Huiskamer
vrouw92
30-09-2022 om 20:49
Weekendplannen
Nu de herfst weer is begonnen wil ik dit topic weer openen om inspiratie op te doen voor het weekenden. Die zijn voor mij soms pittig (eenzaamheid) en duren daardoor lang. Ik trap af:
Morgen heb ik een kennismaking bij een nieuw oppasgezin en 's avonds pas ik op bij mijn oude adres. Morgen overdag en zondag geen plannen op het huishouden na.
Mama-Inge
19-10-2024 om 19:25
Vanmorgen na het werk, geslapen althans een poging gedaan, maar ben verkouden en heb behoorlijk last van kriebelhoest als ik lig.
Wat spullen opgeruimd en plaats gemaakt voor een bench.
Vanmiddag logeerhond opgehaald, die blijft hier ongeveer anderhalve week omdat haar baasjes op vakantie gaan.
De rest van de middag voor de tv gehangen, want geen fut meer.
Moet zo nog afwassen en verder doe ik vandaag niets meer.
Morgen was de planning eind van de middag naar man zijn ouders en dan met hun en nog wat familie uit eten.
Maar omdat man en ik beide niet fit zijn, heeft man afgebeld.
Dus een rustige dag voor de boeg
Moeten alleen met de honden lopen, frisse neus en wat beweging is ook wel goed
Ted68
26-10-2024 om 09:55
Moet zo met een kat naar de dierenarts....Kan niet doordeweeks,want ze gaat met heel veel moeite in die transport box.
Vanmiddag moeten we de tuin in, en naasthonden uitlaten, paardrijen moet ik ook nog iets in het huis doen.
Morgen gaik s"ochtends paard rijden, en daarna met partner bij vrienden eten.
Tuinfluiter
26-10-2024 om 10:21
Vandaag wat huis en tuin klusjes en naar de markt. Vanavond samen met dochter de keuken in.
Morgen een rondje golf en de strijk.
Joszy
26-10-2024 om 10:30
Ik ga dinsdag op reis voor werk, dus ik moet inpakken etc. Er komt een vriendin in mijn huis, dus dat moet ik ook een beetje netjes achterlaten. Dus, wassen, inpakken, keuken poetsen etc.
Broodjebrie
26-10-2024 om 11:15
vanavond een etentje met de familie van mijn vader.
Verder houd ik het heel rustig, moet nog wat bijkomen van therapie van gisteren.
Tara82
26-10-2024 om 11:33
Kleuter is bij de atelier cursus en ik zit in een rustig hoekje van de bieb te wachten. Straks lopen we door de stad weer terug en kijken we nog even op de markt of ze lekker fruit hebben. Vanmiddag moeten we nog iets ophalen wat mijn man via marktplaats heeft gekocht. Verder wordt het een opruim weekend. Man is iets kwijt en we hebben geen idee waar we nog kunnen zoeken. Goed moment dus voor een grote opruim ronde van de zolder.
MissBobby
26-10-2024 om 12:28
vanmiddag heb ik een date (niet de eerste hoor). Rondje door de stad, museum, borrelen, hapje eten. Morgen weinig op de planning. Had een week vakantie dus het huis is aan kant en schoon, morgen hoef ik niet veel behalve presentatie voor m’n werk doornemen.
Dolfje
26-10-2024 om 12:45
Gisteren was ik al vrij en heb ik gesport en wat huishouden gedaan en na het eten met man gewandeld.
Vandaag ook gesport en net ook wat huishouden gedaan, strijk en slaapkamer gepoetst en man de luxaflex van de badkamer. Ja ik weet het kerel het is een klote werkje maar ja JIJ wilde horizontale lamellen dus maak jij ze maar eens schoon
Straks douchen en omkleden en dan gaan we even wandelen denk ik.
Vanavond hebben wij ook een etentje, niet veel zin in maar ja.
Morgen wil ik ook even naar de sportschool want maandag komt het er niet van.
Verder wat lezen en series kijken.
Friezinnetje
26-10-2024 om 13:00
gisteren ook al vrij, en hhd klusjes gedaan, vanmorgen de badkamer nog gedaan en bed verschoond. Ga zo op de fiets naar iemand toe, die druk bezig is met nieuwe woning, en mss fiets ik nog even wat verder. Vanavond een feestje.
Morgen nog wat dingetjes opruimen en ik gooi alvast wat dingen in een tas voor ziekenhuisopname. En genieten van het mooie weer!
Herfstappeltaart
26-10-2024 om 14:48
Vandaag een beetje poetsen en zonet een lekkere fietstocht gemaakt in de zon. Morgen in de ochtend vier mensen op visite en 's middags even de weekboodschappen doen. Als het daarna nog lekker weer is misschien nog een rondje fietsen.
Mama-Inge
26-10-2024 om 16:04
Vanmorgen, na het werk, geslapen
Had de wekker gezet, want we kregen visite
Voordat ze er waren nog even de stofzuiger en dweil door de kamer geslingerd
De rest van de dag gezellig gekletst met onze vrienden
Ze zijn nu weer weg en ik moet nog wat dingen opruimen en afwassen
Verder weinig zin om nog wat te doen
Morgen ochtend hoop ik wat uit te slapen en morgen middag gaan we op verjaardagsvisite
MissHolmes
26-10-2024 om 16:15
Mijn weekendplan was om vanmorgen onschuldig koffie te drinken met iemand van een dateapp (waar ik een hekel aan heb en ben ook niet wanhopig op zoek maar mensen ontmoeten is altijd leuk). Leuke gesprekken, gister nog. Vanmorgen had hij nog een bericht gestuurd hoe laat, zie ik voor dat ik weg wilde gaan dat ie zn account verwijderd had (geen nummers uitgewisseld). Ik dacht het zal wel, ben toch gegaan, 30 min gewacht maar je raadt het al...
M.a.w bevestiging dat date apps stom zijn... (en nog stommer is dat ik best wel teleurgesteld ben...)
Gelukkig is het heerlijk weer en was 1 van mn beste vrienden ook in de stad
Friezinnetje
26-10-2024 om 17:24
nah, dat is ook weer wat Opera. Nou ja, hij weet niet wat ie gemist heeft, his lost
MissHolmes
26-10-2024 om 17:30
Friezinnetje schreef op 26-10-2024 om 17:24:
nah, dat is ook weer wat Opera. Nou ja, hij weet niet wat ie gemist heeft, his lost
Ja idd ..
Tuinfluiter
26-10-2024 om 17:32
Tuinfluiter schreef op 26-10-2024 om 10:2
Vandaag wat huis en tuin klusjes en naar de markt. Vanavond samen met dochter de keuken in.
Morgen een rondje golf en de strijk.
Markt over geslagen maar een schitterende herfstwandeling gemaakt. Het was zo mooi in het bos echt genoten.