Over het forum
Pejeka1
18-02-2022 om 12:16
Verwarring over identiteit
Ik zag toevallig dat hier op het forum iemand actief is onder de naam Pejeka. Voor de goede orde: IK ben de Pejeka die vroeger op het Viva-forum actief was. Ik heb me hier aangemeld om dat even te verduidelijken. Wie de persoon is die zich hier Pejeka noemt, is mij niet bekend.
TanSwallow86
23-02-2022 om 18:15
Moxxie schreef op 20-02-2022 om 18:01:
Ik mis forummers al als ik zie dat ze op anoniem zijn gegaan zonder dat er een verhaal achter zit. Wednesday is bijvoorbeeld ook weg, heel ongezellig vind ik dat.
Waarom wil je weten of iemand op anoniem is gegaan.
Stel ik ga op anoniem, dat gaat niemand ook ene klap aan.
Moxxie
23-02-2022 om 18:24
Tickel schreef op 23-02-2022 om 17:59:
[..]
Daar zit wel een verhaal achter. Ik denk dat ze een andere nick heeft genomen.
O, nou in dat geval, blij dat je er nog bent Wednesday 😉!
Moxxie
23-02-2022 om 18:31
HarleyQuin schreef op 23-02-2022 om 18:15:
[..]
Waarom wil je weten of iemand op anoniem is gegaan.
Stel ik ga op anoniem, dat gaat niemand ook ene klap aan.
Het was meer een reactie op Hinoki, die zei dat ze het soms jammer vindt dat ze niet weet hoe het met iemand af is gelopen. Daarop zei ik dat ik een forummer al kan missen als ik alleen maar zie dat ze op anoniem zijn gegaan, dat kan ik nu eenmaal jammer vinden.
Ik hoef verder niets te weten hoor en ik heb ook niet de illusie dat het me iets aangaat.
Rondstruiner
23-02-2022 om 18:35
Moxxie schreef op 23-02-2022 om 18:31:
[..]
Het was meer een reactie op Hinoki, die zei dat ze het soms jammer vindt dat ze niet weet hoe het met iemand af is gelopen. Daarop zei ik dat ik een forummer al kan missen als ik alleen maar zie dat ze op anoniem zijn gegaan, dat kan ik nu eenmaal jammer vinden.
Ik hoef verder niets te weten hoor en ik heb ook niet de illusie dat het me iets aangaat.
Ik vind dat alleen maar leuk, en heb dat soms ook hoor. En nee, het gaat mij dan ook niets aan, maar we zijn toch allemaal echte mensen achter onze avatar en username. Er is toch niets mis mee als iemand zich afvraagt waar een ander gebleven is.
RoodVruchtje
23-02-2022 om 18:35
Beterlaat2021! schreef op 19-02-2022 om 10:55:
Weet je wie ik hier nog niet teruggezien heb? BGB! Toch?
Haha BgB, de ‘vriendin’ van S-Meds die met een hoop bombarie zogenaamd op anoniem ging op Viva. Een hoop commentaar dat dit niet ‘kon’, want zo’n gemis voor het forum bladiebladiebla. En dan te weten dat ze nooit weg is gegaan, maar onder een 2e nick nog steeds actief is daar 😂😂.
Madamecannibale
23-02-2022 om 18:37
RoodVruchtje schreef op 23-02-2022 om 18:35:
[..]
Haha BgB, de ‘vriendin’ van S-Meds die met een hoop bombarie zogenaamd op anoniem ging op Viva. Een hoop commentaar dat dit niet ‘kon’, want zo’n gemis voor het forum bladiebladiebla. En dan te weten dat ze nooit weg is gegaan, maar onder een 2e nick nog steeds actief is daar 😂😂.
Sowieso moest ik altijd wel lachen om mensen die met veel spektakel op anoniem gingen. En dan vervolgens een paar maanden later weer terugkwamen, al dan niet met een nieuwe nick. Over het algemeen denk ik dat mensen fora te serieus nemen.
RoodVruchtje
23-02-2022 om 18:39
Madamecannibale schreef op 23-02-2022 om 18:37:
[..]
Sowieso moest ik altijd wel lachen om mensen die met veel spektakel op anoniem gingen. En dan vervolgens een paar maanden later weer terugkwamen, al dan niet met een nieuwe nick. Over het algemeen denk ik dat mensen fora te serieus nemen.
Echt wel
RoodVruchtje
23-02-2022 om 18:40
er.is.maar.1.Pino schreef op 19-02-2022 om 16:21:
[..]
