Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)


ik heb nog geen idee wat ik meeneem naar het werk

Dat klinkt fantastisch Teig! Fijn dat de frutjes het zo goed deden. Is toch spannend op zo'n reis.
Jouw pizzafeestje klinkt ook goed Moos! 

Ik weet niet wat we vanavond eten, zal wel iets makkelijks worden, man kennende 

Vanavond komen mijn ouders eten, lief maakt "paëlla": a la Jamie Oliver, met chorizo, kip & garnalen, puntpaprika's en erwtjes. Voor toe bak ik zo met frut II samen een wolkencake citroen, leek me wel lekker. 

Vanavond gekruide stukjes varkensvlees met rijst en satésaus. Erbij atjar en kroepoek.

Omdat de Appie pas morgenmiddag/-avond komt, eten wij vandaag weer iets uit de diepvries. Ik heb een schaal lasagne gepakt. Geen excuussla erbij 

yette

yette

16-08-2024 om 12:00 Topicstarter

Klinkt allemaal fantastisch, Teig! 

Ik verjaar vandaag, dus ik mag kiezen: knoflooktomaten met geitenkaas en bacon uit de oven. Pasta erbij en misschien salade. 

Verder weinig feestelijks. Ik moet rust houden 

yette schreef op 16-08-2024 om 12:00:

Klinkt allemaal fantastisch, Teig!

Ik verjaar vandaag, dus ik mag kiezen: knoflooktomaten met geitenkaas en bacon uit de oven. Pasta erbij en misschien salade.

Verder weinig feestelijks. Ik moet rust houden

Gefeliciteerd Yette🥳🎊🎉🎁

Gefeliciteerd Yette! 

Het wordt hier iets van curry of pasta met rode saus

Gefeliciteerd Yette!

Gefeliciteerd Yette met je verjaardag, en sterkte gewenst met rust houden en herstellen.

Gefeliciteerd Yette! Hopelijk is de ingreep goed gegaan en heb je, ondanks dat je rust moet houden, toch een feestelijke dag gehad.

Gefeliciteerd Yette! En sterkte met je herstel, hopelijk knap je snel op.

Man is zelfbelegde pizza aan het maken. Voor mij met artisjok en blauwe kaas. Zin in!

Fijne verjaardag en een goed herstel toegewenst 💐 Yette, rust ze. 
Wij eten vandaag mijn pappadumlasagne weer eens: laagjes gekruide tomaten/bonensaus met plakjes courgette en dan pappadums ertussen, van die gedroogde. Bovenste laag is kaassaus want kaas 

Verder vandaag wilde ik gevulde portobello’s maken maar die dingen bleken erg ondiep, dus alleen wat kaas en kruiden eroverheen en afgebakken en dan maar ernaast geserveerd: geklopte cottage cheese met kruiden, walnoten, chiazaad, lente-ui, komkommer. 

yette

yette

17-08-2024 om 08:02 Topicstarter

Ik hou het simpel, weet nog niet wie er kookt: 

Zuid-Koreaanse koude komkommersoep (naengguk) met een k&k groenteloempia. 

Gefeliciteerd Yette en sterkte met het herstel!

@Teig, klinkt echt fantastisch!

Wij aten gister patat, snacks, tosti. Ieder kon zelf kiezen en bijna allemaal op een andere tijd want, laat thuis/ bijbaantje/ verschillende eettijden.

Vanavond eet ik samen met de kinderen en heb een restje shepards pie uit de vriezer getrokken.

Morgen maakt vriend pulled pork op de bbq, en voor de lussiknie een hamburger. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.