Jouw lijf Jouw lijf

Jouw lijf

Werken aan gezondere levenstijl en gewicht in 2024

Een gezellig draadje om elkaar te motiveren om onze persoonlijke doelen te halen op het gebied van een gezondere levensstijl en gewichtsverlies.

Succes allemaal en voel je vrij om aan te haken!

alhambra

alhambra

08-02-2024 om 12:21 Topicstarter

Lekker bezig!

Gister gefietst naar mijn werk. 16,5km enkele reis. Vandaag 5km gerend.
Was heel lekker! Heb net een bakje nootjes op en 2 boterhammen met wat bonen.
Ben vandaag verder ook super druk.

Nou ik ga niet meer weg vandaag, ik trek dit weer zo slecht. Ga morgenvroeg wel sporten. 

Dolfje schreef op 08-02-2024 om 14:29:

Nou ik ga niet meer weg vandaag, ik trek dit weer zo slecht. Ga morgenvroeg wel sporten.

Op dit moment staat mijn fiets verder weg dan de ingang van de sportschool op mijn werk, dus ik ga straks toch maar fijn trainen met mijn PT.

alhambra

alhambra

08-02-2024 om 15:13 Topicstarter

Vandaag een betere dag qua trek. Mijn kleinere omtbijt bevalt goed en heb nu ff pauze genomen en ik eet een appeltje. Ook even gewandeld ondanks de regen.

Ysenda schreef op 08-02-2024 om 14:35:

[..]

Op dit moment staat mijn fiets verder weg dan de ingang van de sportschool op mijn werk, dus ik ga straks toch maar fijn trainen met mijn PT.

Ik heb net de woonkamer en de gang gedweild en de wc gepoetst, zou dat anders morgen gedaan hebben maar nu dus al klaar.

Morgenvroeg dan eerst naar de sportschool en dan komt de kapster en daarna klaar maken voor carnaval, haren touperen, nagels lakken etc  bedenk me nu dat ik moet kijken of mijn leggings nog passen volgens mij zakten ze vorig jaar ook al af dus ga ze meteen pakken en straks eens passen. Moet anders morgen nog even op pad voor een nieuwe.

alhambra

alhambra

08-02-2024 om 15:19 Topicstarter

Huishouden doen is ook bewegen, zeker dweilen etc.

Wij zijn  aan het verbouwen en ben dus best aan het slepen  en  sjouwen.  Vanmiddag  ook wezen zwemmen  . Hoop echt dat binnenkort  de weegschaal  ook eens wat vriendelijker voor me wordt.

lientje69 schreef op 08-02-2024 om 15:25:

Wij zijn aan het verbouwen en ben dus best aan het slepen en sjouwen. Vanmiddag ook wezen zwemmen . Hoop echt dat binnenkort de weegschaal ook eens wat vriendelijker voor me wordt.

Ik hoop het ook voor je!

4 leggings apart gelegd voor de kledingcontainer,want  zakken af en dat is met hossen niet zo handig 
 Heb er nog een die ok is maar stomme kleur ( al zie je dat waarschijnlijk niet want lange jurk) dus hopelijk kan ik morgen bij Hema nog een nieuwe kopen. Anders wordt het de stomme kleur. Carnaval is in mijn ogen niet een feest waarbij je er tiptop uit hoeft te zien. Heb nog wel van die panty-leggings maar vind die helemaal niet fijn zitten.

Dolfje schreef op 08-02-2024 om 19:06:

4 leggings apart gelegd voor de kledingcontainer,want zakken af en dat is met hossen niet zo handig
Heb er nog een die ok is maar stomme kleur ( al zie je dat waarschijnlijk niet want lange jurk) dus hopelijk kan ik morgen bij Hema nog een nieuwe kopen. Anders wordt het de stomme kleur. Carnaval is in mijn ogen niet een feest waarbij je er tiptop uit hoeft te zien. Heb nog wel van die panty-leggings maar vind die helemaal niet fijn zitten.

Ik heb bij Kruidvat voor een prikkie een roze legging gekocht. Ze hadden ook andere kleuren en ook een flared panterprint 

MissBobby schreef op 09-02-2024 om 08:30:

[..]

Ik heb bij Kruidvat voor een prikkie een roze legging gekocht. Ze hadden ook andere kleuren en ook een flared panterprint

haha, alleen met carnaval of ook gewoon op straat?

Bij leggings denk ik alleen aan sportleggings en dan niet bij de kruidvat vandaan want die schijnen bijna allemaal door als je een diepe squat maakt. 

alhambra

alhambra

09-02-2024 om 09:48 Topicstarter

Ysenda schreef op 09-02-2024 om 09:45:

[..]

haha, alleen met carnaval of ook gewoon op straat?

Bij leggings denk ik alleen aan sportleggings en dan niet bij de kruidvat vandaan want die schijnen bijna allemaal door als je een diepe squat maakt.

Ha ha, dat moet je niet hebben nee!

alhambra

alhambra

09-02-2024 om 10:04 Topicstarter

Ik ben vandaag vrij. Ik wil duizend dingen doen maar ik kan maar geen keuze maken. Ik ga morgenochtend sporten. Ik zou ook nu kunnen gaan maar ik heb geen zin...
Ben bezig met het huishouden maar ik wil eigenlijk iets leuks doen. 
Luxeprobleem!

Ha allemaal, ik kom ook weer eens meekijken in dit topic! Wat een gezelligheid en wat zijn jullie allemaal goed bezig!

Ik heb een uitdaging: vanavond ga ik naar de McDonalds. Dus al gekeken op hun site naar de voedingswaarden, wat een drama, haha. Ik wilde eigenlijk een McTasty, maar met frietjes erbij is dat meer dan de helft van wat ik op een dag eet 😬 Aangezien ik nu maximaal 1500 kcal eet op een dag is dat niet handig. Dus ik heb stevig ontbeten (kwark, banaan, cashewnoten), ga straks lunchen met veel groenten en dan denk ik dat ik vanavond een kipsalade bestel bij de Mac. Was blij verrast die op het menu te zien staan.

Zijn er ook dames bij die hier groepslessen volgen in de sportschool? Zo ja, welke lessen zijn je favoriet? Ik vind BodyPump en HIIT leuk om te doen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.