Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)


Ik heb een bakje " paella" uit de diepvries gehaald voor vanavond. Lekker makkelijk.

Ik had bedacht om vanavond de bbq maar eens aan te zetten en lekker in de tuin te eten.  
Gisteren hadden we spaghetti.  

Bonen denk ik. Het is bonendag. Komt omdat ik weinig tijd heb en ik het ook best lekker vind eten. En je hoeft er niet op te kauwen; dat scheelt een hoop geprak.

Ik eet op werk mee, geen idee wat.
Schoonmoeder eet hier thuis met de kinders, ik heb pastasaus uit de vriezer gehaald en dat eten ze met spagetti.

vanmiddag lunchen met een vriendin, lekker aan het water. Vanavond maar even kijken waar ik trek in heb. Mss wel een pastasalade

Wij steken de barbecue aan vanavond . Ik kan eraan wennen hoor, die warme dagen, lekker in de tuin eten, echt fijn! 

Wat gaat een jaar toch hard. Ik heb vandaag weer bij de burgemeester op de stoep gestaan voor een nieuw jaar aan vuilniszakken. Maatje groter deze keer .
Met deze warmte ga ik het vanavond weer eens makkelijk doen. Een grote aardappelsalade en, heel klassiek, knakworst erbij. En lekkere pittige Dijon-mosterd natuurlijk.

Tja, de bedoeling was eigenlijk avg: aardappelen met sperziebonen en een gehaktballetje. Maar ja, dit weer... Ik denk dat ik er een soort salade van maak, van die sperziebonen en aardappelen. Tomaat erdoor, soort tzaziki maken..  Liefst had ik er een blik tonijn doorheen gegooid, als een soort salade Nicoise, maar dan maak ik man aan het huilen. 

Friezinnetje schreef op 26-06-2024 om 08:33:

vanmiddag lunchen met een vriendin, lekker aan het water. Vanavond maar even kijken waar ik trek in heb. Mss wel een pastasalade

Een heerlijk broodje gegeten.  Zuurdesembrood met pittige tonijnsalade.  Tomaatjes en veel sla erbij. En shirazisaus.  Jummie. 

gisteren werd er voor ons een salade gemaakt,  met gerookte vis, avocado,  tomaat en feta en mais voor de liefhebbers.  Stokbroodje erbij. Ik vond de feta niet zo goed bij de rest passen dus die heb ik een beetje apart gegeten.

Vanavond gooi ik een pizza in de oven. Heb echt geen puf om te koken

yette

yette

26-06-2024 om 15:50 Topicstarter

Nacho grande. 

yette

yette

26-06-2024 om 18:38 Topicstarter

Dolfje schreef op 26-06-2024 om 17:20:

[..]

lekker!

Had jij daar niet een lekkere foto van boven het vorige topic? 

En toen zeiden ze op een gegeven moment dat er een limiet zat aan het aantal reacties en sindsdien zitten we dankzij mij zonder plaatje en is die limiet er blijkbaar ook niet meer ... 

Goedmakertje: 

sheet-pan-nachos-image-1-1.jpg

(De mijne ziet er heel anders uit . Vanwege kaas. Véél kaas

Ik haalde op weg naar de stad waar ik de komende twee dagen cursus heb een crispy korean Chicken wrap bij de Leon. Met veel kimchi. Lekker!

Ik hoop dat de cursuslocatie airco heeft want het is een cursus vegan patisserie.. dat wordt toch allemaal wat plakkerig bij 30 graden.

Vandaag spaghetti bolognese op. Het was weer superlekker.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.