Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Weekendplannen

Nu de herfst weer is begonnen wil ik dit topic weer openen om inspiratie op te doen voor het weekenden. Die zijn voor mij soms pittig (eenzaamheid) en duren daardoor lang. Ik trap af: 

Morgen heb ik een kennismaking bij een nieuw oppasgezin en 's avonds pas ik op bij mijn oude adres. Morgen overdag en zondag geen plannen op het huishouden na.


Wij gaan morgenavond met vrienden naar een evenement. 
Verder niet echt plannen.

Morgen ga ik met mijn moeder op stap, die heeft haar zinnen gezet op een regenzuil maar wil die niet online bestellen zonder die eerst ‘in het echt’ te hebben gezien. De regentonnenwinkel is alleen in de ochtend open. Dus ik heb meteen ook maar een kappersafspraak voor mezelf om 8 uur gepland, dan kunnen we daarna gelijk op pad. Het begin van het weekend staat dus al vast, maar de rest is vrij in te vullen. De komende maanden liggen er wat sportlessen stil, wegens schoolvakantie, en heb ik sowieso meer tijd. Dan ligt er niet zo’n druk op de weekenden. Fijn. 

ToetieToover schreef op 28-06-2024 om 17:21:

Morgen ga ik met mijn moeder op stap, die heeft haar zinnen gezet op een regenzuil maar wil die niet online bestellen zonder die eerst ‘in het echt’ te hebben gezien. De regentonnenwinkel is alleen in de ochtend open. Dus ik heb meteen ook maar een kappersafspraak voor mezelf om 8 uur gepland, dan kunnen we daarna gelijk op pad. Het begin van het weekend staat dus al vast, maar de rest is vrij in te vullen. De komende maanden liggen er wat sportlessen stil, wegens schoolvakantie, en heb ik sowieso meer tijd. Dan ligt er niet zo’n druk op de weekenden. Fijn.

Moest echt even opzoeken wat een regenzuil is. Heb zelf in het voorjaar een mooie regenton gekocht.

Vandaag het weekend sportief begonnen met een rondje golf. 
Dit weekend hebben man en ik het rijk alleen. We gaan zo zalm roken en lekker in de tuin eten.
Morgen wat winkelel, in de tuin werken, een jurk voor mijn dochter afmaken en weer uitgebreid koken. Een weekend waarin dochter weg is eten we altijd dingen waar zij niet zo van houdt.
Zondag gaan we weer golfen het is een soort van verslaving maar wel een gezonde in een hele mooie omgeving.

Vandaag wat vergeten boodschappen gedaan 
Gelijk ook bij de bieb binnen gelopen, boeken ingeleverd en wat nieuwe uitgezocht 
Ik had ook nieuwe schoenen nodig, die heb ik ook gekocht.
Wat was weg gewerkt en de rest van de middag zitten lezen.

Morgen werken en daarna slapen 
Man moet 's middags naar zijn ouders en ik ga dan het 1 en ander in huis doen 

Zondagochtend hebben we niets
En 's middags moeten we op verjaardagsvisite 

vrouw92

vrouw92

28-06-2024 om 19:20 Topicstarter

Niet echt zin in dit weekend. Emotioneel, onrustig, hormonen en eenzaam gevoel. Afscheid collega is over twee weken, ik vind het maar niks. Moeite met m’n autisme diagnose. Ik kan er zo weinig mee nu een half jaar verder… 

Morgen wat werkdingen en huishouden. Zondag naar m’n ouders.

Vandaag eerst gewerkt, halve dag vrij genomen om alvast stukje uitvaart en afscheid etc. voor te bereiden.
Daarna naar het centrum van de stad gelopen samen met een lieve buuf, want de temperaturen zijn gelukkig weer loopbaar qua lange afstanden, en daar heerlijke dingen op de markt gehaald (olijven, nootjes, brood, bara’s, Surinaamse pasteitjes, etc.).

