Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Weekendplannen

Nu de herfst weer is begonnen wil ik dit topic weer openen om inspiratie op te doen voor het weekenden. Die zijn voor mij soms pittig (eenzaamheid) en duren daardoor lang. Ik trap af: 

Morgen heb ik een kennismaking bij een nieuw oppasgezin en 's avonds pas ik op bij mijn oude adres. Morgen overdag en zondag geen plannen op het huishouden na.


Broodjebrie schreef op 08-06-2024 om 15:52:

[..]

Leuk, veel plezier! Wij gaan eind augustus ook naar Frankrijk. Ben er nog nooit geweest.

Huh? En dat met een naam als broodje brie?  

Friezinnetje schreef op 08-06-2024 om 16:03:

[..]

Huh? En dat met een naam als broodje brie?

Wahaha 

Broodjebrie schreef op 08-06-2024 om 15:52:

[..]

Leuk, veel plezier! Wij gaan eind augustus ook naar Frankrijk. Ben er nog nooit geweest.

Dankjewel . Nou daar ga je geen spijt van krijgen hoor!

Herfstappeltaart schreef op 08-06-2024 om 18:37:

[..]

Dankjewel . Nou daar ga je geen spijt van krijgen hoor!

Ik geloof je gelijk, ik hoor er alleen maar goede verhalen over 

Dorestad schreef op 07-06-2024 om 23:12:

[..]

Gerendal overweeg ik ook. Het gebied rondom Epen, Camerig en de Vijlenerbossen en dus ook Volmolen ken ik goed. Ik kom er zeker de laatste 25 jaar minstens 3x per jaar. Ik blijf het prachtig vinden. Morgen ga ik vanuit mijn plek hier lopen. Eens kijken hoe snel ik inwendig toch piep bij het klimmen

Ik ga ook al heel lang jaarlijks naar Limburg en heb heel veel gezien en gewandeld. Klimmen heb ik geen problemen mee maar dalen vooral als het glad en modderig is vind ik een ander verhaal.

Vandaag heb ik een prachtige wandeling gemaakt op de Veluwe. Ik ben de Wodandseiken gaan bekijken.

Herfstappeltaart schreef op 08-06-2024 om 15:42:

Vandaag inpakken, morgen lekker voor een weekje naar Frankrijk!

🚗

Veel plezier, geniet ervan. Naar welk gebied gaan jullie. 

Nog twee uurtjes werken en dan weekend 

Vanavond gaan we gezellig een film kijken. Morgen eerst naar dansles met kleuter en op de terugweg even over de markt. Ik heb beloofd dat we aardbeien gaan kopen. Die in de tuin zijn aangevreten en nu dus voor de mieren en slakken. Waarschijnlijk gaan we na de lunch naar een speeltuin en komt haar vriendje van school ook met zijn moeder en broertje. Dan neem ik lekker een deel van de aardbeien mee. 

Zondag gaan kleuter en ik een ontbijtje maken voor vaderdag. Na het ontbijt gaan we naar het zwembad. Zo vieren we vaderdag en mijn verjaardag met z'n drietjes. Als avondeten gaan we frietjes halen, want dat hoort natuurlijk na een dag zwemmen

hier inmiddels weekend. Zo weer naar de psycholoog,  daarna nog even paar boodschappen halen, en ik bedenk me net dat ik nog iets voor vaderdag moet halen. 
Morgen zwemmen, morgenavond bij de buren langs, en zondag naar mijn vader.

Tuinfluiter schreef op 08-06-2024 om 19:47:

[..]

Ik ga ook al heel lang jaarlijks naar Limburg en heb heel veel gezien en gewandeld. Klimmen heb ik geen problemen mee maar dalen vooral als het glad en modderig is vind ik een ander verhaal.

Vandaag heb ik een prachtige wandeling gemaakt op de Veluwe. Ik ben de Wodandseiken gaan bekijken.

Dank je voor een nieuwe reistip!

Ben onderweg naar Groningen,  dan nog 23 km naar huis fietsen. Een heerlijke week gehad.  Nu in het weekend maar eens even in en om huis.

net geluncht met een collega, vanavond borrelen met vriendinnen. Morgen schoonmaken en bedden verschonen. Zondag visite. Verder nog helemaal geen plannen 

Zojuist hardgelopen, daarna douche en zometeen gezellig borrelen.

Morgen de weekboodschappen doen en huishouden (bed verschonen, wassen, hele huis stofzuigen, keuken poetsen en badkamer poetsen en weer een stukje kledingkast uitzoeken). Daarna misschien nog wandelen en in de avond lekker niets.

Zondagochtend rustig aan, misschien hardlopen, en in de middag eerst een borrel (alweer) en daarna een etentje 💃🏻

Vandaag  al heel veel klussen gedaan maar er staan er nog meer op mijn lijst. Dat zal voor het grootste deel  op zondag moeten gebeuren  want morgen ga ik de boodschappen doen, naar de acupuncturist  en heb ik een soort reünie  met oud- collega's  waar ik 35 jaar terug  mee gewerkt  heb.
Zondag  hoop ik voor man erg dat oudste langskomt, dat zou hij heel graag willen.  Maar oudste wist nog niet of het ging lukken.  ' S avonds lekker chinees ophalen, hoef ik niet te koken. 

Vanmiddag begon mijn weekend met een rondje golf. De baan staat er mooi bij met veel wilde bloemen waaronder orchissen.
Morgen naar de markt, wat klusjes in de tuin en 's- avonds uitgebreid koken.
Zondag wandelen en kijken of mijn naaimachine nog werkt. Ik ga voor mijn dochter een jurkje maken wat ze naar een concert aan wil.

Vanmiddag met kind voor nacontrole naar het ziekenhuis geweest 
Vanavond wat was weg gewerkt.
Om 3 uur gaat de wekker weer, voor werk.
Als ik klaar ben, nog wat slapen 
En de rest van het weekend nog geen plannen gemaakt 
Wat wassen en huishoudelijke klusjes doen in ieder geval en verder zien we wel hoe het loopt

ik moest vandaag werken, anders altijd vrij op de vrijdag. Dus wat korter weekend. 
Vanavond nog boodschappen gedaan. 
Morgen even thuis omrommelen, en als het droog is, mss even kijken bij Slachte Marathon, die hier in de buurt langs komt. Daarna naar feestje van vriendin. 
zondag even naar mijn vader en verder niet al te veel vermoed ik. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.