Over het forum
Pejeka1
18-02-2022 om 12:16
Verwarring over identiteit
Ik zag toevallig dat hier op het forum iemand actief is onder de naam Pejeka. Voor de goede orde: IK ben de Pejeka die vroeger op het Viva-forum actief was. Ik heb me hier aangemeld om dat even te verduidelijken. Wie de persoon is die zich hier Pejeka noemt, is mij niet bekend.
redbulletje
20-02-2022 om 13:49
De functionaliteit is hier echt 1000 keer beter, alleen snap ik niet dat 't hier ook roze is gemaakt. Had veel liever een onderscheidende kleur gezien die niet aan viva doet denken.
Lollypopje
20-02-2022 om 13:54
redbulletje schreef op 20-02-2022 om 13:49:
De functionaliteit is hier echt 1000 keer beter, alleen snap ik niet dat 't hier ook roze is gemaakt. Had veel liever een onderscheidende kleur gezien die niet aan viva doet denken.
Mwah het is echt een totaal andere tint roze en in combibatie met het grijs heb ik echt geen Viva associaties. Manier van kleurgebruik is echt anders.
Aviendha
20-02-2022 om 14:01
Moxxie schreef op 20-02-2022 om 10:13:
Niet bedoeld als sneer naar Viva maar als compliment naar Via: er is hier genoeg ruimte om van mening te verschillen. Ben je het niet met iemand eens dan kun je dat zeggen, een reactie verwachten en klaar. Ik hoef geen bijval van 30 andere forummers als ik het niet met iemand eens ben, dat los ik zelf wel op, heb ik geen roedel wolven voor nodig. Discussies blijven hier gewoon respectvol, meer zoals in het echte leven, echt fijn.
Dit vind ik ook. Laatst zat ik weer even op Viva te kijken, best een interessant topic, maar gelijk vliegen de reacties binnen, moeten honderden mensen even hun plasje doen. Hier heb ik meer het idee dat mensen echt elkaar advies willen geven ipv alleen even vertellen wat ze vinden. En veel minder troll topics. De voordelen van Viafora komen ook omdat het hier een stuk kleiner is.
MoederBarberin
20-02-2022 om 14:34
Aviendha schreef op 20-02-2022 om 14:01:
[..]
Dit vind ik ook. Laatst zat ik weer even op Viva te kijken, best een interessant topic, maar gelijk vliegen de reacties binnen, moeten honderden mensen even hun plasje doen. Hier heb ik meer het idee dat mensen echt elkaar advies willen geven ipv alleen even vertellen wat ze vinden. En veel minder troll topics. De voordelen van Viafora komen ook omdat het hier een stuk kleiner is.
Helemaal eens, hoewel die trolltopics ook wel eens leuk waren. Lekker 'F5'en' en de werkdag werd een stuk grappiger
ScarceKudu74
20-02-2022 om 14:37
MoederBarberin schreef op 20-02-2022 om 14:34:
[..]
Helemaal eens, hoewel die trolltopics ook wel eens leuk waren. Lekker 'F5'en' en de werkdag werd een stuk grappiger
Ghe ja, een goed trolltopic of relletje mis ik hier weleens
Moxxie
20-02-2022 om 14:56
Peen schreef op 20-02-2022 om 14:37:
[..]
Ghe ja, een goed trolltopic of relletje mis ik hier weleens
Zal ik een nieuwe nick aanmaken en net doen of ik Glennis Grace ben die steun komt zoeken?
ScarceKudu74
20-02-2022 om 14:58
Moxxie schreef op 20-02-2022 om 14:56:
[..]
Zal ik een nieuwe nick aanmaken en net doen of ik Glennis Grace ben die steun komt zoeken?
Regendrup.
20-02-2022 om 14:59
Moxxie schreef op 20-02-2022 om 14:56:
[..]
Hahaha als je het nou niet had aangekondigd was het wel heel grappig geweest.
Moxxie
20-02-2022 om 15:23
Regendrup. schreef op 20-02-2022 om 14:59:
[..]
Hahaha als je het nou niet had aangekondigd was het wel heel grappig geweest.
Stom van mij. Een nieuwe forummer met de nick Kleenex Krijs was leuk geweest idd 😂.
MMcGonagall
20-02-2022 om 15:36
MoederBarberin schreef op 20-02-2022 om 14:34:
[..]
Van de week was er een die echt heel grappig was en goed opgezet. Iemand die deed alsof ze het allemaal niet snapte met reizen en testen e.d. Nu ben ik nooit de vlotste, maar daar had ik pas na 5 pagina’s door dat het een trol was.
Saga
20-02-2022 om 15:38
MMcGonagall schreef op 20-02-2022 om 15:36:
[..]
Van de week was er een die echt heel grappig was en goed opgezet. Iemand die deed alsof ze het allemaal niet snapte met reizen en testen e.d. Nu ben ik nooit de vlotste, maar daar had ik pas na 5 pagina’s door dat het een trol was.
Een goeie troll zorgt voor lol
MidasWolf
20-02-2022 om 15:53
Saga schreef op 20-02-2022 om 15:38:
[..]
Een goeie troll zorgt voor lol
Jaja zelfs trollen is een vak apart.
Hinoki
20-02-2022 om 17:27
Wat ik soms jammer vind is dat je niet weet hoe het met iemand is afgelopen.
Drie vrouwen van het Viva Forum zijn me in het bijzonder bijgebleven en waarvan ik soms nog denk: hoe gaat het nu met je. Mocht je hier meelezen...
1) Zij beviel bijna live op het forum. Van een dochter. Inmiddels een tiener want volgens mij ergens 2009. Hele forum leefde mee.
2) Zij ging op vakantie naar Zweden, werd verliefd. Zweed ook op haar en kwam naar Nederland. Limburg volgens mij. Ze had al een dochter en Zweed en dochter konden het goed samen vinden. Ben benieuwd hoe dat is afgelopen.
3) Zij was studente en zwanger, maar wist niet wie die de vader was. Er waren twee opties mogelijk. Uiteindelijk bleek de leukste optie de vader en ze kregen een zoontje. Ben benieuwd of ze nog samenzijn. Ook dat zoontje is inmiddels een tiener want ook al jaren geleden.
Moxxie
20-02-2022 om 18:01
Ik mis forummers al als ik zie dat ze op anoniem zijn gegaan zonder dat er een verhaal achter zit. Wednesday is bijvoorbeeld ook weg, heel ongezellig vind ik dat.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.