Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Weekendplannen

Nu de herfst weer is begonnen wil ik dit topic weer openen om inspiratie op te doen voor het weekenden. Die zijn voor mij soms pittig (eenzaamheid) en duren daardoor lang. Ik trap af: 

Morgen heb ik een kennismaking bij een nieuw oppasgezin en 's avonds pas ik op bij mijn oude adres. Morgen overdag en zondag geen plannen op het huishouden na.


Badkamer van boven tot onder schoongemaakt. Heb daar toch zo’n hekel aan hè.
zometeen door met de rest van de bovenverdieping en straks nog boodschappen doen. Morgen visite.

Ik heb vandaag de middag vrij, dus mijn weekend begint eerder dan normaal. Vanmiddag gaan we naar een voorstelling en kleuter heeft er ontzettend zin in en ik ook. Hopelijk valt ze vanavond makkelijk in slaap. Dat is echt een ramp sinds haar vakantie is begonnen. Man en ik hebben een filmavond op de planning staan. 

Ik heb aan kleuter belooft dat ik morgen haar bed omdraai, zodat ze een half hoogslaper heeft. Ze speelt steeds meer boven, dus de extra speelruimte die dan onder het bed ontstaat is heel welkom. Maar het kamertje is niet zo groot, dus het bed moet half uit elkaar. Sowieso ook om het trapje te monteren. Ik heb het belooft dus het gaat gebeuren, maar waarom moet het nou net de warmste dag van de week zijn morgen? Dat wordt vast een ijsje eten als de klus klaar is.

Voor zondag staat er nog niks op de planning behalve boodschappen doen. 

ik sta gepakt voor een paar dagen weg met vriendinnen. Erg zin in, en het wordt warm weer. Mss wel wat te warm, maar goed. Beter dan dat het regent. zondagavond weer naar huis. En ik heb vakantie 3 weken, verder niet veel op de planning, maar er zijn allemaal leuke dingen te doen. Heb ook een klein to-do-lijstje gemaakt, waar ik mee aan de slag wil. Dat kan op de evt wat minder mooi weer dagen. 

Fijne dagen Friezinnetje!

Hier morgen vanaf 14 uur op het Wad,  lopen naar Engelsmanplaat.  Een rondje van 13 km. Dat zal een uur of 4 duren denk ik.  Daarna eten bij AD in Briltil,  ook aan het water. 
Zondag waarschijnlijk lopen met  vrienden. 

Friezinnetje veel plezier dit weekend en fijne vakantie.

Morgen ochtend ga ik golfen voordat het echt warm wordt hoop ik. Daarna wat rommelen in huis en tuin.
Zondag heb ik nog geen plannen. Ik ga dit weekend lekker mijn boek uitlezen en veel golf kijken op de tv.

Ik ben al de hele week ziek thuis met corona en voel me gelukkig wat beter maar zo ontzettend moe. Ga morgen wel werken maar verder plan en doe ik niks. Als het goed is zorgt man morgen voor het eten, bbq waarschijnlijk.

vandaag en morgen krijg ik visite voor mijn verjaardag nog. Zondag zwemmen en verder wat in huis rommelen en me rustig houden

Werken beide dagen. Mijn weekend is maandag en dinsdag deze week. Maandag krijg ik een vriendin op bezoek  en dinsdag ga ik naar schoonmoeder op visite  en waarschuwing een boswandeling maken.

Vanavond komt een kind thuis van een roadtrip van 2 weken,dus. Ga ik nog wassen, want dat zelfde kind gaat zondag weer op vakantie.  Morgen overdag een beetje huishouden, en daarna bij vrienden eten. Naast de dagelijkse dingen zoals honden uitlaten, stofzuigen etc. 
En zondag doe ik niets....

Vanavond begon al  leuk: we konden een vlinder vrijlaten... We hebben een vlinderhuisje, waar de gevonden larven in komen....omzevoor andere insekten te "schutzen"

Mijn buurvrouw heeft een insectenhotel die laatst lekker is leeggegeten door een specht. Dus niet allen beschermen tegen andere insecten!

Vanmiddag met de kinderen en honden naar het water geweest, wat zwemmen en pootje baden.
Vannacht/ morgen ochtend nog werken 
Meestal ga ik dan nog slapen, maar denk dat ik morgen even oversla.
En dat we op tijd richting een zwemmeer in Duitsland gaan.
De rest van de dag daar relaxen, zwemmen, suppen en picknicken 
En ook nog wat was weg werken ergens dit weekend 

mijn weekend plannen.

Telefoon is goed ingezet gelukkig.

Verder nog een kop koffie.

Nog 1 rondje bij Takko 70% kijken of er nog iets tussen zit, ( volgende week op vakantie ) gelukkig niet extreem warm.

Misschien vandaag nog een was aan zetten.

En puzzel neerleggen in de woonkamer

En verder niks meer

Vanmorgenvroeg al een uur gewandeld met logeerhond. Vanmiddag boodschappen gedaan.
Morgenochtend gezellig op de koffie bij oude buren die verhuisd zijn. Morgenmiddag weer wandelen met hond.🦮🥰

Belangrijkste plan: weer helemaal beter worden 👍🏻💃🏻.

Verder rustig aan: wasje draaien, bed verschonen/wassen, etc.
Boodschappen gisteren gelukkig al gedaan.
Zondag met buuf afgesproken, maar even afwachten hoe het gaat.

Vandaag al wel was gedraaid en gestofzuigd: heeeeel rustig aan 🙃 (maar de was stapelt zich zo op, en met huisdieren “moest” er echt weer gestofzuigd worden).

Het is hier in het land waar ik woon snik heet.... 30 graden+.  We doen dus niet veel. Vanavond niets. Morgen bezoek: dus BBQ en er komen nog 3 kinderen thuis van vakantie. Dus de was moet gedaan worden...

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.