Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!


Hier ook een stille mee lezer. Hoop dat je lekker aan het genieten ben in jullie nieuwe huis. 

♥️

Hoop toch zo dat ik het mis heb, maar ik vrees dat er iets ernstigs aan de hand is.

Lieve, lieve Millie, ik heb geen woorden om te zeggen hoe ik hoop dat het naar omstandigheden goed met je gaat.

🍀🍀🍀

♥️

De druk om te  schrijven wordt zo wel hoog.  Millie, voel je nergens toe verplicht. Met de verhuizing en de start van de studie heb je sowieso een hele zware tijd achter de rug, dus als je even heel weinig puf hebt, is dat echt niet gek.  

Ha Millie, hier een knuffel voor jou

Hier ook ‘n stille meelezer. Hoop dat je nog mooie momenten aan het plukken bent, Millie. 

Agen schreef op 10-11-2022 om 07:57:

De druk om te schrijven wordt zo wel hoog. Millie, voel je nergens toe verplicht. Met de verhuizing en de start van de studie heb je sowieso een hele zware tijd achter de rug, dus als je even heel weinig puf hebt, is dat echt niet gek.

Ik denk dat druk leggen van geen van ons de bedoeling is. We leven allemaal erg mee en ik denk dat iedereen alleen maar heel hard hoopt dat het goed gaat naar omstandigheden met Millie. En idd, als de puf of de kracht er niet is, dan is dat volledig te begrijpen. Laten we hopen met zijn allen dat dat 'slechts' het geval is.

Knuffels voor iedereen!

-knip- ongepast

@Letterkoekje

Ik vind je bericht best voorbarig en nog niet echt gepast voor nu. Ik wil echt niet voor Millie spreken, maar als ik me probeer te verplaatsen in haar, zou ik zo’n bericht ook erg confronterend vinden, hoe lief en goed bedoeld ook. 

Het is heus wel duidelijk dat het best beangstigend is dat Millie al een poosje niets van zichzelf heeft laten horen en sommigen hebben dat prachtig heel subtiel laten doorschemeren. Daarom vind ik je post best naar, maar nogmaals, dat is mijn mening. En als mijn bericht ongepast is, laat het me weten, want dan laat ik het alsnog verwijderen door de mods.

Ik heb geen problemen met Letterkoekjes post en ik vind hem ook niet voorbarig, het bericht is genoeg ingekleed met 'als' en dergelijke.

Ik ben het eens met Kersje. Sommige dingen mag je denken, maar ze hier schrijven zou ik niet doen.

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

10-11-2022 om 12:26

Eens met kersje 
Laten we even rustig afwachten 
Millie voor jou

Ik ben vanaf het begin een stille meelezer. Reageer maar af en toe.
Ik kijk ook een paar keer per dqg of Millie al weer een nieuw bericht heeft geplaatst. Met hopelijk een leuk verhaal over het nieuwe huis of over monstertjes verjaardag.
Maar uiteraard ben je niets verplicht Millie.

Nu het zo lang stil is, maak ik me ook zorgen, maar een bericht als dat van letterkoekje daar schrik ik best wel van. Vind t persoonlijk best een beetje te ver gaan....

-knip- huisregel 1.3

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.