Huiskamer
Roos57
14-09-2024 om 11:27
Welk cijfer geef jij jezelf
De zaterdag vraag 😅. Op een schaal van 1 tot 10 . Welk cijfer geef jij jezelf .
Je mag toelichten. Hoeft niet
GroenTuintje
14-09-2024 om 15:22
rionyriony schreef op 14-09-2024 om 15:13:
[..]
Enooooorme quatsch. Eigenlijk zorgen de dikke mensen zoals jij het ziet, het beste voor hun lijf. Dream on!
Ik had het overigens over heel andere dingen dan je knieën en voeten niet willen overbelasten door veel lichaamsgewicht. Soms zou ik mensen die in potentie gezond zijn maar ongezond leven door elkaar willen rammelen, maar ik begin er niet aan.
Dus jij beweerd dat bijv iemand die knetter veel rookt maar wel slank is, gezonder is dan iemand die wel iets voller is maar verder niet rookt, drinkt etc ? Wat een onzin allemaal weer..
GroenTuintje
14-09-2024 om 15:56
mijn buurvrouw lijnt trouwens ook haar leven al… dan is ze weer broodmager, dan weer wat voller, dan weer mager, weer iets voller blijkbaar wil haar lichaam niet zo graag dun zijn.. Ze heeft ook ooit toegeven elk voorjaar weer een honger-dieet te volgen, om in de zomer slank te zijn
Herfstappeltaart
14-09-2024 om 16:02
Ik geef mezelf een 7.
Ik ben een leuke oma, een liefhebbende moeder, een oké echtgenote( ), een trouwe vriendin, ik hou mijn huis/tuin/inboedel/financiën op orde, ik zorg goed voor mijn gezondheid.
Ik vind mezelf alleen een muts dat ik geen auto durf te rijden.
Lizzyliz
14-09-2024 om 16:03
Naminokurashi schreef op 14-09-2024 om 11:54:
nr valt niet tussen 1 en 10. Ik geef mijzelf een 0
Meen je dat echt? Hoe komt dat?
Naminokurashi
14-09-2024 om 16:15
Lizzyliz schreef op 14-09-2024 om 16:03:
[..]
Meen je dat echt? Hoe komt dat?
Ja dat meen ik serieus
Lizzyliz
14-09-2024 om 16:16
Naminokurashi schreef op 14-09-2024 om 16:15:
[..]
Ja dat meen ik serieus
Maar waarom dan?
Nighttripper
14-09-2024 om 16:22
Een 6.Qua persoonlijkheid een 8.Sociaal en relaxed in de omgang,hoor ik heel vaak van vrienden. Maar een stap verder,bv een vaste relatie of samenwonen een ramp.Wat ik hoorde van exen,een 5 of zo😔. Was altijd wel erg betrokken en steunend naar hen.Maar heb ook enorm veel behoefte aan veel eigen ruimte/tijd.En dat ging absoluut niet samen,helaas.
Dus vaste relaties/samenwonen zijn hier afgeschaft.En sindsdien gaat het best wel lekker,ook met m'n omgeving😁. Dus mss eigenlijk wel een 7,nu ik het zo bedenk..👍️😊
MMcGonagall
14-09-2024 om 16:28
Uiterlijk vind ik heel lastig. Daar zou ik ook een 8 voor willen geven, maar ik ben er echt niet blij mee dat mijn lichaam nu ontzettend ‘50 plus overgang’ uitstraalt. Na mijn vakantie ga ik me inschrijven bij een sportschool. Twee keer in de week zwemmen doet niet zoveel voor het uiterlijk en voor mijn gevoel zit het met de spieren wel goed maar zit er gewoon een te dikke laag spek op.
Ik ga er nu dus geen cijfer voor geven, mijn gezicht en haar zijn ook gewoon ruim een halve eeuw oud, dus om op een voldoende uit te komen zou ik al binnen die categorie moeten vergelijken.
BeesAreCool
14-09-2024 om 16:30
Een 9.
Geen zin om me nog langer naar beneden laten halen door andermans verwachtingen.
Ik hoop dat jullie jezelf ook een 9 of 10 geven
En nu ik toch bezig ben: je bent de opslag waard en je hoeft niet als een bang vogeltje ja te knikken als je die niet krijgt. Vind een andere baan en doei doei.
BeesAreCool
14-09-2024 om 16:32
GroenTuintje schreef op 14-09-2024 om 12:08:
[..]
mijzelf een 10 natuurlijk, het leven niet al te serieus nemen
Goed zo
GroenTuintje
14-09-2024 om 16:35
BeesAreCool schreef op 14-09-2024 om 16:30:
Een 9.
Geen zin om me nog langer naar beneden laten halen door andermans verwachtingen.
Ik hoop dat jullie jezelf ook een 9 of 10 geven
Eens ooit worden we allemaal oud en uitgezakt (tenzij je Vanessa/ Connie Witteman heet
BeesAreCool
14-09-2024 om 16:45
MMcGonagall schreef op 14-09-2024 om 16:28:
Uiterlijk vind ik heel lastig. Daar zou ik ook een 8 voor willen geven, maar ik ben er echt niet blij mee dat mijn lichaam nu ontzettend ‘50 plus overgang’ uitstraalt. Na mijn vakantie ga ik me inschrijven bij een sportschool. Twee keer in de week zwemmen doet niet zoveel voor het uiterlijk en voor mijn gevoel zit het met de spieren wel goed maar zit er gewoon een te dikke laag spek op.
Ik ga er nu dus geen cijfer voor geven, mijn gezicht en haar zijn ook gewoon ruim een halve eeuw oud, dus om op een voldoende uit te komen zou ik al binnen die categorie moeten vergelijken.
Je bent gewoon een 10. Klaar.
Niet teveel over nadenken.
Friezinnetje
14-09-2024 om 16:55
qua uiterlijk ben ik niet tevreden, dan geef ik mezelf een 4. Qua persoonlijkheid geef ik mezelf een 8. Ik doe wat ik doe en wie daar een probleem mee heeft die heeft pech. Waarom dan geen 10? Omdat ik vind dat ik nog wel iets meer om een ander mag denken. En ruimte voor verbetering
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.