Vakantie en reizen Vakantie en reizen

Vakantie en reizen

Chalet inboedel inspiratie gezocht


ZonDee

ZonDee

19-08-2024 om 23:01 Topicstarter

dank voor jullie tips zover!

heb het lijstje aardig aan kunnen vullen, gaan gauw op jacht naar een lounge en eet set voor buiten 

ZonDee schreef op 19-08-2024 om 22:59:

[..]

droogrek/schaaltjes staan op de lijst, mokken/theeglazen gaan we bekijken. Action heeft wisselend assortiment , Ikea zit vlakbij

Ik koop altijd dezelfde, met een soort yinyang-teken op de bodem. Xenos heeft precies dezelfde, maar vraagt er twee keer zoveel voor. Maar goed, zo lang het groot en glas is en een oor heeft, ben ik tevreden 

toen wij eens in de herfst een weekendje in een chalet waren misten we echt een kapstok

leuk idee die spelletjes. Hou er wel rekening mee dat de op een of andere manier vaak dingen verdwijnen. Spelletjes zijn regelmatig niet compleet of kapot. 

hoe gaat het eigenlijk als er iets kapot gaat oid? Moet je er dan zelf heen om iets te repareren of aan te vullen? Of kan dat ook vanuit het park. Lijkt me lastig als je dan ander servies hebt als het standaard servies op het park. 
Gewoon nieuwsgierigheid...

ZonDee

ZonDee

19-08-2024 om 23:25 Topicstarter

duizel schreef op 19-08-2024 om 23:10:

toen wij eens in de herfst een weekendje in een chalet waren misten we echt een kapstok

Goeie! Ik zal eens kijken of er ergens plek is voor wat haakjes

ZonDee

ZonDee

19-08-2024 om 23:26 Topicstarter

duizel schreef op 19-08-2024 om 23:20:

leuk idee die spelletjes. Hou er wel rekening mee dat de op een of andere manier vaak dingen verdwijnen. Spelletjes zijn regelmatig niet compleet of kapot.


precies, ga daarom ook op zoek op MP, kringloop, action 

ZonDee schreef op 19-08-2024 om 20:29:

[..]

Goeie! Ik zal eens kijken of er genoeg zitten, gaan eerst proefslapen voordat hij de verhuur ingaat

Ik wil ook wel voor je proefslapen! 😜

ZonDee

ZonDee

19-08-2024 om 23:30 Topicstarter

duizel schreef op 19-08-2024 om 23:23:

hoe gaat het eigenlijk als er iets kapot gaat oid? Moet je er dan zelf heen om iets te repareren of aan te vullen? Of kan dat ook vanuit het park. Lijkt me lastig als je dan ander servies hebt als het standaard servies op het park.
Gewoon nieuwsgierigheid...


je hebt meerder opties, verhuur verzorgt door het park, dan wordt alles vergoed wanneer kapot of missend, dan draag je wel een heel groot gedeelte van de verhuur opbrengst af. Dan moet je ook de inventaris afnemen die het park heeft.

Wij gaan voor eigen gebruik en af en toe verhuur in eigen beheer, dan zijn wij zelf verantwoordelijk voor alles. Sleutel uitgifte en schoonmaak kan alsnog via het park geregeld worden

Wij vragen dan een borg aan de huurder

ZonDee

ZonDee

19-08-2024 om 23:31 Topicstarter

Schemerlampje schreef op 19-08-2024 om 23:26:

[..]

Ik wil ook wel voor je proefslapen! 😜

 na al je goede tips heb je dan vast geen aanmerkingen meer

Niet echt een tip voor wat je aan moet schaffen, maar zet de keukenkastjes niet allemaal vol. Ik ben soms eerst spullen aan het herschikken om plaats te maken voor de boodschappen. 

Er zijn 2 keukenkastjes zei je. Is er dan ergens ruimte voor boodschappen? 

ZonDee schreef op 19-08-2024 om 20:19:

[..]

Helaas geen plaats voor wasmachine

Wasrekje komt er

Glazen, borden , bestek etc dachten wij aan IKEA, dan idd lang in assortiment en makkelijk aanvullen

Misschien al gezegd, maar niks irritanter dan dat er afgepaste hoeveelheid borden, bekers en bestek is voor het huisje. Dat betekent dat je nl. meteen moet afwassen. Dus als het voor 4 personen is, dan minimaal graag 8 stuks van alles.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.