Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Weekendplannen

Nu de herfst weer is begonnen wil ik dit topic weer openen om inspiratie op te doen voor het weekenden. Die zijn voor mij soms pittig (eenzaamheid) en duren daardoor lang. Ik trap af: 

Morgen heb ik een kennismaking bij een nieuw oppasgezin en 's avonds pas ik op bij mijn oude adres. Morgen overdag en zondag geen plannen op het huishouden na.


straks eerst intake sportschool, dan vanmiddag met mijn zus een rondje winkels. Verder nog niet veel op de planning voor dit weekend, maar ws even in de tuin bezig.

mijn kinderen zijn bij hun vader dit weekend dus heb de tijd aan mezelf. Vanavond ga ik naar het theater met een vriendin. Morgen wil ik naar wat woonwinkels. Misschien ‘s avonds naar een technofeestje maar alleen als ik goedkoop kaartje op Ticketswap kan kopen. Zondagmiddag borrel met vriendinnen. Leuk weekend dus!

ik zit in de trein onderweg naar Maastricht.  Ga weekje wandelen en fietsen in mijn uppie.  Eigen fiets is mee. Morgen lopen.  Wellicht vandaag ook nog. Zondag excursie mergelgroeve 't Rooth,  daar zocht ik vroeger fossielen.  Maandag anderhalf uur massage en dan verder op fiets richting Epen.  Daar nog 4 nachten gereserveerd.  Een week alleen wandelen en fietsen is nieuw.  Wel eerder eens paar dagen gedaan 

Vanmiddag boodschappen doen in Duitsland, de voorraad thuis moet nodig aangevuld worden. 
Het weekend wordt klussen: thuis zijn we bezig met meerdere klusjes en bij het nieuwe huis van kind moet alles gesloopt worden binnen. Leuk! 💪

Ben eindelijk vrij, heb op mijn werk een circusweek gehad...en dat is met  mensen met een beperking  best wel zwaar.... Dus doe naast dweilen, wassen ( mindstens 6 machines,) niet waanzinnig veel....Lezen,rommelen in de tuin, alle beestjes verwennen,en zondag met het een hele gezin eten.

Dorestad schreef op 07-06-2024 om 10:27:

ik zit in de trein onderweg naar Maastricht. Ga weekje wandelen en fietsen in mijn uppie. Eigen fiets is mee. Morgen lopen. Wellicht vandaag ook nog. Zondag excursie mergelgroeve 't Rooth, daar zocht ik vroeger fossielen. Maandag anderhalf uur massage en dan verder op fiets richting Epen. Daar nog 4 nachten gereserveerd. Een week alleen wandelen en fietsen is nieuw. Wel eerder eens paar dagen gedaan

Heerlijk geniet ervan wij waren vorige week in Zuid Limburg. 

Morgen ochtend naar de markt, daarna wandelen met dochter en 's-avonds uitgebreid koken.
Zondag weer wandelen en in de tuinwerken.

Tuinfluiter schreef op 07-06-2024 om 21:39:

[..]

Heerlijk geniet ervan wij waren vorige week in Zuid Limburg.

Dankjewel.  Wat een mooi stuk Nederland is het toch! Wat hebben jullie ondernomen? Ik was na het reizen Wat moe en heb , klinkt misschien raar,  om wat frisser te worden een ommetje van 7 km gemaakt.  Zit 50 meter van de Belgische grens,  kijk naar het Jekerdal.  Het was warm.  Hemd/wandelrok.  Zweten.  

Dorestad schreef op 07-06-2024 om 21:43:

[..]

Dankjewel. Wat een mooi stuk Nederland is het toch! Wat hebben jullie ondernomen? Ik was na het reizen Wat moe en heb , klinkt misschien raar, om wat frisser te worden een ommetje van 7 km gemaakt. Zit 50 meter van de Belgische grens, kijk naar het Jekerdal. Het was warm. Hemd/wandelrok. Zweten.

Mooie wandeling gemaakt door het Gerendal ( de orchideeën tuin was open ) en het Sint Jans bos en langs de Geul. Gewandeld bij de volmolen, langs de Gulp en het bos bij Vijlen. Verder naar Maastricht geweest en gegolfd op een paar mooie banen. Uitdagend door de hoogte verschillen. Onze thuisbaan heeft dat niet. Heerlijk vakantie dus.

Dorestad schreef op 07-06-2024 om 21:43:

[..]

Dankjewel. Wat een mooi stuk Nederland is het toch! Wat hebben jullie ondernomen? Ik was na het reizen Wat moe en heb , klinkt misschien raar, om wat frisser te worden een ommetje van 7 km gemaakt. Zit 50 meter van de Belgische grens, kijk naar het Jekerdal. Het was warm. Hemd/wandelrok. Zweten.

Jekerdal vind ik ook mooi. Zijn we door heen gereden opweg naar Maastricht zitten een paar wijngaarden. Nu niet gedaan maar een stadswandeling over de stadsmuren vind ik ook leuk om te doen.

Tuinfluiter schreef op 07-06-2024 om 21:53:

[..]

Mooie wandeling gemaakt door het Gerendal ( de orchideeën tuin was open ) en het Sint Jans bos en langs de Geul. Gewandeld bij de volmolen, langs de Gulp en het bos bij Vijlen. Verder naar Maastricht geweest en gegolfd op een paar mooie banen. Uitdagend door de hoogte verschillen. Onze thuisbaan heeft dat niet. Heerlijk vakantie dus.

Gerendal overweeg ik ook.  Het gebied rondom Epen,  Camerig en de Vijlenerbossen en dus ook Volmolen ken ik  goed.  Ik kom er zeker de laatste 25 jaar minstens 3x per jaar. Ik blijf het prachtig vinden.  Morgen ga ik vanuit mijn plek hier lopen.  Eens kijken hoe snel ik inwendig toch piep bij het klimmen

Net thuis van het werk 
Helaas niet slapen, want straks naar schoonouders, verhuizing zit er bijna op, maar er moet vandaag nog het 1 en ander gedaan worden 

Morgen uitslapen, bijkomen en thuis het 1 en ander doen, want door de verhuizing van schoonouders is er behoorlijk wat blijven liggen hier in huis 

vrouw92

vrouw92

08-06-2024 om 14:11 Topicstarter

Vandaag heel druk: 
Boodschappen, huishouden en nu aan het wachten tot mijn huisbaas allerlei klusjes komt doen. Is al vanaf 12 uur bij de buren bezig en geen idee wanneer hij klaar is. Water is al heel lang afgesloten, ik heb mijn hele kamer moeten verbouwen zodat hij overal bij kan en eigenlijk kan ik niets... Daar kom ik mijn autisme weer behoorlijk tegen. Blij met mijn huisbaas hoor en ook blij als de klusjes zijn gedaan, maar ik ben de controle kwijt.. Meestal komt hij doordeweeks, dan ben ik gewoon aan het werk en is dus top. 

Ik moet mn mealprep vandaag doen en ook nog poetsen.

Morgen vroeg weg voor een wandeling in het midden van het land. 20km is de max helaas. Maar is wel nodig na deze stressvolle dag.

Tussendoor een start maken met de rapporten van mijn leerlingen. 

Vandaag inpakken, morgen lekker voor een weekje naar Frankrijk!

🚗

Herfstappeltaart schreef op 08-06-2024 om 15:42:

Vandaag inpakken, morgen lekker voor een weekje naar Frankrijk!

🚗

Leuk, veel plezier! Wij gaan eind augustus ook naar Frankrijk. Ben er nog nooit geweest.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.