Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)


Jee yette, wat zal je geschrokken zijn! 

(om deze post nog on topic te maken, er zit geen tonijn in mijn salade van vanavond maar wel ansjovisfilets, lekker!)

Yette sterkte! 🌸 Wat erg dat je nog een uur moest wachten. Ik hoop dat je niet alleen was.

Vanavond een simpele salade met rucola, rode biet in blokjes, geitenkaas en falafel. Geen zin om echt te koken.

Oei Yette! Wat een schrik 

Oja eten, ik heb ook geen trek, na een CT met contrastrommel, blegh zeg. Het gaat weer over weet ik uit ervaring. Ik heb een cappuccino en een avocadosmoothie naar binnen weten te werken. Morgen beter. 

yette

yette

19-09-2024 om 19:57 Topicstarter

Ik was wel alleen  Probeerde zelf los te komen, maar gleed daardoor juist verder naar beneden. Roepen leverde niks op. Gelukkig had ik mijn telefoon in mijn kontzak en niet -zoals altijd- in mijn rugzak. Ik heb dus zelf om hulp gebeld. 

yette schreef op 19-09-2024 om 19:57:

Ik was wel alleen Probeerde zelf los te komen, maar gleed daardoor juist verder naar beneden. Roepen leverde niks op. Gelukkig had ik mijn telefoon in mijn kontzak en niet -zoals altijd- in mijn rugzak. Ik heb dus zelf om hulp gebeld.

Jee wat heftig! En wat goed van je telefoon in je kontzak! Los van de schaafwonden en kneuzingen zal het er ook echt inhakken wat er gebeurd is, plus dat je een uur moest wachten. Op zo’n moment duurt een uur voor je gevoel wel drie uur.

Zo fijn voor je dat je weer thuis bent, ik hoop dat je snel opknapt 💕

he bah wat schrikken Yette, beterschap

Yette

En ook één voor Toetie

yette

yette

19-09-2024 om 22:31 Topicstarter

Vanavond apéro en bbq bij de buren. 

Jee Yette!!!
( Ik ben nog steeds op vakantie en lees maar sporadisch hier)

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.