Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Weekendplannen

Nu de herfst weer is begonnen wil ik dit topic weer openen om inspiratie op te doen voor het weekenden. Die zijn voor mij soms pittig (eenzaamheid) en duren daardoor lang. Ik trap af: 

Morgen heb ik een kennismaking bij een nieuw oppasgezin en 's avonds pas ik op bij mijn oude adres. Morgen overdag en zondag geen plannen op het huishouden na.


Loulou39 schreef op 14-06-2024 om 18:29:

Zojuist hardgelopen, daarna douche en zometeen gezellig borrelen.

Morgen de weekboodschappen doen en huishouden (bed verschonen, wassen, hele huis stofzuigen, keuken poetsen en badkamer poetsen en weer een stukje kledingkast uitzoeken). Daarna misschien nog wandelen en in de avond lekker niets.

Zondagochtend rustig aan, misschien hardlopen, en in de middag eerst een borrel (alweer) en daarna een etentje 💃🏻

Gisteren borrel ging niet ivm migraine, vandaag nieuwe ronde nieuwe kansen …

Gisteren verjaardagsfeest gehad van mijn broer. Het was stik gezellig. Vanmiddag ga ik lunchen met vriendinnen omdat een vriendin jarig is geweest. Wij geven elkaar al jaren geen cadeaus meer maar we gaan uit lunchen. Degene die jarig is wordt vrij gehouden. Daarna nog naar een cafe of liever op een terras als ze tenminste de terrasverwarming buiten hebben staan.

Wij zijn op vakantie maar we gaan vandaag ipv morgen naar huis, het weer is nu droog maar vannacht is de tent onder gelopen en nu een modderboel.

Kom net uit de dierenwinkel.... heb voer voor alle beestjes gekocht....

Vandaag doe ik verder nog wat dingen in het huishouden, en ga zo nog wandelen met de honden en de poes , die altijd mee loopt.

En vanmiddag speelt Zwitserland, dus ook nog even kijken.

Morgen lekker brunchen met alle kinderen en aanhang, en dan is helaas het weekend al weer voorbij....

zonet met vriendin bij Slachtemarathon gekeken. Respect voor iedereen die mee doet met dit kautee weer. En dan ook nog 5 mannen die eerst de marathon hebben hardgelopen en hem nu  nog wandelt doen. 

Tuinfluiter schreef op 08-06-2024 om 19:48:

[..]

Veel plezier, geniet ervan. Naar welk gebied gaan jullie.

Beetje mosterd na de maaltijd maar we zijn aan de kust in de buurt van Granville.

Vandaag alles van het lijstje gedaan behalve badkamer gepoetst, dat doe ik morgenochtend.

Verder bedden verschoond, wassen gedraaid, huis gestofzuigd, keuken gepoetst, weekboodschappen gedaan (ook lekker veel fruit en groente gehaald, heerlijk!).
Daarna lopend naar de markt (anderhalf uur in totaal) en lekker vers brood en pasteitjes gehaald 💕

na een week weg dacht ik vandaag thuis te zijn. Onverwacht was het hier zonnig en droog dus man en ik hebben ruim 10 km gelopen bij de Drentse Aa 

vrouw92

vrouw92

16-06-2024 om 09:46 Topicstarter

Helemaal klaar met deze eeuwig durende herfst, dat zei ik in maart al en nu nog steeds... Pff. Deze week snotverkouden geworden inclusief een dag koorts. Wel de hele week gewerkt en dit weekend zit ik er niet zo lekker in. Ik wandel nu om het weekend ipv elk weekend. Verder aan de rapporten, afscheidscadeau's, huishouden, boodschappen en vanmiddag voetbal kijken. 

Ben echt toe aan mooi weer! 

Herfstappeltaart schreef op 15-06-2024 om 16:04:

[..]

Beetje mosterd na de maaltijd maar we zijn aan de kust in de buurt van Granville.

Ik ga ook graag naar Normandie maar ik ben nog nooit in dat stuk geweest. 

Dorestad schreef op 15-06-2024 om 19:10:

na een week weg dacht ik vandaag thuis te zijn. Onverwacht was het hier zonnig en droog dus man en ik hebben ruim 10 km gelopen bij de Drentse Aa

Ook een mooi gebied om te lopen. Kom je dan ook door Schipborg vind ik zo'n prachtig gebied met al de strubben.

Tuinfluiter schreef op 16-06-2024 om 10:23:

[..]

Ook een mooi gebied om te lopen. Kom je dan ook door Schipborg vind ik zo'n prachtig gebied met al de strubben.

Kniphorst strubbenbos,  jazeker.  

dadelijk komt een vriendin hierheen,  want vanavond gaan we met 2 anderen naar de foute party 

Morgen geen plannen, het word wel mooi weer dus wellicht dat ik buiten te vinden ben.
Zondag naar familielid. 

straks met vriendin even naar een theetuin, bijkletsen, vanavond naar verjaardag, morgen niets, en zondag weer een verjaardag. En maandag maar weer aan het werk, na een heerlijke week vrij

Dit weekend is lekker rustig zonder familie verplichtingen en dat is wel fijn, want het weekend hierna is precies omgekeerd. Weinig plannen dus. Morgen heeft kleuter dansles en daarna ga ik even de stad in met haar. We moeten een cadeautje kopen voor mijn neefje en ik heb nieuwe schoenen nodig. Verder waarschijnlijk nog wat fruit halen op de markt. Verder zien we het wel.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.