Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)


Eens met de 6-jarige. Voor mij smaakt alles nu bitter. En om alles nog erger te maken: mijn bejaarde moeder kreeg vannacht een hartaanval vanwege dezelfde k**griep en ik ben zo ziek dat ik er niet heen kan. Mijn koorts is gelukkig gezakt. Qua eten: paracetamol in maximale dagdosering. Vriendlief komt zo thuis om iets voor mij te koken wat ik waarschijnlijk niet ga opeten  .

Ah bah Toetie. Lijkt alsof jij het nog erger te pakken hebt dan ik. Hopelijk knappen jij en je moeder snel op.

yette schreef op 14-07-2024 om 07:20:

Gisteren zelf te wrappen tortilla's met rauwkost, taco saus, knoflooksaus, guacamole, mais, kaas en een mengsel van gehakt en linzen. Dat laatste doe ik vaker, wegens lekkerder, lichter en minder vlees.

Vandaag pasta met kaas & pesto, een salade met oa komkommer uit de tuin (van die stevige die je moet schillen) en toe een soort Hollands/Franse tiramisu: laagjes madeleines met espresso, dikke room, advocaat en wat kaneel.

Dolfje schreef op 17-07-2024 om 11:09:

Ongeveer hetzelfde als gisteren, tomaten /komkommer salade met groenteballetjes uit de airfryer. Simpel en snel klaar.

Het wordt iets anders want heb nog Turkse pizza in de diepvries en gisteren met picnic zijn kipblokjes bezorgd dus dat met elkaar met zelfgemaakte gyros /shoarmakruiden met een tzaziki -achtige saus erbij.

Kip was eigenlijk voor man voor morgen als ik weer zou gaan werken maar dan verzin ik morgen wel iets anders. Misschien /hopelijk ben ik dan weer wat fitter om naar de winkel te kunnen.

Bami en saté, beide uiteraard zelfgemaakt 

broodje pulled pork met salade erbij

Was maandag bij mijn oom en tante en we gingen uit eten. Had een prima kip saté met dikke friet. En caramel fudge ijs toe.

We gaan over 5 weken op vakantie dus de vriezert aan het leegeten. We hadden van Texel lams stoofvlees meegenomen en lief had daar zondag stoofpotje van gemaakt met rijst. Dinsdag aten we deel 2.

En er lag ook nog een pak gekruid varkensgehakt in de vriezer wat ik had gekregen van de bioboer waarbij ik vrijwilligerswerk doe.
En daar heb ik net lasagne mee gemaakt. De andere helft eten we vrijdag want ik ga morgen weer uit eten. Ik doe een GB’tje deze week

Wat naar Toetie! Hopelijk herstellen jullie allebei snel en kan je gauw naar haar toe 

Even snel de laatste pags bij gelezen.
Toetje, wat heftig. En hopelijk kan je snel naar haar toe.

Dolf, jij ook beterschap.

Tieg, eindelijk is het zo ver. Geniet ervan

yette

yette

17-07-2024 om 19:26 Topicstarter

Heftig, Toet  

Wat naar Toetie! Hopelijk herstellen jullie allebei snel en kan je gauw naar haar toe 

Jeetje Toetie... Heel veel sterkte.....

Wat een narigheid Toetie, ik wens je heel veel sterkte!

sterkte Tootie

Bedankt allemaal, doet mij goed 🙏🏻.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.