Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)


geen idee nog. Moet nog boodschappen doen 

Citroenkip ,patat, en tomaten Mozzarella salade.

yette

yette

14-08-2024 om 15:37 Topicstarter

Risotto, worstje, doperwten met knoflookboter en caprese salade. 

ik maak mexicaanse wraps

Er komen vrienden eten en ik maak gado gado, kan iedereen opscheppen wat ie lekker vindt. Voor na heb ik een grote fruitsalade gemaakt van mango, blauwe bes, aardbei en appel. 

Man staat boboti te maken. 
Morgen lasagna. 

De fameuze Toetie ovenomelet, waarin je alle restjes kwijt kunt, vandaag met:
Restje sashimi, blik tonijn, kurkuma, uien, restje linzenspaghetti. Met sperziebonensalade erbij.


IMG-1496.jpg


afrodite05 schreef op 13-08-2024 om 19:04:

(..) Morgen gaan we weer uit lunchen, dan hoop ik een schnitzel of flammkuchen op m'n bord te krijgen. Ik wil potverdorie m'n maag wel laten weten dat we in Duitsland zijn en dat gaat vooralsnog een beetje lastig met zoon. Hopelijk is dat volgend jaar makkelijker, als hij 2 is en niet meer overdag 2x slaapt.

Nou, dit is gelukt! Bij de lunch zowel schnitzel als flammkuchen besteld, met man gedeeld. Top. 

afrodite05 schreef op 14-08-2024 om 20:13:

[..]

Nou, dit is gelukt! Bij de lunch zowel schnitzel als flammkuchen besteld, met man gedeeld. Top.

Lekker!!! 


Vispannetje zalm met paddestoelen en paksoi uit oven met een zelfgemaakte Aziatische marinade.

Komkommer en gerookte kip met lemon pepper want dat neem ik mee naar het werk.
Man heeft geloof ik weer een of andere curry uit de diepvries gehaald.

We eten bucatini met zalmroomsaus. En een salade erbij.

yette

yette

15-08-2024 om 08:49 Topicstarter

Waarschijnlijk nasi of bami. Iemand anders moet waarschijnlijk koken, want ik krijg zometeen een vervelende medische ingreep en heb geen idee hoe ik me vanavond voel. 

Sterkte met de ingreep Yette.

yette schreef op 15-08-2024 om 08:49:

Waarschijnlijk nasi of bami. Iemand anders moet waarschijnlijk koken, want ik krijg zometeen een vervelende medische ingreep en heb geen idee hoe ik me vanavond voel.

Ach getsie Yette, sterkte vandaag. Hopelijk wordt er goed voor je gezorgd 🌺.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.