Over het forum
Pejeka1
18-02-2022 om 12:16
Verwarring over identiteit
Ik zag toevallig dat hier op het forum iemand actief is onder de naam Pejeka. Voor de goede orde: IK ben de Pejeka die vroeger op het Viva-forum actief was. Ik heb me hier aangemeld om dat even te verduidelijken. Wie de persoon is die zich hier Pejeka noemt, is mij niet bekend.
Moxxie
20-02-2022 om 10:13
Niet bedoeld als sneer naar Viva maar als compliment naar Via: er is hier genoeg ruimte om van mening te verschillen. Ben je het niet met iemand eens dan kun je dat zeggen, een reactie verwachten en klaar. Ik hoef geen bijval van 30 andere forummers als ik het niet met iemand eens ben, dat los ik zelf wel op, heb ik geen roedel wolven voor nodig. Discussies blijven hier gewoon respectvol, meer zoals in het echte leven, echt fijn.
ScarceKudu74
20-02-2022 om 10:17
Moxxie schreef op 20-02-2022 om 10:13:
Niet bedoeld als sneer naar Viva maar als compliment naar Via: er is hier genoeg ruimte om van mening te verschillen. Ben je het niet met iemand eens dan kun je dat zeggen, een reactie verwachten en klaar. Ik hoef geen bijval van 30 andere forummers als ik het niet met iemand eens ben, dat los ik zelf wel op, heb ik geen roedel wolven voor nodig. Discussies blijven hier gewoon respectvol, meer zoals in het echte leven, echt fijn.
Heel fijn inderdaad, daarom ben ik ook liever hier.
Lollypopje
20-02-2022 om 10:20
en dat het forum hier gewoon werkt
Maar bovenal dat de mods en Alex problemen ook echt proberen op te lossen. Natuurlijk zijn het mensen, dus soms duurt het even of wordt het vergeten, maar ze doen er wat mee.
Alex probeert zelfs voor de mensen met een adblocker het forum goed te laten lopen, terwijl advertenties toch het inkomen zijn.
En ik mail hier regelmatig en ik vind het zo heerlijk dat ik het gewoon kan zien als ik mail heb en dat het nieuwste bericht dat bovenaan staat en niet onderaan. Op Viva kreeg ik af en toe echt een scroll duim 😂
SophisticatedCaribou75
20-02-2022 om 10:35
Er zijn twee functies hier die mij eindeloze meerwaarde geven:
1. Ieder topic opent waar je gebleven was; en
2. Je kunt liken, waardoor je niet allemaal "mee eens", "vind ik ook", "idem" bijdragen nodig hebt (waar je je dan doorheen moet worstelen).
letterkoekje
20-02-2022 om 10:43
En waar blijft (de echte?!?!?!?!?) Pejeka? Is die door de wind van de vorige dagen weggeblazen?
Zilver_gray
20-02-2022 om 10:44
Ik vind het Via forum idd ook een stuk gebruiksvriendelijker. Maar kan het niet laten ook daar op het Viva forum nog te buurten hoor. Old habits die hard I guess.
JtM
20-02-2022 om 11:33
Deze TO is overduidelijk niet de echte Pejeka, die had allang weer gereageerd.
Heerlijk inderdaad dat dit forum onthoudt waar je bent gebleven in een topic. Vind ik nog steeds raar dat Viva deze functie niet heeft.
TanSwallow86
20-02-2022 om 11:39
Ik vind deze forum ook fantastisch, vooral dat je topics hebt waarop je heb gereageerd weer kan verwijderen in je lijst.
Lollypopje
20-02-2022 om 11:46
JtM schreef op 20-02-2022 om 11:33:
Deze TO is overduidelijk niet de echte Pejeka, die had allang weer gereageerd.
Heerlijk inderdaad dat dit forum onthoudt waar je bent gebleven in een topic. Vind ik nog steeds raar dat Viva deze functie niet heeft.
Ooit lang geleden voor de grote "alles verbeterende update" had Viva dat ook.
ScarceKudu74
20-02-2022 om 11:49
Lollypopje schreef op 20-02-2022 om 11:46:
[..]
Ooit lang geleden voor de grote "alles verbeterende update" had Viva dat ook.
Ah ja, die fantastische update toen alles roze werd en alle functionaliteit verdween 😂
Zilver_gray
20-02-2022 om 11:51
HarleyQuin schreef op 20-02-2022 om 11:39:
Ik vind deze forum ook fantastisch, vooral dat je topics hebt waarop je heb gereageerd weer kan verwijderen in je lijst.
Kan dat?
Beterlaat2021!
20-02-2022 om 11:58
Ja, je gaat naar de startpagina van het forum, dan zie je 'Jouw Forum' dan klik je daaronder door naar 'meer bekijken' bij Topics waar je op hebt gereageerd. Vervolgens 'verwijder topics uit deze lijst' klikken. Dan komt er voor ieder topic een rood tekentje te staan, als je daarop klikt verdwijnt het topic uit de lijst. Pffff.
Saga
20-02-2022 om 11:58
Zilver_gray schreef op 20-02-2022 om 11:51:
[..]
Kan dat?
Zeker! Als je onder je gereageerde topics klinkt op Meer bekijken, kom je op een gedeelte waarbij je topics kunt verwijderen uit je lijst.
Saga
20-02-2022 om 11:59
Beterlaat2021! schreef op 20-02-2022 om 11:58:
Ja, je gaat naar de startpagina van het forum, dan zie je 'Jouw Forum' dan klik je daaronder door naar 'meer bekijken' bij Topics waar je op hebt gereageerd. Vervolgens 'verwijder topics uit deze lijst' klikken. Dan komt er voor ieder topic een rood tekentje te staan, als je daarop klikt verdwijnt het topic uit de lijst. Pffff.
Ah beter omschreven
TanSwallow86
20-02-2022 om 12:00
Zilver_gray schreef op 20-02-2022 om 11:51:
[..]
Kan dat?
Ja, als je kijkt naar je lijst, klik op meer tonen, dan staat boven je lijst, verwijder topics, 2x klikken dan staat bij topic zon rondje met streep er door, daar op klikken, en dan als je klaar bent, klik op afsluiten. Topics zijn dan weg
Hop dat ik het goed heb uitgelegd ,
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.