken, maar ja... die van mij houdt het bij zwart beeld helaas

Mijn man zit trouwens weer (bijna) elke avond aan een bakje chips sinds hij zijn streefgewicht bereikt heeft, ik ben zo jaloers dat hij dat vooralsnog ongestraft kan doen.  Ik zou meteen weer aankomen en het afvallen wil bij mij ook sowieso weer niet heel erg lukken op het moment, al is het voornamelijk cyclus geschommel wat ik steeds op de weegschaal zie.  

Vandaag houd ik nergens rekening mee, ik vier mijn verjaardag. Overdag geen tijd om te eten, dat kwam wel goed uit   want vanavond heerlijk uit eten geweest en nu nog even gezellig na borrelen met zoon en vriendin.

Gefeliciteerd!

Gefeliciteerd Ysenda!!

Gefeliciteerd Ysenda

Zo ik was een beetje te vroeg wakker doordat ik echt super dringend moest plassen, van die 3 bekers water die ik gisterenavond dronk na het sporten, gok ik 

Gefeliciteerd Ysenda. 
ik ben blij met het mooie weer, dan kan ik steeds lekker op de fiets naar het werk. Wat extra bewegen lukt even niet, want erg druk op het werk, en dan te uitgeput om nog iets te doen. Vrijdagochtend wel weer PT. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.