Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Weekendplannen

Nu de herfst weer is begonnen wil ik dit topic weer openen om inspiratie op te doen voor het weekenden. Die zijn voor mij soms pittig (eenzaamheid) en duren daardoor lang. Ik trap af: 

Morgen heb ik een kennismaking bij een nieuw oppasgezin en 's avonds pas ik op bij mijn oude adres. Morgen overdag en zondag geen plannen op het huishouden na.

Morgenochtend rustig aan alle boodschappen vandaag al gedaan. In de middag wandelen met dochter en daarna samen koken.
Zondag ochtend wat kleine klusjes in huis en daarna een rondje golfen.

vrouw92

vrouw92

15-11-2024 om 19:14 Topicstarter

Niks, heb een helse PMS week achter de rug. Veel tranen en eetbuien en hier zit ik nog steeds middenin 

vrouw92 schreef op 15-11-2024 om 19:14:

Niks, heb een helse PMS week achter de rug. Veel tranen en eetbuien en hier zit ik nog steeds middenin

🌸

ik wil morgen mijn auto van binnen en buiten schoonmaken. Zondag koffer inpakken want volgende week ga ik een midweekje naar België. 

Broodjebrie schreef op 15-11-2024 om 19:24:

ik wil morgen mijn auto van binnen en buiten schoonmaken. Zondag koffer inpakken want volgende week ga ik een midweekje naar België.

Oh lekker! Veel plezier

Ben net thuis vann een etentje met kollega"s....Man is in het buitenland. Ik ga morgen en overmorgen naast de huishoudelijke dingen...zoals stofzuigen, wassen,en beesten verzorgen en uit...mijn feigenbomen inpakken,want er valt sneeuw volgende week. En heb een paar films opgenomen,dieik wil zien.

Loulou39 schreef op 15-11-2024 om 21:09:

[..]

Oh lekker! Veel plezier

Thx!

Ik ga straks lekker diagonaal in bed liggen, want man gaat vanacht de bokswedstrijd van Mike Tyson kijken. Het is wel eens lekker om het hele bed voor jezelf te hebben. 

Morgen heeft kleuter atelier les en daarna gaan we snel naar huis om de intocht te kijken. Ze vind het wel spannend of alles wel goed komt met Sinterklaas, maar daar twijfel ik dan weer niet aan . Ze mag morgen dus ook haar schoen zetten.

Zondag gaat man naar een hobby club en ik zwemmen samen met kleuter. Er is een oefen uur met haar zwem juf en daar voor en na gaan we natuurlijk ook nog vrij zwemmen. 

Net thuis van werk en ik ga zo slapen 
Daarna douchen, lunch en honden uitlaten 
Vanmiddag richting ziekenhuis, geen idee hoe laat ik thuis ben, is anderhalf uur rijden 
Vanavond waarschijnlijk niet te laat naar bed want de afgelopen dagen heel weinig geslapen 

Vandaag gaan we naar de landelijke intocht van Sinterklaas. Dociter gelooft al lang niet meer, maar familie met een kleiner kind is hier. Die logeren hier 2 nachten. Als we terug komen gaan we lekker hapjes maken, warme chocomel met slagroom, soep, wraps enz en dan kijken we de intocht nog even terug. Daarna waarschijnlijk spelletjes spelen en ouwehoeren. Morgen heb ik met 1 van onze gasten een high tea en in de middag een verjaardag. Veel leuke dingen op de planning dus! 🥰

Ik lig nog in bed op ons vakantieadres, zijn een weekend weg. Dadelijk douchen en dan gaan we even wat broodjes voor het ontbijt scoren.
Wat we vanmiddag gaan doen weet ik nog niet.

Vanavond loop ik met een vriendin mee de zevenheuvelenloop. Geen idee wat ik dacht toen ik enthousiast ‘ja’ zei en het is slechts 7 km. Ik loop helemaal niet hard, behalve dus soms met betreffende vriendin om ondertussen bij te praten. Ik sport wel veel dus ik ben heel benieuwd waar ik aan begin. Als ochtendmens ook nog eens. Daarna ga ik waarschijnlijk in een warm bad liggen thuis. 

ToetieToover schreef op 16-11-2024 om 09:09:

Vanavond loop ik met een vriendin mee de zevenheuvelenloop. Geen idee wat ik dacht toen ik enthousiast ‘ja’ zei en het is slechts 7 km. Ik loop helemaal niet hard, behalve dus soms met betreffende vriendin om ondertussen bij te praten. Ik sport wel veel dus ik ben heel benieuwd waar ik aan begin. Als ochtendmens ook nog eens. Daarna ga ik waarschijnlijk in een warm bad liggen thuis.

Heel veel plezier! Eega liep jaren deze mooie loop. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.