Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!


Jet50 schreef op 10-11-2022 om 12:35:

-quote verwijderd-

-knip- huisregel 1.3


Ik log ook meermaals per dag in om te kijken of er nieuws is. Ben een stille meelezer maar leef wel enorm mee.

Dank voor het verwijderen van de post, mods.

Lieve Millie,

Ook ik kijk meerdere keren per dag of er een berichtje van je is. Het is moeilijk woorden te vinden. Hopelijk heb je het zo comfortabelelijk mogelijk ♥️. Hopelijk geniet je zoveel mogelijk van alles en al je dierbaren om je heen, en krijg je heel veel knuffels ♥️. 

Ik zie dat het wat onrustig is hier. Misschien hebben anderen iets aan het volgende. Lieve Millie hopenlijk vind je het niet erg dat ik deze woorden plaats. Ik heb terug zitten lezen in al je mooie sterke posts. Want ja ooit komt het moment wel dat het zo ver is. Misschien helpt het mensen om jouw woorden even te herhalen: Dat je man het hier uiteindelijk komt melden. Dat je ons niet met die onzekerheid laat zitten. 

Hopelijk geeft dit besef wat rust in je topic voor nu. Tot je weer binnen komt met een mooie nieuwe post. En dat het besef er even is voor mogelijk volgende langere stiltes. Dat dit in ieders achterhoofd zit. Misschien weten nieuwe forumers het niet, of herinneren langer schrijvende forumers het even niet goed. 

Hopelijk stoot ik niemand hiermee voor het hoofd 🌷...

Dikke knuffel Millie ♥️

Ik zag 33 nieuwe berichten in dit topic en hoopte met heel m'n hart een bericht van jou te zien Millie, maar helaas nog niet. Alleen maar lieve forummers die zich zorgen maken om jou. Bij deze dus ook nogmaals een knuffel voor jou en voel zeker niet de druk om hier te schrijven als je daar op dit moment niet de puf voor hebt. Hopelijk geniet je van je huis en de mensen om je heen. 

Ik blijf achter mijn post staan want ik weet hoe lang ik heb nagedacht over elk woord. Het kwam recht uit mijn hart en ik heb enkel in de voorwaardelijke wijs geschreven. 
Ik heb ook moeite met inzenders die schrijven dat Millie moet genieten of dat ze hopen dat Millie ´een fijne dag heeft´. Maar dan denk ik: iedereen schrijft zoals ie het aanvoelt. En dat heb ik ook gedaan. 

Letterkoekje, ik begrijp prima dat je uit emotie schrijft, maar het is niet de juiste plaats en tijd ervoor. Volgens mij is dat bij jou genoegzaam bekend.

Lieve Millie, ik zie de laatste dagen heel veel berichten verschijnen. Heel mooi dat iedereen zo meeleeft. Voel je alleen niet verplicht om hier te schrijven. Het is hier jouw plekje. Ook stilte mag er zijn. Liefs, Lisabette

letterkoekje schreef op 10-11-2022 om 14:16:

Ik blijf achter mijn post staan want ik weet hoe lang ik heb nagedacht over elk woord. Het kwam recht uit mijn hart en ik heb enkel in de voorwaardelijke wijs geschreven.
Ik heb ook moeite met inzenders die schrijven dat Millie moet genieten of dat ze hopen dat Millie ´een fijne dag heeft´. Maar dan denk ik: iedereen schrijft zoals ie het aanvoelt. En dat heb ik ook gedaan.

Letterkoekje, ik heb je laatste post niet gelezen, maar kan me zo’n beetje voorstellen wat de strekking was.

Ik vermoed dat je iets hebt geschreven wat vele hier denken maar niet durven te schrijven.

Ik kan me nog een post van je herinneren waarin je ook man en paard noemde. Ook daar kwamen negatieve reacties op van medeformers.

Maar juist Millie vond het geen probleem en begreep precies wat je bedoelde te zeggen.

Ik vind dat jij altijd heel doordacht, duidelijk en vooral vol medeleven,  maar zonder om de hete brij heen te draaien schrijft. 

letterlijk

Forum Moderator

Moderator

10-11-2022 om 16:07

Graag weer terug naar waar het in dit topic echt om gaat: het steunen van Millie en haar gezin. 

1000 knuffels voor jou lieve Millie😘

Ik wens dat onze zorgen onterecht zijn en jij even adempauze en rust nodig hebt van de verhuizing en verjaardag van jullie monster ❤️

Lieve lieve Millie. Wat denk ik toch veel aan je. Een hele dikke knuffel voor jou 

Och Millie, ik kijk hier zo vaak. Hopelijk krijg je mee dat iedereen zich zo om je bekommert en heb je even geen puf om te schrijven. Dat komt dan wel weer. Niks moet, ook voor ons niet. Vind het altijd al zo knap dat je nog altijd in de pen klimt. Dikke knuffels.

Morgen is het Sint-Maarten 😍. Ook bij jullie in de buurt? Heeft monstertje een mooi lampionnetje gemaakt op de opvang? Die ukjes zijn altijd zo schattig, al snappen ze er vaak nog helemaal niets van 😅

-knip-

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.