Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Weekendplannen

Nu de herfst weer is begonnen wil ik dit topic weer openen om inspiratie op te doen voor het weekenden. Die zijn voor mij soms pittig (eenzaamheid) en duren daardoor lang. Ik trap af: 

Morgen heb ik een kennismaking bij een nieuw oppasgezin en 's avonds pas ik op bij mijn oude adres. Morgen overdag en zondag geen plannen op het huishouden na.


Na mijn werk, vanmorgen, geslapen 
Wat opruim klusjes gedaan en net de wasmachine aan gezet.
Er is hier in het dorp jaarmarkt (meer rommelmarkt), daar ga ik vanmiddag even kijken 

Morgen geen plannen, misschien ergens wandelen met de honden 

Hoe kan dat nou, het weekend alweer voorbij?!  veel te kort. 

ToetieToover schreef op 08-07-2024 om 11:44:

Hoe kan dat nou, het weekend alweer voorbij?! veel te kort.

Ik ben blij dat het weekend voorbij is, maar ik ben wel toe aan weekend .

De verhuizing zaterdag is ondanks alles wel gelukt. Alleen nog wat dozen en losse zooi, maar dat kan ze deze week verder zelf regelen. Ik heb spierpijn, blauwe plekken en was niet eens voor de wedstrijd thuis. 

Kind heeft het erg naar haar zin gehad op de verjaardag van haar grote neef en ik ook. Alleen wel wel erg veel gereden dit weekend. 

Volgende weekend ga ik nergens heen.

Hysterische week achter de rug, dus expres geen verplichtingen dit weekend (los van het huishouden etc.), al was er net al een gezellige uitnodiging voor vanavond 😁 en voor wandelen zondag. Ik kijk per dag waar ik zin in heb.

Vanmiddag heb ik na werk wel alvast de woonkamer gestofzuigd, de vaatwasser “laten draaien” en de meeste grote weekboodschappen gedaan 👍🏻, ik moet alleen nog aanvullen met vers brood en vers fruit.

Het zou wel fijn zijn als ik dit weekend m’n kledingkast, of anders een begin maken, met uitzoeken en sorteren (plus extra plank en stang met kledinghangers regelen).

Morgen heel vroeg nog werken, daarna slapen 
Misschien nog met de kinderen langs de winkel voor een nieuw spel 
In de loop van de middag naar zwager en schoonzus voor een bbq.
Zondag nog geen plannen, heb last van mijn rug, dus denk ik, vooral bijkomen van zaterdag en wat was weg werken 

Wij hebben morgenmiddag/avond een feestje bij vrienden maar ik ben ziek dus waarschijnlijk gaat man alleen. Ik pendel vandaag tussen bed en bank en heb vanmiddag zelfs geslapen en dat doe ik dus echt alleen als ik ziek ben. 

Dolfje schreef op 12-07-2024 om 19:25:

Wij hebben morgenmiddag/avond een feestje bij vrienden maar ik ben ziek dus waarschijnlijk gaat man alleen. Ik pendel vandaag tussen bed en bank en heb vanmiddag zelfs geslapen en dat doe ik dus echt alleen als ik ziek ben.

Beterschap en sterkte! 🌷

Dankjewel, ben weer naar bed verkast.. Gelukkig hebben we zowat alle streamingsdiensten dus ik hoef me niet te vervelen.

Morgen ochtend naar de markt en daarna golfen als het weer meewerkt.
Zondagmiddag gaan we in Deventer een wijnspijswandeling doen. We gaan er met de trein naar toe. Ben benieuwd!

morgen komt mijn vader alvast langs voor mijn verjaardag. 
Hier ook een drukke week achter de rug dus verder doe ik niet veel meer.

morgenvroeg komen vrienden bij ons, koffie drinken.  Hij gaat daarna 10 km lopen met zijn hond en mijn zoon loopt   mee. Daarna gaan we klaverjassen.  Daarna gaan we ergens een late lunch gebruiken.  Daarna gaat iedereen naar eigen huis. Zondag: als het weer wat redelijk is ga ik een stukje lopen denk ik. Of zwemmen. 

Dolfje schreef op 12-07-2024 om 19:44:

Dankjewel, ben weer naar bed verkast.. Gelukkig hebben we zowat alle streamingsdiensten dus ik hoef me niet te vervelen.

Beterschap! Hoe voel je je inmiddels? 

Wij hebben een rustig weekend. Dat is een voordeel van een pup in huis; je moet gewoon veel thuis zijn Voor nu een voordeel dan want ik ben doodmoe dus weinig zin in drukke weekenden haha

HAHA!wait..what schreef op 13-07-2024 om 12:29:

[..]

Beterschap! Hoe voel je je inmiddels?


Mwah, niezen en kuchen en ik ga van warm naar koud. Omdat ik toch een beetje moet bewegen voor die heup wel een blokje om gegaan.


Loulou39 schreef op 12-07-2024 om 18:56:

Hysterische week achter de rug, dus expres geen verplichtingen dit weekend (los van het huishouden etc.), al was er net al een gezellige uitnodiging voor vanavond 😁 en voor wandelen zondag. Ik kijk per dag waar ik zin in heb.

Vanmiddag heb ik na werk wel alvast de woonkamer gestofzuigd, de vaatwasser “laten draaien” en de meeste grote weekboodschappen gedaan 👍🏻, ik moet alleen nog aanvullen met vers brood en vers fruit.

Het zou wel fijn zijn als ik dit weekend m’n kledingkast, of anders een begin maken, met uitzoeken en sorteren (plus extra plank en stang met kledinghangers regelen).

Ik lees altijd van die actieve huishoudelijke dingen van jou. Ik heb dat ook maar eens gedaan: de hele keuken is schoongemaakt! Van de glazen deurtjes tot aan de vette richels: het is blinkend schoon met dank aan Dasty. De pannenkast was een schrikmomentje. De oven staat te zelfreinigen. Heerlijke start van het weekend. 

ToetieToover schreef op 13-07-2024 om 12:34:

[..]

Ik lees altijd van die actieve huishoudelijke dingen van jou. Ik heb dat ook maar eens gedaan: de hele keuken is schoongemaakt! Van de glazen deurtjes tot aan de vette richels: het is blinkend schoon met dank aan Dasty. De pannenkast was een schrikmomentje. De oven staat te zelfreinigen. Heerlijke start van het weekend.

Hahaha, lekker hè! 😁

Ik zie er altijd tegenop, maar als ik eenmaal begin valt het meestal heel erg mee.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.