Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!


een zachte nacht Millie❤️

♥️ Liefde is onsterfelijk lieve Millie 

Ik wens je een pijnvrije nacht toe Millie!

♥️♥️

Alleen maar liefde voor jou en de jouwen, lieve Millie

Millie91

Millie91

30-11-2022 om 07:25 Topicstarter

Au au helaas op dit moment. Mijn oog. Logisch, als ik de neurochirurg moet geloven. Tumor tast mijn sinus erg aan. Heb je wel eens een voorhoofdsholteontsteking gehad? Dan zul je wel weten hoe ik me ongeveer voel.  Heb nu extra pijnstilling genomen, hopelijk werkt dat snel...mijn man laat me nu foto's zien van toen ik nog meer kon, onder de douche met mijn monstertje enzo. Wat was dat fijn, wat zie ik er daar  gelukkig uit. Ik hoor monstertje babbelen in zijn bedje via de babyfoon. Die hoeft vandaag niet naar de opvang, dus die krijgt straks één van de schoencadeaus die ik voor hem had gekocht in vooruitzicht en mag lekker door de kamer fietsen op zijn nieuwe loopfiets. Dat was een verjaarscadeau en hij kan het al zo goed! Gelukkig nog niet buiten geweest, dus het nieuwe kleed is veilig. Nu hoor ik hem roepen: eten maken! Man is nu onderweg om hem te halen. Tijd voor ontbijt en cadeautjes. Man kan monstertje zo goed inschatten. Ik was allang in actie gekomen, en had hem daardoor juist eerder wakker gemaakt. 

Hij heeft zaterdag zijn eerste playdate, dan gaat hij bij een vriendin spelen die hij kent van de opvang. Zij is 'achter gebleven' op de babygroep, hij zit inmiddels bij de peuters. Maar ze spelen zo graag samen. Ik ben heel benieuwd hoe hij dat gaat ervaren. Ander huis, ander eten, andere mama/papa.. maar hij vindt het vast superleuk. Zij is wel wat jonger, maar dat maakt in een speeltuin niet uit. Hij is wat vaardiger in klimmen, rennen etc. Maar ze spelen graag samen met keukenattributen enzo. Ze is wat minder wild dan zijn jongensvriendjes, die mist hij overigens ook nu hij is doorgestroomd. Hij is zo sociaal en hecht zich snel. Ook een reden waarom ik me zorgen maak over de nabije toekomst. 

Ohhh zo'n eerste playdate! Wat wordt hij groot al dan he? Ik zou de ouders van het vriendinnetje veel foto's laten schieten. Maak je het helemaal mee 🥰

Ik hoop dat de medicatie snel werkt, Millie 😘

Ah de eerste play date en die graafmachines. Dit tijd hebben we hier ook gehad. Niet meer voor te stellen.
Jij blijft me verbazen Millie. Met je ongelooflijke veerkracht. Hoop dat je leuk ontbijt hebt en geniet van je monstertje die cadeautjes uitpakt en dat de pijn afzakt. Net zoals zoveel anderen hier blijf ik aan je denken.

veel liefs

Wat schrijf je wederom liefdevol over je mannen! Jij hebt genieten echt tot een kunst verheven Millie. Ik moet dan ook vaak aan je denken als mijn kleine draak thuiskomt met stenen, eikels en kastanjes. Als ik weer mopper dat ze overal liggen. Dan denk ik aan jou en hoe erg je van je monster geniet en het liefst overladen zou worden met heilige eikels.

En monster z'n eerste playdate. Wat een mijlpaal! Hopelijk sturen ze je veel foto's! Jouw monstertje komt er wel, als hij zo jong in staat is om vriendschappen te sluiten (heeft hij van z'n moeder denk ik)

Millie91

Millie91

30-11-2022 om 07:56 Topicstarter

Pluma schreef op 30-11-2022 om 07:44:

Wat schrijf je wederom liefdevol over je mannen! Jij hebt genieten echt tot een kunst verheven Millie. Ik moet dan ook vaak aan je denken als mijn kleine draak thuiskomt met stenen, eikels en kastanjes. Als ik weer mopper dat ze overal liggen. Dan denk ik aan jou en hoe erg je van je monster geniet en het liefst overladen zou worden met heilige eikels.

