Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Minnaar/Minnares deel 43

Kersje

Kersje

16-07-2021 om 10:29 Topicstarter

Hex

Hoi Hex!

Ze zeggen dat het Viva Forum blijft bestaan :o Wat moet ik hier nou van denken: forum.viva.nl/overig/het-forum-blijft-bestaan/list_messages/480071

jeetje.... ja, ik las het net ook. Zijn we voor het merendeel "over" naar hier, gaat het daar alsnog verder... Ben er nog niet over uit wat ik er nou van moet vinden. 

TriflingButterfly90

TriflingButterfly90

17-07-2021 om 07:33

Ik ben er weer. Even paar dagen bijna non-stop gewerkt ivm watersnoodramp. Maar ergste lijkt nu geweest te zijn.

En het vivaforum gaat toch door? Wat een gedoe is dat weer ineens dan. Ik hoop dat we hier ook doorgaan, vind het prettig hier. 
Verder op minnaarsvlak weinig nieuws. Hij heeft 4 weken vakantie, dus wordt weinig contact en helaas niet bellen of videobellen komende weken.

Kersje

Kersje

17-07-2021 om 12:07 Topicstarter

Jaaaaaa, wat een nieuwsbericht weer dat het Viva forum toch blijft bestaan!?

Houdt wel in dat alle vorige 42 delen van dit mooie topic niet verloren gaan, maar voor mij persoonlijk geen reden om weer over te stappen. Ik ben daar weloverwogen op anoniem gegaan, met mijn eerste en enige nick, en heb er dezelfde gevoelens bij als Bo en Badeendje.

Wat mij betreft gaan we hier gewoon verder, maar ik kan me ook voorstellen dat anderen wellicht de voorkeur geven daar verder te gaan waar we gebleven waren. Ikzelf ga sowieso niet terug en laat dit topic hier ook gewoon staan, want ook hier zal het net zo waardevol zijn als elders. 

Kersje

Kersje

17-07-2021 om 12:10 Topicstarter

Poison schreef op 17-07-2021 om 07:33:

Ik ben er weer. Even paar dagen bijna non-stop gewerkt ivm watersnoodramp. Maar ergste lijkt nu geweest te zijn.

En het vivaforum gaat toch door? Wat een gedoe is dat weer ineens dan. Ik hoop dat we hier ook doorgaan, vind het prettig hier.
Verder op minnaarsvlak weinig nieuws. Hij heeft 4 weken vakantie, dus wordt weinig contact en helaas niet bellen of videobellen komende weken.

Vreselijk Poison, die waternoodsramp, hoop dat de schade voor jou enigszins beperkt is gebleven? Doodeng lijkt het mij!

4 weken afkicken dus, zal voor beide partijen niet makkelijk zijn. Is er dan wel af en toe contact via een berichtje al is dat natuurlijk ook steeds maar een kattebelletje?

ImpishOyster28

ImpishOyster28

17-07-2021 om 12:36

Dit forum zie ik als een nieuw begin en nu al helemaal op ingesteld dus nee, geen zin om weer terug te gaan. Het is hier fijn. Wel idioot dat je nu dus 2 soortgelijke forums hebt. Sommige topics (bdsm) zijn nog niet hiernaar toe verhuist dus zal daar af en toe een kijkje nemen.

Heftig Poison. Dat je nu wat meer rust krijgt. Hoe ben je eronder?

Ik blijf ook gewoon hier meeschrijven. Niet voor niets op anoniem gegaan op Viva. En het bevalt me hier ook prima! Inderdaad wel fijn dat de oude minnaartopics bewaard blijven hierdoor.

Poison inderdaad heftig! Hopelijk heb je zelf niet al te grote schade? Wat verschrikkelijk wat daar gebeurd voor alle mensen en dieren! 

Betreft minnaar... kun je daar goed mee omgaan? 4 weken geen contact? Of zie je het juist als iets positiefs? Even los komen van elkaar tot een bepaalde hoogte?

ik blijf hier ook! Vind sommige functionaliteiten ook echt prettiger hier. 

Popsong, heftig! Had je er alleen door werk mee te maken of ook privé? 

Verder lijkt het hier wel rust op minnaars gebied? Of zij er nog wel PAK's gaande? 

ook een nick aangemaakt hier voor een frisse start. De oude op viva bestaat niet meer. Vind het hier helemaal prima.

Geen pak, net terug van een heerlijke date met mijn (open-relatie hebbende) minnaar. We hebben schandalig veel gesekst en daarnaast onwijs genoten van elkaar en de stad waar we waren 

Kersje

Kersje

17-07-2021 om 16:06 Topicstarter

Dat klinkt niet verkeerd Flower, heerlijk!

Fijn om te lezen dat meerdere personen hier blijven meeschrijven en ik denk dat het door de vakanties wel wat rustiger is in minnaarsland 

Na zo'n 3 weken geen contact met minnaar, of moet ik ex-minnaar zeggen 🤔 , gisteren weer een berichtje. Even ge-chitchat en was wel fijn, ondanks dat hij positief getest was op Corona. 😮

Kersje, is dat nog je ex-minnaar? Blijft het nu bij chitchatten of ben je van plan met hem af te spreken? 

Klinkt goed, Flower! 

ImpishOyster28

ImpishOyster28

17-07-2021 om 16:25

Hi Flower, je bent lekker aan nagenieten!

Wat fijn 🍒 om even te chitchatten met (ex) minnaar. Hopelijk heeft hij niet veel last van Corona. 

Een PAK voor volgende week met ex minnaar, dat telt toch ook mee? Spannend weer na lange tijd. 

Fijn om even van gedachten te kunnen wisselen hier. Ben een ruime week geleden op anoniem gegaan op het VF (euh... iemand die niet weet wie ik daar was? Denk 't niet he?  )

Ik vind het hier fijn. De semi-nieuwe start, de rust en de werking van het forum hier. Het is fijn om mezelf terug te kunnen vinden op het VF, maar zo leuk was het het laatste half jaar niet meer. Om te beginnen door de heftige posts van o.a. Meds, Lucie, Roodkapje en Hanna, maar ik denk dat ook de meelezers daardoor terughoudender werden in het meeschrijven. 
Lang verhaal kort: mij past een nieuw forum en de anonimiteit elders wel. 
Kersje, ik blijf bij jou, ok?

Flower, ben jij de leukerd met wie ik privé wel eens app? 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.