Seksualiteit
Kersje
08-07-2021 om 13:13
Minnaar/Minnares deel 43
Al 42 delen lang schreven we over het wel en wee om en rond onze minnaars en/of minnaarrelaties in het algemeen. De voorgaande 42 delen sterven helaas een vroege dood met het verdwijnen van het Viva forum. Met de komst van Viafora mag een topic als dit natuurlijk niet ontbreken!
Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijg(st)er met pantser en harnas? Moeten de mannen/vrouwen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?
Met andere woorden.....
Kun jij een minnaar/minnares hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?
Of je status nu een open relatie, huwelijk of single bestaan betreft, het hebben van een minnaarrelatie is meestal een lastig onderwerp om te bespreken met je omgeving, terwijl het (vaak) een rollercoaster aan gevoelens en emoties met zich meebrengt. Met dit topic hopen we een ‘veilige’ plek te creëeren voor deze emoties. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!
Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen.
Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic! Dit geldt tevens voor ongevraagde/ongewenste psychologische adviezen.
Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!
Julali
12-08-2021 om 12:46
Lot_ schreef op 12-08-2021 om 09:40:
[..]
Maar, eens een vreemdganger, nooit meer te vertrouwen toch? Dat heb je zelf constant gezegd in je andere topic:
Julali schreef op 08-08-2021 om 13:43:
Met zo'n karakter kan ik nu eenmaal niks. Als ik merk dat iemand zo is (ook als het een vriend is die mij voorliegt of een familielid), dan is het klaar. Ik heb dan geen vertrouwen meer in die persoon, voel me daar niet meer goed bij, dus dan is het klaar.
Ik kan vertrouwen niet veinzen. Als het weg is, dan is het weg en dan is de relatie er dus niet meer, want dat staat of valt bij dat vertrouwen. En dat ik iemand leuk en lief en aardig vindt als persoon en graag met iemand omga, dat is dan ook helemaal weg.
Hoe kan het dan nu opeens dat je het mooi vindt dat ze tot inzicht is gekomen en 'die ontwikkeling' heeft doorgemaakt? Echt, schiet mij maar lek
Ik vind dit helemaal niet tegenstrijdig. Ik vind het mooi om te lezen dat zij deze ontwikkeling heeft doorgemaakt.
Maar als ik een relatie met haar zou hebben en ik zou erachter komen dat dit is gebeurd, dan zou ik het vertrouwen in haar wel verliezen door haar acties.
Ik zou dus geen relatie meer met haar willen (en ook niet in de toekomst, omdat mijn vertrouwen weg zou zijn). Dat neemt niet weg dat ik het goed vind dat zij tot inzicht is gekomen, maar als haar acties mij persoonlijk hadden getroffen, dan zou ik moeite hebben om haar opnieuw te vertrouwen.
Ik hoop dat het zo iets duidelijker is.
Lot_
12-08-2021 om 12:48
blauwevrouw schreef op 12-08-2021 om 12:20:
[..]
Seks is toch veel lekkerder dan sex? Of ben ik de enige die dat vindt?
Nope vind ik ook!
blauwevrouw schreef op 12-08-2021 om 12:18:
Wat ik nu vooral heel fijn aan hem vind: hij is lief, en attent, en ik voel me enorm op mijn gemak bij hem - terwijl ik hem dus ook heel, heel erg lekker vind. Hij is tall dark and handsome, met een ondeugende lach en sterke armen. En hij raakt zo heerlijk in verwarring door mij
DownrightSpoonbill69
12-08-2021 om 13:12
blauwevrouw schreef op 12-08-2021 om 12:33:
Ja natuurlijk ben je daar bang voor. Bij mij nam dat nooit de overhand, bij de Vlam wel. Die kreeg er echt enorme stress van (terwijl ons contact toen alleen maar uit mailverkeer bestond). Ik ging er van uit dat mijn man en ik het uiteindelijk wel zouden oplossen als hij er ooit achter kwam - en dat was ook zo (sterker nog: ik heb het hem uiteindelijk verteld)
Bedankt voor het reageren. Ja ik had al een levendige fantasie van een hysterische vrouw aan de deur of op je werk 😇
Kersje
12-08-2021 om 13:29
BeertjeColargol schreef op 12-08-2021 om 11:48:
[..]
Dat schoonmaakmiddel heet Glassex, dus niet met ks maar met een x.
Tegenwoordig schijnt men seks te moeten schrijven waar men vroeger sex schreef, maar dat betekent niet dat Glassex nu ineens Glasseks heet.
dank BC
Kersje
12-08-2021 om 13:31
BeertjeColargol schreef op 12-08-2021 om 11:58:
[..]
Maar het is niet altijd de officiële Nederlandse spelling geweest. Vroeger was sex de officiële spelling, maar een paar idioten van de Taalunie hebben ooit besloten dat het tegenwoordig seks moet zijn.