Diyer was dat volgens mij (ik interpreteerde het als Do it Yourself - er)
Klopt, zit ook hier met dezelfde Ava https://www.viafora.nl/profiel/Diyer
Pejeka1
23-02-2022 om 18:44
zwaankip schreef op 23-02-2022 om 17:03:
[..]
Ik ben ook een ex- Vivaforumlid en ik las Pejeka echt héél graag!
Indien jij de èchte Pejeka bent: post hier hoe je soep klaarmaakt. Zodat ik weet dat jij het bent. En oww ja, vertel nog eens hoe het eraan toe ging wanneer je van school kwam tijdens je kinderjaren.
Alvast bedankt!
Soep is heel makkelijk: runderpoulet, mergpijpen, bij tomatensoep laat ik stukjes vleestomaat meetrekken, en dan afmaken met groente en soepballetjes van gehakt dat ik kruid en waar ik vervolgens balletjes van maak. Weet niet of dit in grote lijnen het recept is wat je zoekt, maar kan het gedetailleerde weergeven als je wilt.
Tja, van school komen. Kop thee drinken thuis, of limonade (als het warm was), en dan buiten spelen, soms had ik geen zin in buiten spelen en dan was het heerlijk om languit op de bank een boek te lezen, of lekker op je eigen kamer iets te doen. Maar ik zie daar niks bijzonders in eigenlijk.
Moxxie
23-02-2022 om 18:45
Rondstruiner schreef op 23-02-2022 om 18:35:
[..]
Ik vind dat alleen maar leuk, en heb dat soms ook hoor. En nee, het gaat mij dan ook niets aan, maar we zijn toch allemaal echte mensen achter onze avatar en username. Er is toch niets mis mee als iemand zich afvraagt waar een ander gebleven is.
Ja ik zou het eigenlijk gek vinden als het niet zo was, we kletsen wat af tenslotte.
Drakenvlieg
23-02-2022 om 18:57
Pejeka1 schreef op 23-02-2022 om 18:44:
[..]
Soep is heel makkelijk: runderpoulet, mergpijpen, bij tomatensoep laat ik stukjes vleestomaat meetrekken, en dan afmaken met groente en soepballetjes van gehakt dat ik kruid en waar ik vervolgens balletjes van maak. Weet niet of dit in grote lijnen het recept is wat je zoekt, maar kan het gedetailleerde weergeven als je wilt.
Tja, van school komen. Kop thee drinken thuis, of limonade (als het warm was), en dan buiten spelen, soms had ik geen zin in buiten spelen en dan was het heerlijk om languit op de bank een boek te lezen, of lekker op je eigen kamer iets te doen. Maar ik zie daar niks bijzonders in eigenlijk.
Ohoh, hier valt de "echte" Pejeka even door de mand. Dat is geen typische Pejeka-soep-maak-beschrijving.
RoodVruchtje
23-02-2022 om 19:10
Drakenvlieg schreef op 23-02-2022 om 18:57:
[..]
Ohoh, hier valt de "echte" Pejeka even door de mand. Dat is geen typische Pejeka-soep-maak-beschrijving.
Denk dat niemand hier intrapt?! Waarom zou de échte Pejeka überhaupt op dit forum willen komen onder deze forumnaam? Beetje triest nietwaar?
Pejeka1
23-02-2022 om 19:23
Drakenvlieg schreef op 23-02-2022 om 18:57:
[..]
Ik ben echt de echte, maar eerlijk gezegd, kan ik me niet woordelijk herinneren wat ik ooit lang geleden over soep maken heb geschreven op Viva, dus sorry. Ik trek gewoon zelf verse bouillon en afhankelijk van de soep die ik wil maken, komen daar ingrediënten bij.
Pejeka1
23-02-2022 om 19:24
RoodVruchtje schreef op 23-02-2022 om 19:10:
[..]
Denk dat niemand hier intrapt?! Waarom zou de échte Pejeka überhaupt op dit forum willen komen onder deze forumnaam? Beetje triest nietwaar?
Toevallig kwam ik er achter dat op dit forum een Pejeka actief was die ik niet was, dus vandaar.
RoodVruchtje
23-02-2022 om 19:27
Pejeka1 schreef op 23-02-2022 om 19:24:
[..]
Toevallig kwam ik er achter dat op dit forum een Pejeka actief was die ik niet was, dus vandaar.
Uhuh, tuurlijk 😂
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.