Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Minnaar/Minnares deel 43

snoepjeharibo22 schreef op 03-05-2024 om 19:15:

[..]

Hi snoepjeharibo22,

Nooit een probleem geweest, we wisten beide waarom we toen vreemdgingen, dat is in onze relatie helemaal niet een de orde.

Waren ook nooit eerder vreemdgegaan.

Ik wil ook geen wantrouwen hebben, ik ga er vanuit dat onze relatie goed is, en dat als er dingen zouden spelen dit ook besproken kan/ zal worden.

hi foto lijstje, ik ben nieuwsgierig…. Is het vreemdgaan de afgelopen 14 jaar nooit een hekelpunt geweest, dat het toch voor argwaan of geen vertrouwen zorgde, of kon je dat beide naast je neerleggen. “ als je voor elkaar kiest en daarvoor in de relaties die je had nooit sprake is van vreemdgaan, lijkt me dat makkelijker en lastiger weer als je bv niet z’n eerste minnares was.. “

Ik zit zelf niet in een relatie maar ben nu ruim 8 maanden de minnares van een hele leuke man. Wat begon als collega’s is uitgegroeid tot een keer appen dan bellen en vervolgens afspreken. Al een aantal keren hebben we een punt achter de relatie gezet maar telkens komen we terug bij elkaar. Discussies zijn er geweest allebei flink boos op elkaar maar missen elkaar ook als we dan even minder contact hebben. We spreken soms twee weken of een maand niet af, maar meestal 1 keer per week tot maximaal drie keer. 
Onze relatie (affaire vinden we allebei niet passend en noemen het relatie) is niet geheim. Zijn beste vriend weet het en die heb ik ook ontmoet. een aantal collega’s weten het of vermoeden het en vrienden van mij zijn op de hoogte. Hij maakt er ook geen probleem meer van als collega’s het weten. 
Laatst kwam hij mij als verrassing bezoeken en de seks is heerlijk, maar kunnen elkaar ook zien zonder de seks. Een knuffel en kus en elkaar zien is ook voldoende en kunnen we beide van genieten.

het probleem zit er in dat ik het steeds moeilijker ga vinden dat hij in een relatie zit. Gezonde jaloezie speelt hier met mee. Hij vindt het ook niet leuk als ik bijv een date heb met een andere man , maar dat doe ik amper meer. Ik heb hem nu ook de keuze gegeven om te gaan kiezen of zijn relatie verbreken of onze affaire verbreken . Daar hadden wij een discussie over of eerder een gevoelensgesprek. Want ook hij vindt het niet goed te praten dat hij bewust al heel lang vreemdgaat met mij. Maar hij wil mij niet kwijt. Belt mij op om me te zien. Zoekt samen met zijn beste vriend naar mogelijkheden om mij te zien voor bijv een knuffel en baalt ook als dat niet mogelijk is.  
Ik weet gewoon niet goed wat ik moet doen. Ik ben gek op hem, we hebben de grootste lol, kunnen heel goed praten over alles. Hebben soms de grootste discussies maar komen altijd bij elkaar terug. In het begin leek het een affaire van korte duur (zeg twee maanden) maar we kunnen niet los van elkaar zijn en blijven elkaar steeds opzoeken en aangeven wat we voor elkaar voelen. We zijn gek op en met mekaar en dat maakt het lastig

Hoi Diesel2016, 
Heb je je minnaar al verteld over je ultimatum? 
Wanneer 'moet' hij kiezen van jou?
En hoe reageerde hij hierop?

De meeste gebonden mensen die vreemdgaan blijven bij hun partner. De kans dat jouw minnaar gaat scheiden van zijn vrouw is klein...  

Ik minnaar al een aantal jaar met dezelfde man. Maar hij is degene die single is, en ik juist gebonden. 
Hij is echt stapelgek op mij en zou ook het liefst met mij een relatie willen beginnen., maar ik heb duidelijk vanaf het begin af aan tegen hem gezegd dat ik bij mijn partner blijf. 
Wij zouden denk ik best een heel leuk stel zijn, het is echt een superleuke man, maar mijn partner zou kapot gaan van verdriet als ik hem zou verlaten. Ik wil en kan hem dit niet aandoen.. 
Bovendien, is het gras wel echt groener aan de overkant? 

Denk je dat jouw minnaar zijn vertrouwde leven met zijn vrouw met wie hij al jaren samen is, op zijn kop gaat zetten? 
Of zou hij het fijner en minder ingrijpend vinden om het te houden zoals het nu is? De spanning bij jou, en het veilige en vertrouwde bij zijn partner? 
Misschien kun je hem deze vragen stellen?
Ik hoop dat hij jou een eerlijk antwoord gaat geven. 

Mag ik me hier aansluiten?
Hier op het onzekere pad. Heb zelf geen relatie, ben jaren terug gescheiden van mijn tot dan enige bedpartner. Halfjaar terug voor het eerst geprobeerd met iemand (mijn tweede relatie ooit dus) en geweldige seks.

Twee weken terug hebben we de relatie verbroken, teveel factoren (kinderen, werk), het houdt geen stand.

Vorige week hem verleid tot wederzijds genoegen.
En nu vanavond geapt, dar hij vrij is, en dat ie maar moet doen wat hij wil. Maar misschien de benefits?

Hij verklaart niet zo trouw te kunnen zijn, wel seks met mij te willen (experimenteren, hij wil speeltjes en lingerie met me uitzoeken) zolang ik dat wil, ondanks dat hij wel gaat daten. 

Ik heb (voor nu) geen behoefte aan een echte relatie, vind het prima als hij zijn liefde (en ook seks) aan een ander geeft. Mijn enige eis is dat als hij ooit toch wil stoppen met mij, dat hij dat duidelijk zegt.
En dat ik kan stoppen als ik dat wil (ik ben namelijk wél trouw in relaties). 

Ben ik nu heel raar of stom bezig? Of is dit genieten van je vrije leven...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.