Tja, life goes on evenals spelling
Kersje
12-08-2021 om 13:37
Nose schreef op 12-08-2021 om 12:29:
Ten eerste vind ik het fijn voor jullie dat jullie hier kunnen schrijven. Ik wil geen oordeel vellen maar ik heb wel een vraag. Ondanks de liefde kriebels enz vraag ik me af of je nooit bang bent dat een partner erachter komt? Tenminste ik zou denk ik daar heel veel mee bezig zijn. Of dat we opeens een kwade vrouw aan je deur staat?
Ik heb hierop een antwoord gegeven in het andere topic, dus om te voorkomen hier in herhaling te vallen of steeds dezelfde vragen als daar te krijgen verwijs ik je naar mijn antwoord daar
Rooss4
12-08-2021 om 14:27
Nose schreef op 12-08-2021 om 12:29:
Ondanks de liefde kriebels enz vraag ik me af of je nooit bang bent dat een partner erachter komt? Tenminste ik zou denk ik daar heel veel mee bezig zijn. Of dat we opeens een kwade vrouw aan je deur staat?
Waar ik wel eens bang voor ben geweest is dat er iets met hem zou gebeuren terwijl hij in mijn bed lag. Een hartverknettering tijdens een orgasme ofzo. Ik zag mezelf dan wel eens in een ziekenhuis ijsberen terwijl hij geopereerd werd en zijn vriendin de afdeling opstormde, een beetje zo.
Dat leek me heel naar maar ik was er stiekem ook wel nieuwsgierig naar. Hoe reageert iemand in zo'n situatie? Beetje morbide geest heb ik wel vrees ik....
KleneZachtZoet
12-08-2021 om 14:32
Julali schreef op 11-08-2021 om 19:26:
[..]
Ik vind het juist wel een mooi inzicht dat je je dat ineens realiseert op een uitvaart en daarna je leven betert. Je kijkt er toch anders tegenaan in het licht van de dood.
Welke persoon wil jij echt zijn in dit leven? Dat gevoel lijkt me echt heftig, dat je weet dat je de boel belazert en dat je hele zelfvertrouwen en zelfwaardering verder en verder afbrokkelt.
Mooi dat je jezelf zo hebt weten te ontwikkelen hierin. Volgens mij ben jij een heel mooi mens.
🤮🤮
HexOpBezemsteel
12-08-2021 om 14:34
Ooit, heel lang geleden, werd ik gebeld door de boze echtgenote van een man waarmee ik wel wat grenzen over was gegaan.
We raakten aan de praat. En nog meer. Eigenlijk was het wel gezellig. Dus we spraken af. We bleken best op elkaar te lijken en we bleken elkaar ook nog heel goed te liggen.
Er ontstond een vriendschap. Met hem heb ik nog steeds contact, alleen vriendschappelijk. Dat was al zo toen zij belde, maar daarna heb ik heel bewust extra afstand gehouden, en dat ook uitdrukkelijk tegen hem gezegd. Zij is inmiddels echt een goede vriendin.
KleneZachtZoet
12-08-2021 om 14:37
Dinah schreef op 11-08-2021 om 13:17:
[..]
Pfff ja. Ik zat toen nog in een relatie Ik wil juist heel blij en gelukkig met mezelf zijn Dat is voor mij het belangrijkste gebleken.
Ai, da's een hele moeilijke. Zo confronterend
Kersje
12-08-2021 om 15:16
Rooss4 schreef op 12-08-2021 om 14:27:
[..]
Dat leek me heel naar maar ik was er stiekem ook wel nieuwsgierig naar. Hoe reageert iemand in zo'n situatie? Beetje morbide geest heb ik wel vrees ik....
DownrightSpoonbill69
12-08-2021 om 15:49
Kersje schreef op 12-08-2021 om 13:37:
[..]
Ik heb hierop een antwoord gegeven in het andere topic, dus om te voorkomen hier in herhaling te vallen of steeds dezelfde vragen als daar te krijgen verwijs ik je naar mijn antwoord daar
Oooh oké wist ik niet. Welk topic?
DownrightSpoonbill69
12-08-2021 om 15:50
Rooss4 schreef op 12-08-2021 om 14:27:
[..]
Waar ik wel eens bang voor ben geweest is dat er iets met hem zou gebeuren terwijl hij in mijn bed lag. Een hartverknettering tijdens een orgasme ofzo. Ik zag mezelf dan wel eens in een ziekenhuis ijsberen terwijl hij geopereerd werd en zijn vriendin de afdeling opstormde, een beetje zo.
Hahaha ja ik moet meteen aan een film denken waar een man idd een hartaanval tijdens het hoogtepunt krijgt 🤣
Kersje
12-08-2021 om 16:00
Nose schreef op 12-08-2021 om 15:49:
[..]
Oooh oké wist ik niet. Welk topic?
Geeft niks hoor, het topic wat n.a.v. dit topic is geopend:
DownrightSpoonbill69
12-08-2021 om 16:03
Kersje schreef op 12-08-2021 om 16:00:
[..]
Geeft niks hoor, het topic wat n.a.v. dit topic is geopend:
Oh nee ik zie al wie die gestart is. Ik zal alleen jouw stukje lezen.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.