Sport en bewegen Sport en bewegen

Sport en bewegen

Olympische Spelen Parijs 2024


Paarden, ook wel leuk om te kijken. Wat het paard ervan vindt weet ik niet. Hij weet natuurlijk niet beter dan dat er iemand op zijn rug is gaan zitten en weerstand zinloos is.

Ach wat jammer; balk eraf. Hij was zijn beugel kwijt en leek het te redden; alleen de laatste hindernis niet.

rionyriony schreef op 06-08-2024 om 11:24:

Paarden, ook wel leuk om te kijken. Wat het paard ervan vindt weet ik niet. Hij weet natuurlijk niet beter dan dat er iemand op zijn rug is gaan zitten en weerstand zinloos is.

Ach wat jammer; balk eraf. Hij was zijn beugel kwijt en leek het te redden; alleen de laatste hindernis niet.

Er waren toch 4 paarden die wel weerstand boden. Die hadden er geen zin meer in. Een ruiter is zelf gestopt.

Maikel van der Vleuten doet mee in de barrage om de medailles. 3 man foutloos gebleven en die gaan voor goud, zilver en brons.

Friezinnetje

Friezinnetje

06-08-2024 om 12:03 Topicstarter

Brons voor van Vleuten 

ik hou normaal gesproken helemaal niet van sport kijken maar probeer nu wel veel te zien. Niet alles even interessant maar veel toch wel.
Heb ook gegild toen Femke Bol zo goed ging 
Maar... Ben ik de enige die zich verbaasd over de broekjes die meeste vrouwen dragen? Ik weet het is fashion, die zichtbare billen maar vind er wel wat van. En dan vaak ook nog in bepaalde poses met de camera erbovenop 
Denk dat het heel wat vieze mannetjes aantrekt.

Ik heb eens even zitten zappen en nu is op de BBC klimwandklimmen. Nog nooit gezien.  Wel bijzonder vind ik.
Zie je toch dat we van de apen afstammen....

Friezinnetje

Friezinnetje

06-08-2024 om 16:52 Topicstarter

Beterlaat2021! schreef op 06-08-2024 om 16:51:

Ik heb eens even zitten zappen en nu is op de BBC klimwandklimmen. Nog nooit gezien. Wel bijzonder vind ik.
Zie je toch dat we van de apen afstammen....

Van de week snelklimmen gezien.  Echt ongelooflijk 

Hoe heet die sport eigenlijk?

Ik dacht iets van bolderen of zo.

Friezinnetje

Friezinnetje

06-08-2024 om 20:11 Topicstarter

En weer een gouden medaille! Baanwielrennen met een wereldrecord! 

Friezinnetje

Friezinnetje

06-08-2024 om 20:37 Topicstarter

vandaag nog de finale van de 1500 meter mannen, met 2 Nederlanders. Verwachting is om 20.50

Knap van die jongens op de 1500m. Laros is 19 en loopt een Nederlands record. Nillesen (21) is pas 2 jaar echt voor atletiek gegaan. Tenniste en voetbalde daarnaast nog.
Wat een talenten! Ze worden trouwens 6e en 9e.

Friezinnetje

Friezinnetje

06-08-2024 om 21:07 Topicstarter

DGHK schreef op 06-08-2024 om 20:59:

Knap van die jongens op de 1500m. Laros is 19 en loopt een Nederlands record. Nillesen (21) is pas 2 jaar echt voor atletiek gegaan. Tenniste en voetbalde daarnaast nog.
Wat een talenten! Ze worden trouwens 6e en 9e.

ja, erg goed gedaan! Ze kunnen over 4 jaar makkelijk nog een keer mee doen. 

Friezinnetje

Friezinnetje

07-08-2024 om 14:43 Topicstarter

De dames Hockey staan na de eerste helft in de halve finale met 2-0 voor. 

Ziet er nog steeds goed uit voor de hockeyvrouwen.

Lijkt me best een uitdaging om je vrij te bewegen met die scheenbeschermers. Ik zou daar niks van bakken.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.