Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!


Zoveel pijn en dan eerst de uitreiking en dan nog een etentje... hoe heb je dat voor elkaar gekregen?! Wat een prestatie...

Ik duim voor een ontspannen, niet-ziek-weekend! 

Wat veel om te verwerken weer, Millie. Ik kan me indenken dat je helemaal op was… Hopelijk hoef je dit weekend helemaal niks, behalve fijne momenten met je mannen, en houden alle pijnen én doemgedachten zich even koest. ik wens je rust en een dikke knuffel!

@millie91 ik snap volkomen dat dat stukje dat wel gekleurd was niet goed voelt. Is het mogelijk de arts te bellen om te vertellen dat het je niet loslaat? En of hij dus met een plausibele verklaring kan komen waarom het geen tumor is? Zodat je in elk geval echt gerustgesteld bent. Ik herken wel dat een ontsteking op een MRI aan een tumor kan doen denken, maar het dus echt door een ontsteking komt dat het oplicht (iemand in de omgeving kreeg te horen voor 80% kanker maar dat er ook kans is dat het de ontsteking is die het plaatje afwijkend maakt en na een biopt bleek dat inderdaad het geval). 

Millie De ‘of is het de Dexamethason’ is hier ook herkenbaar. 
Had de neuroloog nog iets te melden over je gezichtsverlamming?
Fijn dat het korset wat verlichting lijkt te geven! Hoop dat je een fijn, relatief pijnvrij weekend hebt

Lieve millie
Ik hoop dat je een fijn weekend hebt met manlief en monster met zo veel mogelijk geniet momentjes.
Geen idee of het mag in jouw situatie, maar heb je al gedacht aan  oedeemfysiotherapie?
Bij mij lucht dat enorm op, en na behandeling is mijn been in ieder geval voor een aantal dagen een stuk dunner. 

Ik kan me goed voorstellen dat het blijft knagen Millie. Ik zou ook bellen met jouw onrustige gevoel.
Een niet-ziek-zijn weekend is een goed plan, morgen wordt het best redelijk weer dus hopelijk voel je je goed genoeg om iets leuks te doen !
Een pijnvrij weekend gewenst Millie!

Fijn niet-ziek-zijn-weekend!!!

MatureJackal76

MatureJackal76

24-09-2022 om 11:10

Hopelijk kan je van het weekend wat bekomen van die intense dag Millie. En dan bijkomende au, je vingers tussen de deur 
Knuffel 

O wat zou je man zich lullig hebben gevoeld over de deur... Sterkte met alle onzekerheid.

Ik ga dan repliceren met ook een uitdrukking, ze is misschien héél ouderwets, maar oh, zo waar:
Gedeelde smart is halve smart en gedeelde vreugd is dubbele vreugd.

Dus, Millie, als jij de angst-, pijn-, verdriet-, ..., ... momenten met ons deelt, dan hoop ik dat je je daardoor iets minder bezwaard voelt.
En als jij die geluksmomentjes met MisterMonster, je man, je huis, ..., ... met ons deelt, dan blijft het niet bij dubbele vreugd maar wordt het 'duizendvoudige' vreugd. Want dan zijn wij, samen met jou, blij, blij, blij!

Ik denk nog elke dag aan je! 

Veel kracht toegewenst komende dagen.

Misshien  een tip voor de geïnteresseerde: De laatste aflevering van 5 days inside(videoland) gaat over het Antony van Leeuwenhoek instituut. Mede door jouw verhaal Millie, keek ik de aflevering met veel emotie terug.

Fijn niet-ziekweekend Millie! 😘😘😘

♥️♥️♥️

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

25-09-2022 om 06:36

❤️

Mooie zondag toegewenst❤️🌷❤️🌞❤️

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.