Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Weekendplannen

Nu de herfst weer is begonnen wil ik dit topic weer openen om inspiratie op te doen voor het weekenden. Die zijn voor mij soms pittig (eenzaamheid) en duren daardoor lang. Ik trap af: 

Morgen heb ik een kennismaking bij een nieuw oppasgezin en 's avonds pas ik op bij mijn oude adres. Morgen overdag en zondag geen plannen op het huishouden na.

Gisteren was ik al vrij en ben ik gaan sporten en naar een tuincentrum gefietst.
Vanmorgen ook even gesport en net gaan wandelen en boodschappen. Tussendoor wat was gedaan.
Man gaat einde middag met vrienden borrelen en uit eten dus vanavond ben ik alleen thuis.
Straks maar even bedenken wat ik ga kijken.
Morgen geen plannen, dat ligt er ook een beetje aan hoe man zich morgen voelt 

Het lijkt hier wel een schoonmaakbedrijf maar nu even rust. Man en ik zijn hard bezig vandaag. Yes!
De vloer is ook weer een paar tinten lichter na het dweilen. Het lukt ons helaas maar om 2x per jaar de woonkamer te dweilen. Gelukkig geen huisdieren en schoenen altijd uit.

Ik heb gewerkt en ben daarna mijn bed ingedoken 
Rond lunch tijd er weer uit.
Moest vanmiddag nog naar de benzinepomp om te tanken en wat werk gerelateerde dingen doen 
Om half e weer thuis 
Net de thee op en zo de was in de droger gooien 
Straks eten koken en vanavond iets tv kijken, denk ik.

Voor morgen nog geen plannen 
Misschien richting bos met de honden 

Zaterdag is hier altijd puin ruimen van twee dagen oppassen: stofzuigen, toilet schoonmaken, wassen draaien, drogen en opruimen.
Morgenochtend de weekboodschappen doen en afhankelijk van het weer misschien nog een rondje fietsen. In elk geval Buitenhof kijken.

vandaag vooral binnen gebleven want ik ben nog steeds verkouden. Huishouden gedaan en een tgtg pakket gehaald. Was een wandeling van een half uurtje in totaal dus mijn beweging heb ik weer gehad voor vandaag. Nu bankhangen, straks bak ik frietjes dus even makkelijk vandaag.
Morgen geen plannen, heel misschien nog naar een familielid maar ik denk dat ik dat maar af ga zeggen. Maandag wil ik weer gaan werken dus wil dan wel fitter dan nu zijn.

Vandaag de standaard zaterdagochtend dingen: bed verschonen, beddenwas gedaan, keuken poetsen, stofzuigen, maar dat doe ik bijna elke dag ivm huisdieren, wat kleding teruggebracht naar de betreffende winkels en nog een uur gesport.

Nu heb ik een nieuwe geurkaars van Zara Home aangestoken en zit ik met verse nootjes van de markt, paprika en selderij met hummus en een lekker glas wijn op de bank: even geen afspraken vandaag, heerlijk! (Was me allemaal even teveel).

Hopelijk vanavond vroeg naar bed want afgelopen week was zo druk met werk en afspraken.

Loulou39 schreef op 09-11-2024 om 17:49:

Vandaag de standaard zaterdagochtend dingen: bed verschonen, beddenwas gedaan, keuken poetsen, stofzuigen, maar dat doe ik bijna elke dag ivm huisdieren, wat kleding teruggebracht naar de betreffende winkels en nog een uur gesport.

Nu heb ik een nieuwe geurkaars van Zara Home aangestoken en zit ik met verse nootjes van de markt, paprika en selderij met hummus en een lekker glas wijn op de bank: even geen afspraken vandaag, heerlijk! (Was me allemaal even teveel).

Hopelijk vanavond vroeg naar bed want afgelopen week was zo druk met werk en afspraken.

Dat klinkt lekker. Even tijd voor jezelf vanavond, goed zo.

Broodjebrie schreef op 09-11-2024 om 17:51:

[..]

Dat klinkt lekker. Even tijd voor jezelf vanavond, goed zo.

🌸

gisteravond had ik een date. Vandaag gewinkeld. Zo Netflix aan en op tijd naar bed. Morgen sporten en aan de studie

vrouw92

vrouw92

10-11-2024 om 17:14 Topicstarter

Na een hele rustige week een heerlijk rustig weekend. Beetje rommelen, stapjes zetten buiten en relaxen. PMS kickt in, veel last weer van mijn lies. Wordt dus een pittig weekje.

Vanmorgen uitgeslapen en daarna wat administratie dingen gedaan 
Vanmiddag met man en honden naar het bos geweest en een flinke wandeling gemaakt 
Daarna op de bank met een kop thee en wat lekkers en een serie gekeken 
Vanavond op tijd naar bed, want morgen ochtend om 2.45 gaat de wekker weer

Ik heb vanmorgen ommetje gemaakt toen ik naar de sportschool liep.
Daarna met man naar schoonouders gefietst, iets met nieuwe telefoon installeren wat natuurlijk veel langer duurde dan van te voren gedacht.
Toen nog even gewandeld. Granola gemaakt.
En nu het weekend afsluiten met series.

Heb niets gedaan dit weekend. Ik ga vannacht weer de nachtdienst in. Tot aan de kerstvakantie draai ik nachtdienst. Dan heb ik vakantie tot 2 januari

Naminokurashi schreef op 10-11-2024 om 18:27:

Heb niets gedaan dit weekend. Ik ga vannacht weer de nachtdienst in. Tot aan de kerstvakantie draai ik nachtdienst. Dan heb ik vakantie tot 2 januari

Moet zijn 6 januari

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.