En monster z'n eerste playdate. Wat een mijlpaal! Hopelijk sturen ze je veel foto's! Jouw monstertje komt er wel, als hij zo jong in staat is om vriendschappen te sluiten (heeft hij van z'n moeder denk ik)

Er is bij Zara nu een eikeltjespak, dat heb ik uiteraard meteen besteld! 

Het is inderdaad bijzonder dat hij zo jong al in staat is om waardevolle vriendschappen te sluiten. Dat is 'volgens het boekje' ook sneller dan normaal. Maar kindjes spelen echt heel graag met hem. Ik zal vragen of ze veel foto's maken! Wat is dat ook een 'volwassen' iets inderdaad, uit spelen gaan.

We krijgen ook heel veel complimenten altijd over hoe hij gekleed is. Dat is 100% mijn aandeel. Ik vind dat zo leuk om te doen, zijn kast ligt vol met prachtige kleding. En ik geef man ook regelmatig instructies over hoe verder als ik er niet meer ben. Ik heb zelfs al kleding gekocht in zijn volgende maat, dan hoeft hij in elk geval in de winter niet paniekerig te denken, shit, wat zou Millie hem aantrekken!

Wat leuk dat je een eikeltjespak hebt gevonden! 
Ik hoop dat je goede pijnstilling krijgt. Hoe je in staat bent zo liefdevol te schrijven met zoveel pijn, ik word altijd zo geïrriteerd van pijn, dan krijg je er bij geen vriendelijk woord uit. 

Heerlijk verhaal Millie over kleding voor je monster.
Klinkt helemaal als jou om ervoor te zorgen dat hij er volgend jaar ook nog bij loopt zoals mama Millie hem graag ziet 

En die speeldate gaat helemaal goed komen! Heerlijk als ze zo fijn samen kunnen spelen. Die andere moeder kan misschien wel even een kort filmpje sturen, is net wat leuker dan foto’s en hoor je hun gekwebbel erbij, zo schattig.

Ik wens je een pijnvrije dag Millie met veel genietmomentjes van je mannen!

Haha Millie ik zou ook al kleding hebben vooruit gekocht. Ik houd er ook zo van. Ik geloof meteen dat hij er geweldig uitziet, en je huis ook. Volgens mij heb je goede creatieve genen. 

Dat oog, wat naar. Hoop dat je met afleiding en pillen de dagen toch goed doorkomt. Aan je schrijfstijl te merken, heb je vandaag een redelijk goede dag?

Jij gaat straks nagenieten van je Monsters playdate. Het is geweldig als je kind zo speelt en sociaal is. Dat karakter zie je nu al, dat zag ik bij mijn zonen toen ook al. Ik snap dat het je ongerust maakt, maar ook juist fijn. Afleiding, gezelschap.

Klinkt heel akelig, Millie, de hoofd/oogpijn. Ik hoop voor je dat de pijnstilling helpt.  Is de arts met wie je zo’n goede band had nog steeds betrokken bij je pijnbestrijding?

Ik wens je een fijne dag met je mannen. Hopelijk maakt de pijn dat niet te lastig. Ik krijg zelf een korter lontje als ik me niet prettig voel.  Geen idee natuurlijk of dat bij jou ook zo is. ‘Gewoon’ samen ontspannen zijn wordt daar wel lastig van.
Veel plezier met Monster en zijn cadeaus!

O wat goed te lezen dat je nog kan genieten van je eikelmonstertje! En zeker lekker vooruit kopen, waar lukt en wat jij mooi vind. Zolang mogelijk jouw kleding en style in de kast hebben 😁 
Wel heel naar van de pijn in je oog, pijnstilling staat al heel hoog als ik zo begrijp, hopelijk is toch comfortabel genoeg voor je..

Ik wens je een hele fijne dag thuis met je mannen en veel Sinterklaascadeautjes en fijn Sint feest met monstertje! 

Heerlijk die playdate! Peuter heeft ook sinds hij 1 is een speciale band met een ouder kindje van kdv die jaar ouder is en zelfs nu dat kindje al naar school gaat blijven ze afspreken

Het grote vroemtuigenboek wilde ik ook nog aanraden voor monstertje als je die nog niet hebt.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.