Huiskamer
vrouw92
30-09-2022 om 20:49
Weekendplannen
Nu de herfst weer is begonnen wil ik dit topic weer openen om inspiratie op te doen voor het weekenden. Die zijn voor mij soms pittig (eenzaamheid) en duren daardoor lang. Ik trap af:
Morgen heb ik een kennismaking bij een nieuw oppasgezin en 's avonds pas ik op bij mijn oude adres. Morgen overdag en zondag geen plannen op het huishouden na.
Ted68
02-11-2024 om 10:34
Ga zo met een zoon een nieuwe motor voor hem kopen....En daarna wat klusjes in huis doen, en met paard, honden en een kat die altijd meeloopt het bos in. Man kookt...
Morgenavond komen alle kinderen racletten, en overdag word er een brunch bezorgd voor man en mij...
Herfstappeltaart
02-11-2024 om 12:50
Vanmorgen gehakt gekocht bij een bioboer in de buurt. Daarna een prei/linzenquiche voorbereid voor vanavond. Ondertussen draaide de wasmachine. Man heeft net gestofzuigd, ik ga de w.c. schoonmaken en de droger draait nu. Straks was opruimen, misschien nog iets lekkers bakken (boter ligt al uit de koeling).
Morgenochtend de weekboodschappen doen. 's Middags op verjaardagsvisite.
Dolfje
02-11-2024 om 12:51
Wij zijn onderweg terug van boodschappen doen in Duitsland. Auto flink volgeladen.
Moet straks wel nog even naar de winkel bij ons maar verder geen plannen vandaag. Beddengoed zit in de machine dus dat straks er weer opleggen.
Morgenmiddag gaan we naar het theater. Ervoor ga ik even sporten want ben de hele week nog niet geweest door werk en gedoe.
Broodjebrie
02-11-2024 om 13:43
ik heb straks een etentje met 2 vrienden.
Verder heb ik last van een verkoudheid dus ik heb verder niks gepland waarbij ik mijn stem moet gebruiken
Vanmorgen heb ik de woonkamer wat opgeruimd en 2 wasjes gedraaid, en gestofzuigd.
Morgen geen plannen, misschien even wandelen.
Friezinnetje
02-11-2024 om 14:00
hier kwam vanmorgen een vriendin langs, die heeft de stofzuiger er door geslingerd, toen een wandeling gemaakt. Ik heb de handdoeken opgevouwd en zit nu rustig op de bank. Buuf kwam nog even langs om te horen hoe het gaat en ws komt er zo nog iemand op visite. En ik ben wat aan het haken en zus van mij heeft gisteren nog een boek voor mij meegenomen.
Morgen ook rustig aan, 2 wandelingen maken en verder zie ik het wel
Herfstappeltaart
02-11-2024 om 15:05
Er staat bij mij nu een cake in de open (platte vierkante bakvorm) waar ik allerlei restjes heb ingegooid: blokjes appel, handje parelsuiker, hand rozijnen, kaneel en bovenop wat overgebleven gehakte pecannoten en wat lichtbruine basterdsuiker.
Ik ben benieuwd of het wat wordt.
Tuinfluiter
02-11-2024 om 15:41
Vandaag gewandeld bij de duivelsberg en daar pannenkoeken gegeten. Was een erg mooie wandeling door een herfstig bos. Straks lekker koken.
Morgenochtend strijken en wat klusjes in huis en in de middag een rondje golf. Dochter kookt dus daar hoop heb ik geen omkijken naar.
vrouw92
02-11-2024 om 17:12
Tuinfluiter schreef op 02-11-2024 om 15:41:
Vandaag gewandeld bij de duivelsberg en daar pannenkoeken gegeten. Was een erg mooie wandeling door een herfstig bos. Straks lekker koken.
Morgenochtend strijken en wat klusjes in huis en in de middag een rondje golf. Dochter kookt dus daar hoop heb ik geen omkijken naar.
Heerlijke pannenkoeken en heel fijn bos daar ❤️
vrouw92
02-11-2024 om 17:14
Net terug van 25km wandelen voor de Hartstichting. Van Katwijk naar Zandvoort. Laatste kilometers behoorlijk pittig, maar prachtige dag en zelfs in korte broek gewandeld 😃
Wilde een appeltaartje eten met een thee erbij, maar zou dan 10! euro kwijt zijn. Sorry, maar dat gaat me echt te ver. Lekker gelaten dus.
Morgen boodschappen en poetsen. Tussendoor wat tv kijken en nog wat stapjes zetten.
Loulou39
02-11-2024 om 17:31
Vandaag: boodschappen gedaan (ook voorraden aanbieding drogist etc), stofzuigen, bed verschonen, was draaien, wandelen.
Nu heb ik een borrel (ben beetje laat 😅).
Morgen: met een vriendin shoppen. Heb niets nodig (al zou het leuk zijn als ik zwarte hardloopschoenen kan vinden), maar gewoon gezellig wat rondkijken/kletsen/eten.
MissBobby
03-11-2024 om 07:53
gisteren klusjes in huis, kledingkast opgeruimd en boodschappen en aan de studie. Vandaag was opvouwen, weer aan de studie en vanmiddag wandelen en een wijntje drinken met een goed vriend van me.
Mama-Inge
03-11-2024 om 09:25
Gisteren geslapen na mijn werk.
Wasmachine aan gezet
Was uit de droger gevouwen en opgeruimd
Afwas weg gewerkt
's Middags nog wat voor het werk geregeld en daarna met de honden een rondje door het bos gelopen
Droge was gevouwen en nieuwe was op het rekje
's Avonds met de kinderen een spooktocht gelopen
En daarna op de bank met een kop thee en een dekentje, want ik had het heel koud
Vandaag in ieder geval nog was weg werken
En misschien naar het bos met de honden
Ted68
09-11-2024 om 12:04
Ik dacht: ik haal dit topic maar weer even omhoog.....
Heb net wat broodjes bij de bakker gehaald. Doe wat klusjes in huis. En ga zo het bos in met de beestjes.
Morgen doe ik niets: kook s"avonds voor het hele gezin, en duik als iedereen weer weg is de sauna in.
Moosey
09-11-2024 om 12:24
Zowaar een zaterdag vrij! Ik ben in de tuin bezig, bolletjes aan het planten en straks misschien nog een stuk grond klaarmaken voor het zaaien van een bloemenmengsel. Maar wil ook nog wat dingetjes binnen doen (was, stofzuigen) dus ik ga zien hoe ver ik kom. Einde middag komt bejaarde vriendin langs voor een borrel en die zal denk ik ook wel blijven eten. Heerlijk dagje zo. Morgen weer werken.
Tuinfluiter
09-11-2024 om 12:28
In de namiddag stadswandeling en daarna met z'n zessen uit eten om de master van onze dochter te vieren. Morgenmiddag rondje golf verder wat kleine klusjes in huis.