Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!


Lieve Millie ♥️
Wat moet jij veel doorstaan! Iedere keer als ik nieuwe berichten in je topic zie hoop ik op een wonder, helaas is dat tot op heden uitgebleven. Wens je nog heel veel kostbare en liefdevolle tijd toe met monster en man! 

Lieve Millie, ik schrik wat ik lees. 
Maar inmiddels weet ik dat jij per dag leeft, en uit elke kleine sprankel hoop haalt. Dus ook voor je behandelplan (fase 1). Ik hoop dat daar heel snel actie uit voort komt, hoop doet leven 

Lieve millie, ook ik lees al tijden mee. Tranen in mijn ogen vanwege jouw laatste bericht. Heb nu een account aangemaakt om een bericht te kunnen plaatsen. Ongelofelijk wat jij allemaal te verwerken hebt. Ik weet niet goed wat te zeggen, maar wens jou veel kracht en liefde toe voor de periode die je tegemoet gaat! Ik heb enorm veel respect voor jouw vechtlust!! 

Heel veel sterkte 

millie ik lees in jou berichten zoveel overlevingsdrang. Daar heb ik bewondering voor. Ik hoop en duim heel hard dat er nog iets is om je nog een tijdje hier te houden. Voor je mannen. 

Lieve Millie, hoop dat je al lekker lang ligt te knorren in je bed en droomt van je monsterje.
Wat goed dat de testen voor de studie toch gewoon gedaan zijn. En dat de situatie in je hoofd geen spelbreker is in ieder geval. Duimen dat je er snel mee kan starten! Ben het met je eens dat een arts echt geen informatie kan achterhouden, verdoezelen of verdraaien om je de waarheid te besparen. Heel bijzonder, hoe goed bedoelt dan misschien ook. 
Fijn dat er ook nog gekeken wordt of bestraling wat kan betekenen en dat de uitslagen niet betekenen dat er meteen niks meer gebeurt. Goed om te horen!
Denk aan je! 😘😘😘

lieve Millie,
Ik hoop dat je nu heerlijk in dromenland bent. Wat een pittige dag met rotnieuws.
Maar zoals hier eerder al opgemerkt werd, het zal Millie niet zijn die doorvecht en haar kansen pakt!!!
Wat ben je toch een heerlijk, dapper mens.
Ik hoop dat je heerlijk droomt vannacht lieve kanjer.

♥️♥️

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

01-10-2022 om 09:00

Ik denk aan je

Lieve Millie wat weer een mokerslag! Ik hoop dat je behandelplan fase 1 kan doorgaan en dat bestraling kan helpen.
Diep, diep, diep respect voor hoe je ons steeds op de hoogte houdt en hoe krachtig je bent.
Opnieuw heel veel sterkte🍀❤️😘

Mammoet schreef op 30-09-2022 om 23:29:

Ben het met je eens dat een arts echt geen informatie kan achterhouden, verdoezelen of verdraaien om je de waarheid te besparen. Heel bijzonder, hoe goed bedoelt dan misschien ook.

Eens. Begrijpelijk vanuit de arts met zijn menselijk en emotioneel oogpunt, maar een arts moet je blind kunnen vertrouwen op de kennis die ze hebben over JOUW lijf. Tenzij je zelf hebt aangegeven dat je het niet wilt weten.

Wat zijn je plannen vandaag, Millie? Plannen, in de hoop dat het goed gaat en jullie als gezin samen iets kunnen doen. Jammer dat het weer niet toelaat veel buiten te zijn. Of is Monstertje met rubberen laarsjes aan klaar om in de plassen te springen? Zacht weer is het wel.

Hopelijk een dag met weinig tot geen pijn en ook de mentale duivel die je met rust laat.

Liefs uit België

Sterkte en alle kracht gewenst. 

Millie91

Millie91

01-10-2022 om 12:43 Topicstarter

Vandaag een niet-ziekdag, Monstertje is naar peutergym geweest en we zijn langs ons huis gegaan. De keuken is al bijna helemaal af 😱 het is prachtig, maar er zijn een paar details waar we niet zo tevreden mee zijn. Maar dat is een beetje de gang van zaken als je een huis verbouwt: er zijn altijd wel wat losse eindjes of dingen die we anders voor ons hadden gezien. Uiteindelijk komt het altijd goed.

Nu slaapt het kleine Monstertje, en als hij wakker wordt, zijn zijn oom en tante (mijn broer en zus) hier! Dat vindt hij natuurlijk fantastisch. Broer bakt pannenkoeken en we gaan het kinderboekje afmaken. Maandag kijken we wel weer verder.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.