Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!


ook ik denk aan je lieve Millie 

lieve groetjes van mij Millie😘

Ook van mij een berichtje om te laten weten dat ik elke dag even kijk hier en aan je denk Millie. 

Ook ik denk dagelijks aan je Millie! 

ook hier denk ik aan je 

denk aan jullie ♥️

Ik gedachten bij je. Ik hoop dat het 'goed' met je gaat 💋

lieve Millie, ik maak me grote zorgen over jou en hoop dat mijn gedachten verkeerd zijn.

Ook ik denk aan je 

Hopelijk gaat alles goed met je Millie!  

letterkoekje schreef op 09-11-2022 om 19:25:

lieve Millie, ik maak me grote zorgen over jou en hoop dat mijn gedachten verkeerd zijn.

Ik merk dat ik er ook een beetje onrustig door word. 

letterkoekje schreef op 09-11-2022 om 19:25:

lieve Millie, ik maak me grote zorgen over jou en hoop dat mijn gedachten verkeerd zijn

Precies dit. Ik kom hier meerdere keren per dag kijken nu en hoe langer het duurt, hoe naarder mijn gevoel wordt. 

tjeminee lieve Millie, voor ik naar bed ga toch weer checken en wat hoop ik toch op een fijn bericht van jou. Dat je voor monstertje boekjes voorleest, dat hij veel te verwend is op zijn verjaardag en dat jij genietend om je heen kijkt in jullie mooie huis..

Dit hoop ik zo hard ❤️

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

09-11-2022 om 22:34

Ik ook ❤️

Voornamelijk een stille meelezer, maar ik kom hier ook meerdere malen per dag in de hoop een berichtje van je te zien. Ik hoop zo dat het goed met je gaat❤️

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.