Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Weekendplannen

Nu de herfst weer is begonnen wil ik dit topic weer openen om inspiratie op te doen voor het weekenden. Die zijn voor mij soms pittig (eenzaamheid) en duren daardoor lang. Ik trap af: 

Morgen heb ik een kennismaking bij een nieuw oppasgezin en 's avonds pas ik op bij mijn oude adres. Morgen overdag en zondag geen plannen op het huishouden na.

weinig op de planning, vanmiddag even naar huisarts. Kennismaking ivm extra onderzoeken voor reumatoloog. Hoe en wat precies weet ik nog niet, maar dat hoor ik vanmiddag wel. Mss nog even naar een tuincentrum 

vanmorgen boodschappen gedaan, de rest van de dag niet echt plannen. Vooral binnen blijven denk ik.
Morgenochtend wil ik weer gaan zwemmen, morgenavond een verjaardag.  Zondag geen plannen.

Rond half 6 thuis van werk en naar bed gegaan 
Heb niet echt fijn geslapen en was om 9 uur al weer uit bed 
Vanmorgen met man naar Duitsland geweest voor wat boodschappen 
Vanmiddag ga ik een grote pan erwtensoep maken 

Morgen, na het werk weer slapen.
's Middags naar het ziekenhuis, waar mijn vader nog steeds ligt.
Hij is gisteren wel naar een ander ziekenhuis verplaatst, dat scheelt ons in ieder geval ruim een uur rijden 

Zondag geen plannen 
Hoop op een rustige dag met een boek op de bank en wat tv kijken en misschien nog ergens een flinke wandeling met de honden 

Niet veel. Boodschappen en slapen. Ik draai dit weekend  nachtdiensten.

Morgen avond uit eten bij het wild restaurant van de omgeving. Heb er nu al zin in.
Verder stonden er verschillende buiten activiteiten gepland maar ik ben bang dat die niet doorgaan. Mocht het droog zijn ben ik bang dat je loopt te soppen in het bos en als die open is de golfbaan.
Ga waarschijnlijk wat rommelen in huis, lezen en naaien en als het droog is een verhard pad zoeken voor een wandelingetje. 

Woon in winterwonderland:30 cm sneeuw en de zon die schijnt.
Vanavond krijgen we bezoek,man kookt. Ik ga daarvoor de honden wandelen.
Morgen doe ik wat in het huishouden,en gaat man naar zoon om skispullen te brengen.  En ik hoop in een nieuw boek te beginnen.

30 cm! Dat is vast prachtig Ted

Ik heb me de tandjes gewerkt de afgelopen twee weken maar nu lekker lang weekend, vier dagen vrij! Vandaag even naar een brocante/makersmarktje in de buurt en vanavond uitgebreid koken en eten met kennissen. Morgen overdag lekker niks en ‘s avonds komen mijn broers pizza eten voor mijn verjaardag. Maandag en dinsdag sporten en rommelen. Lekker. 

Bijna weekend. Straks onderweg naar huis boodschappen doen voor het hele weekend. Morgen heeft kleuter weer theater les en daarna gaan we nog naar de bieb. Verder geen plannen voor die dag. Zondag gaan we naar mijn vader en komt de Sint een zak cadeautjes brengen. Kleuter weet alleen dat we naar opa en oma gaan, dus dat is een leuke verrassing voor haar. 

Vanavond eten bij een vriend. Hij staat al de hele dag in de keuken appte hij. Morgen en zondag zijn de kinderen thuis en morgen ga ik sporten, berghok opruimen en de kerstspullen tevoorschijn halen. Kerstboom kopen en optuigen. In de avond naar de film. Zondag komen ‘s middags mijn vriendinnen borrelen.

Morgen word de verjaardag van mijn vader gevierd, blijf daar ook eten. Dat word Chinees. Zondag alleen de was doen, en daarna niks, ga dan weer de nachtdienst in

Ik heb vanmorgen een korte wandeling gemaakt, een cadeautje voor iemand gekocht waar ik naar toe ging en daar lekker heb zitten kletsen en lunchen. Ben nu even thuis maar ga zo een uurtje sporten.
Morgen denk ik ook eerst sporten en we moeten eigenlijk even met de elektrische fietsen naar de winkel /werkplaats want een fiets maakt een gek geluid en de zadels zitten niet helemaal goed ( we hebben ze net een paar maanden).
Verder geen echte plannen.

vandaag naar tuincentrum geweest om nog wat kleine kerstspulletjes te halen. Morgen even wat hhd doen en mss nog even naar een ander tuincentrum en nog even de stad in. Moet morgen iig ook weer even een rondje lopen. En als het wat mooi weer blijft, dan ook nog even wat opruimen in de tuin en mss de kerstboom wel naar binnen. 

ik ga morgen met een vriendin naar de kerstmarkt in Keulen en zondag naar de kerstmarkt in Düsseldorf. De wekker gaat vroeg want ik moet om 6.00 bij de opstapplaats zijn. 

Broodjebrie schreef op 29-11-2024 om 16:33:

ik ga morgen met een vriendin naar de kerstmarkt in Keulen en zondag naar de kerstmarkt in Düsseldorf. De wekker gaat vroeg want ik moet om 6.00 bij de opstapplaats zijn.

Veel plezier!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.