Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!


Ik hoop dat je een goede nietziek-dag hebt.
Wel fijn dat het slechts details zijn in de keuken om je aan te ergeren, want alhoewel ik een hele mooie keuken heb, zijn er enkele grote details waar ik me aan erger, die te onhandig/kostbaar zijn om te wijzigen.
Ik hoop ook dat je fijn kan genieten van de vreugde van je Monstertje en dat de pannenkoeken goed lukken!

Heerlijk. Klinkt als een 'gewoon zoals 't heurt' -dag. Veel plezier samen!

Fijn om te horen, dat het lukt om niet ziek dagen te hebben. Geniet ervan, hopelijk volgen er nog een hele hoop. 

Pannenkoeken, lekker. Misschien ga ik dat vanavond ook maken (met een hoop groente restjes). Die gaan er bij mijn monstertje altijd goed in (nu is ze geen kieskeurige eter maar pannenkoeken lijken al verdwenen voordat ze het bord raken). 
Ik hoop dat je binnenkort in je nieuwe keuken ook heerlijke pannenkoeken kan bakken. Mede dankzij jou waardeer ik alle kleine dingen. 

Een fijne niet-ziekdag lieve Millie ❤️🍀

Geniet van man, monstertje, broer en zus. En natuurlijk de pannenkoeken. 

Hele fijne niet ziek weekend dagen 😊 
En super leuk dat je keuken af is, en ja dan wil je ook de kleine niet helemaal netjes tevreden details af hebben 😉 
Wij hebben paar jaar terug ons nieuwbouwhuis helemaal mogen inrichten naar smaak en dan wil je het ook perfect! 

Diyer schreef op 01-10-2022 om 11:05:

[..]

Eens. Begrijpelijk vanuit de arts met zijn menselijk en emotioneel oogpunt, maar een arts moet je blind kunnen vertrouwen op de kennis die ze hebben over JOUW lijf. Tenzij je zelf hebt aangegeven dat je het niet wilt weten.

Het mag ook niet eens. Er is een wet voor: De Wet op de geneeskundige behandelovereenkomst (WGBO)

Lieve Millie,
Ik had een paar dagen niet ingelogd en wat een schrik toen ik opeens zag dat er meerdere pagina's met reacties bij waren gekomen. Wat een verschrikkelijk nieuws hebben jullie gekregen, maar wat ontzéttend knap hoe jij je hier doorheen vecht en gewoon doorgaat. Je bent een bikkel. 

Hopelijk heb je een fijne niet-ziek dag gehad en heb je toch wat kunnen genieten van het weer, hier viel het met de regen uiteindelijk reuze mee! 

Een knuffel voor jou 

Ook midden in de nacht wordt er aan Millie  gedacht. Zou ze nu slapen, wakker zijn, liggen te piekeren? Ik hoop dat ze vredig in bed ligt, dicht tegen één van haar twee grote liefdes aan.

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

02-10-2022 om 08:44

❤️

Veel liefs, Millie. Ik denk aan je

Heel veel sterkte! Dikke knuffel voor je monstertje, man en jou! 

ik hoop dat je een fijn weekend met je manne hebt gehad Millie! ♥️

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.