Jouw lijf Jouw lijf

Jouw lijf

Werken aan gezondere levenstijl en gewicht in 2024

Een gezellig draadje om elkaar te motiveren om onze persoonlijke doelen te halen op het gebied van een gezondere levensstijl en gewichtsverlies.

Succes allemaal en voel je vrij om aan te haken!


Auwereel schreef op 19-09-2024 om 16:49: 

MissDalhousie, ik hoop dat het je lukt lekkere doch gezonde keuzes te maken in je vakantie! En veel plezier, natuurlijk.

Dank je! En het klinkt alsof je die borrel-uitdaging heel goed hebt doorstaan.

Gisteren weer een prima dag. De 10.000 stappen overdag al gehaald en 's avonds mijn rondjes e-gym gedaan en daarna anderhalf uur jiu-jitsu. Ook echt genoten van het weer iedere keer dat ik buiten was. 

Vandaag wordt lastiger. Ik heb bijna de hele dag vergaderingen en vanavond een heel lang etentje. Dat zullen niet veel stappen worden.

Ik meld mij hier ook weer even. Vorige week een nieuw schema gekregen en die is flink pittig. Gisteren gaf de trainer aan dat de gewichten ook nog wel wat zwaarder mogen. Dus benieuwd hoe ik volgende week de week door kom.

Gisteravond naar de masseur geweest en daar was mijn lichaam erg dankbaar voor. 

Verder is ons fertiliteitstraject in een keer heel snel gegaan. Daar waar ik dacht een tijdje van de hormonen af te zijn ben ik maandag weer begonnen. Hoofdpijn is al weer aanwezig. En de bijwerkingen van de medicatie waar ik volgende week mee begin moeten ook pittig zijn. 
We gaan het wel zien.

Bailey26 schreef op 20-09-2024 om 08:40:

Ik meld mij hier ook weer even. Vorige week een nieuw schema gekregen en die is flink pittig. Gisteren gaf de trainer aan dat de gewichten ook nog wel wat zwaarder mogen. Dus benieuwd hoe ik volgende week de week door kom.

Gisteravond naar de masseur geweest en daar was mijn lichaam erg dankbaar voor.

Verder is ons fertiliteitstraject in een keer heel snel gegaan. Daar waar ik dacht een tijdje van de hormonen af te zijn ben ik maandag weer begonnen. Hoofdpijn is al weer aanwezig. En de bijwerkingen van de medicatie waar ik volgende week mee begin moeten ook pittig zijn.
We gaan het wel zien.

Hopelijk met een mooi resultaat in de toekomst Bailey26. 


Ik ben terug van vakantie en het gevolg valt me alles mee. Iets meer dan 2 kilo erbij na bijna 3 weken.
Vanaf morgen wil ik weer een schema gaan gebruiken voor eten en bewegen. Vandaag gaat dat nog niet want zoon is vandaag jarig en zoals elk jaar gaan we uit eten.
Ik ben vandaag nog vrij en wil nog wel naar de sportschool gaan.

ik ben al weer terug van de sportschool. Even uitwasemen en dan onder de douche. Ging wel goed, weer allemaal andere oefeningen. 

Gefeliciteerd Ysenda! Hoe oud is hij geworden?

Spannend Bailey, is het traject voor een eerste kindje? Hopelijk heb je niet teveel last van de hormonen en heb je snel een goed resultaat.

@missdalhousie. Loop je zoveel tijdens je werk of wandel je zelf lekker overdag?

Ik had gister een event en ook al heb ik geen stappenteller meer weet ik zeker dat deze een mooi aantal zou hebben weergegeven. Ik heb wel zelf avonds iets teveel van de hapjes gesmuld maar de rest van de dag heb ik heel goed gegeten dus dat kan best voor een keer.

Vanmiddag gaan we naar camping Buitenland voor een mooi feestje. Dat word niet al te gezond eten en drinken maar wel veel dansen, zwemmen en in de ochtend yoga. Ik heb er onwijs veel zin in.

Volgende week heb ik op maandag en op donderdag weer een event, op dat soort dagen vind ik het altijd wel een uitdaging.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.