Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!


Millie heeft wel vaker een poosje niet gereageerd als het erg druk was. En ik kan me voorstellen dat en een verhuizing en een verjaardag wel alle tijd en energie neemt. Zag dat Millie 2 november ook nog in een ander topic reageerde.

Dus ik hoop ook gewoon dat Millie veel te druk is met fijne dingen. En hoop samen met jullie op snel een kort goed berichtje. 
Heel bijzonder inderdaad hoe iemand op afstand in de loop der maanden zo'n impact kan maken. ♥️

Hier nog een stille lezer, die ook telkens even om het hoekje kijkt.. As vrijdag is haar eigen verjaardag.. hoop dat het een mooie dag wordt!

Kom mr ook even melden. Eerder ervaring als Millie ietd langer niet reageeert het 'goed' gaat. Hoop zo dat dit nu ook de reden is. 

Ik denk ook nog elke dag aan je♥️

Millie, lafjoe!

♥️

Een knuffel voor jou en je mannen lieve Millie!!
♥️

Ook van mij een dikke knuffel  
Ik hoop dat je het veel te druk hebt voor ons, met allemaal leuke dingen en geniet van jullie mooie nieuwe huis

♥️

♥️Voor jou lieve Millie! 

Denk aan jou

Hi Millie, waarschijnlijk druk met je huis gezellig maken, hopelijk zonder te veel pijn. Kijk hier elke dag om te kijken hoe met je gaat, precies wat hier iemand zei. We leven enorm met je mee, en het voelt zo dichtbij. Dikke knuffel voor jou.

Ik word ook een beetje zenuwachtig nu het zolang stil blijft bij je, hopelijk gaat alles goed. Hoop ook dat je kleine uk een fijne verjaardag heeft gehad en dat jij er ook van hebt kunnen genieten.

Goedemorgen lieve Millie.
Een berichtje om te laten weten dat ik aan je denk.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.