Morgen (hopelijk: hangt van de huidige omstandigheden af)
- stofzuigen
- bed verschonen en meteen wassen
- nog een was draaien en ophangen 
- hele badkamer poetsen (ik hou het bij, dus niet veel werk) ontkalken (hou ik niet bij, dus wel veel werk) en kastjes opruimen (hou ik ook niet bij, dus ook veel werk) en daarna nieuwe badmat van H&M bij het pickup punt ophalen voor de finishing touch 💃🏻
- weekboodschappen doen
- medicijnen ophalen
- hopelijk wandelen en daarna lezen of Netflixen, in ieder geval rust🤞🏼

Zondag weet ik nog niet, elke dag is nu even onvoorspelbaar, maar ik heb afgelopen twee weken zoveel afspraken gehad, dat ik ook sowieso even niets wil
En “gewoon” even lekker uitrusten!! 😇

Hopelijk wat perswerk dit weekend. Ik las wat verhalen over vrouwen die tot 42.6 nog mogen wachten als ze gezond zijn. Dus dat 42 weken de max is is blijkbaar ook niet zo.. 

Moederkareltje schreef op 28-06-2024 om 19:27:

Hopelijk wat perswerk dit weekend. Ik las wat verhalen over vrouwen die tot 42.6 nog mogen wachten als ze gezond zijn. Dus dat 42 weken de max is is blijkbaar ook niet zo..

🤞🏼

Hier hele weekend werken. Tweede weekend op rij. Het is druk in de zorg.   
Ben benieuwd  hoe het zal gaan, we staan zwaar onderbezet.

Moederkareltje schreef op 28-06-2024 om 19:27:

Hopelijk wat perswerk dit weekend. Ik las wat verhalen over vrouwen die tot 42.6 nog mogen wachten als ze gezond zijn. Dus dat 42 weken de max is is blijkbaar ook niet zo..

😃 ik moest even nadenken wat er met perswerk bedoeld werd 🤣 

Maar succes met je perswerk en nachtbraken erna 😉 Hopelijk hoef je niet al te lang meer te wachten. 

Hier moe en lusteloos, zou vanavond en gisteren de stad in en/of met oude kennissen van mijn werk afspreken, maar heb alles afgezegd en lig al in mijn bed. 

Veel te druk gehad de afgelopen weken en daardoor is de batterij leeg. Vanochtend nog wel even bij een vriendin geweest die in de lappenmand ligt. 
Morgen een wedstrijdje spelen en man gaat daarna naar Bruce en ik moet nog naar zwemles met miniFido.
Verder weinig plannen voor dit weekend en dat hou ik maar zo denk ik. Even in de ruststand. 

Vanochtend ben ik met 2 van ons viertal bij een meertje met strand. Lekker aan het lezen. Mijn man is met onze zoon naar rugby. Onze oudste logeert. 
Ik lunch thuis en daarna gaat onze zoon naar scouting en ben ik alleen met de jongste. Ik wil graag nog wat bewegen. Wellicht dat ik even wat ga fietsen of wandelen ofzo. 
Morgenochtend ontbijten met zijn allen,  bootcamp, lunchen met vriendinnen en daarna relaxt wat lezen ofzo. 

Snoeiwerk en beetje huishouden. Man gaat van onze laatste rabarber jam maken.  Morgen waarschijnlijk 25 km loop van wandelweekend Westerwolde doen.  Nieuw voor ons, we doen nooit een georganiseerde wandeltocht. 

Moederkareltje schreef op 28-06-2024 om 19:27:

Hopelijk wat perswerk dit weekend. Ik las wat verhalen over vrouwen die tot 42.6 nog mogen wachten als ze gezond zijn. Dus dat 42 weken de max is is blijkbaar ook niet zo..

Zet 'm op, vertel maar dat het prima is om nu geboren te worden!

Vandaag prima fietsweer, dus lekker eropuit met de fiets 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.