Over het forum Over het forum

Over het forum

Verwarring over identiteit

Ik zag toevallig dat hier op het forum iemand actief is onder de naam Pejeka. Voor de goede orde: IK ben de Pejeka die vroeger op het Viva-forum actief was. Ik heb me hier aangemeld om dat even te verduidelijken. Wie de persoon is die zich hier Pejeka noemt, is mij niet bekend.

Heel veel vaste vivaforummers veranderden opeens om de haverklap van nick. Die spreken mij aan alsof ze nog met mij geknikkerd hebben, maar ik herken ze vaak niet tenzij ze een echt herkenbaar verhaal hebben of 't me gewoon kenbaar maken via pb. 

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

20-02-2022 om 18:20

Ik wacht met smart op Pejeka2 die komt vertellen dat hij toch de enige echte is.

Hinoki, het topic 3) heb ik vorig jaar helemaal gelezen, was leuk inderdaad. Het leek een happy ending te zijn en jaren later had ze nog een update gegeven dat ze nog samen was met de vader en inmiddels hadden ze ook een dochter

Aviendha schreef op 20-02-2022 om 19:49:

Hinoki, het topic 3) heb ik vorig jaar helemaal gelezen, was leuk inderdaad. Het leek een happy ending te zijn en jaren later had ze nog een update gegeven dat ze nog samen was met de vader en inmiddels hadden ze ook een dochter

Oh echt? Wat leuk. 

redbulletje schreef op 20-02-2022 om 18:09:

Heel veel vaste vivaforummers veranderden opeens om de haverklap van nick. Die spreken mij aan alsof ze nog met mij geknikkerd hebben, maar ik herken ze vaak niet tenzij ze een echt herkenbaar verhaal hebben of 't me gewoon kenbaar maken via pb.

Herkenbaar ja. Met mijn geheugen is dat al helemaal niet te doen. Ik kwam er ooit na járen achter dat ik wèl nog bijna dagelijks forumcontact had met een leuke forumster die ik in het verleden een aantal keer met een groepje (jawel, een groepje  ) irl had ontmoet. Ik vind dat niks, die nickchanges.

yette schreef op 20-02-2022 om 20:06:

[..]

Herkenbaar ja. Met mijn geheugen is dat al helemaal niet te doen. Ik kwam er ooit na járen achter dat ik wèl nog bijna dagelijks forumcontact had met een leuke forumster die ik in het verleden een aantal keer met een groepje (jawel, een groepje ) irl had ontmoet. Ik vind dat niks, die nickchanges.

Mee eens, vind 't ook heel irritant. 

Pejeka1

Pejeka1

22-02-2022 om 19:07 Topicstarter

Grappig dat mijn "kennismakingstopic" zo veel verschillende kanten is op gegaan. En ja, ik ben de Pejeka van Viva, misschien post ik hier nog eens. Wilde eigenlijk alleen even ophelderen dat de ander die mijn naam had gepikt een ander was. En niet ik. Per slot van rekening is Pejeka geen alledaagse nickname, dus toeval lijkt me een kleine kans. Leuk trouwens Redbulletje weer te zien, mocht haar nuchtere en eerlijke commentaar altijd graag lezen.

Pejeka1 schreef op 22-02-2022 om 19:07:

Grappig dat mijn "kennismakingstopic" zo veel verschillende kanten is op gegaan. En ja, ik ben de Pejeka van Viva, misschien post ik hier nog eens. Wilde eigenlijk alleen even ophelderen dat de ander die mijn naam had gepikt een ander was. En niet ik. Per slot van rekening is Pejeka geen alledaagse nickname, dus toeval lijkt me een kleine kans. Leuk trouwens Redbulletje weer te zien, mocht haar nuchtere en eerlijke commentaar altijd graag lezen.

Dat kan dus iedereen beweren

Wil je dan nog even je oude avatar van Viva met dame Edna instellen.
Ik vind dat een leuke bijpassende ava bij je naam.

Pejeka1

Pejeka1

22-02-2022 om 19:38 Topicstarter

Lollypopje schreef op 22-02-2022 om 19:09:

[..]

Dat kan dus iedereen beweren

Klopt. Maar ik weet dat ik het ben. Daarom kwam ik ook hier terecht, stomtoevallig merkend dat dit forum bestond en er een Pejeka actief was, die niks te maken had met de Pejeka van Viva, maar dat wel pretendeerde. Ik hoef niks te bewijzen, vind ik althans, ik weet donders goed op welke onderwerpen ik de keerzijde liet zien, wat me niet altijd in dank werd afgenomen.

gaap

Aviendha schreef op 22-02-2022 om 21:15:

gaap

Dit. Hooggespannen verwachtingen na het lezen van de OP. Maar niet waargemaakt helaas.

Madamecannibale schreef op 22-02-2022 om 21:24:

[..]

Dit. Hooggespannen verwachtingen na het lezen van de OP. Maar niet waargemaakt helaas.

Ben ook wel een beetje teleurgesteld. 

Ik ben ook een ex- Vivaforumlid en ik las Pejeka echt héél graag! 

Indien jij de èchte Pejeka bent: post hier hoe je soep klaarmaakt. Zodat ik weet dat jij het bent. En oww ja, vertel nog eens hoe het eraan toe ging wanneer je van school kwam tijdens je kinderjaren. 

Alvast bedankt! 

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

23-02-2022 om 17:59

Moxxie schreef op 20-02-2022 om 18:01:

Ik mis forummers al als ik zie dat ze op anoniem zijn gegaan zonder dat er een verhaal achter zit. Wednesday is bijvoorbeeld ook weg, heel ongezellig vind ik dat.

Daar zit wel een verhaal achter. Ik denk dat ze een andere nick heeft genomen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.