Huiskamer
vrouw92
30-09-2022 om 20:49
Weekendplannen
Nu de herfst weer is begonnen wil ik dit topic weer openen om inspiratie op te doen voor het weekenden. Die zijn voor mij soms pittig (eenzaamheid) en duren daardoor lang. Ik trap af:
Morgen heb ik een kennismaking bij een nieuw oppasgezin en 's avonds pas ik op bij mijn oude adres. Morgen overdag en zondag geen plannen op het huishouden na.
-Nienke-
15-10-2022 om 19:05
Ook hier een rustig weekend! Vanochtend boodschappen gedaan en alle was weggewerkt. Vanmiddag even de stad in geweest, daar voor het eerst weer een oliebol gegeten en lekker behaaglijk een kop koffie gedronken.
Morgen gaan we even bij m’n ouders langs en doen we verder lekker weinig: beetje schoonmaken nog, legpuzzel afmaken, boek lezen.
Moosey
15-10-2022 om 20:26
Vandaag met een aantal man hulp in de tuin lopen beesten, en daarna eten gekookt voor het gezelschap. Nu dwarsaf in de makkelijke stoel. Zo alleen nog even de kliekjes opruimen en de was in de droger stoppen, de vaat hadden de vrienden al gedaan ❤️
Morgen werken, en daarna afgesproken met een vriendin.
Maanlicht
15-10-2022 om 22:13
Vandaag een berg was gestreken en wasgoed opgeborgen, naar Ikea geweest voor een nieuwe bureaustoel ( oude was stuk en nog onder garantie), beetje oude papieren en administratie uitgezocht , wat gelezen?een uur gewandeld, zoon geholpen met sollicitatiebrief en nu lekker de sauna in. Morgen pannenkoeken bakken voor picnic en dan gaan wandelen en picniccen.Daarna verder met opruimen van de papieren, ooit moet dat toch eens klaar raken …
Ellori
15-10-2022 om 22:54
Partner en puber waren lekker weg vanmiddag dus ik heb het huis aan kant gemaakt. Later kwam schoonmoeder gezellig spelletjes met de puber spelen en daarna heb ik heerlijk pannenkoeken gebakken.
Morgen een rustig dagje denk ik. Enige wat ik echt op de planning heb staan is pastasaus maken. Hebben we morgen lekker te eten en weer een gevulde vriezer.
watertoren
16-10-2022 om 02:44
Ik ben op stap geweest met een vriendin, ben bang dat ik morgen een flinke kater heb dus ik blijf nog ff op.
duizel
16-10-2022 om 09:29
Irregular_Choice schreef op 09-10-2022 om 07:47:
Vandaag is het Backstreet Boys dag!! 🥳 Was al vroeg wakker, zoals gewoonlijk. Nu heerlijk op de bank met een kop thee en TLC’s Don’t tell the bride. Heerlijk programma haha! Mijn geurkaars met de geur fresh baked bread staat aan, kan daar zo van genieten. Verder ga ik het lekker rustig aan doen. Ik hoef pas om kwart over 5 bij een vriendin te zijn, dus genoeg tijd om te douchen, mijn haar te fatsoeneren en na te denken over mijn outfit we gaan van tevoren eten bij Jinso, bij de Arena. Daarna maar eens op ons gemak naar de ziggo. Normaal gaan we altijd al op tijd in de rij staan en is het rennen geblazen voor een goed plekje, maar dat laten we nu. We hebben staanplaatsen en zien wel of we nog een beetje naar voren kunnen komen. Eind deze maand gaan we ook nog naar Keulen waar we tickets voor vooraan hebben Wel leuk om ze weer te zien! In 2019 naar 3 shows geweest en toen zouden ze nog terug komen aan het eind van de tour. Maar dat liep even anders natuurlijk 🙈 nu dus eindelijk weer terug! Zin in!!
Ik ben wel benieuwd hoe het bij de backstreet boys was? Had je nog een goede plek?
vrouw92
16-10-2022 om 20:11
Prima weekend gehad! Vandaag begon zeer onhandig met mezelf buiten sluiten. Mijn huisbaas kon pas, logischerwijs 3,5 uur later komen. Die 3,5 uur heb ik op de trap doorgebracht, het was niet anders. Hij heeft gelijk de laatste klussen gedaan.
Vervolgens een heerlijke herfstwandeling van 7km gemaakt, lekker gegeten, appeltaart gebakken en schoongemaakt. Best wel moe, maar gelukkig heb ik herfstvakantie en staat er volgende week vrij weinig op de planning.
vrouw92
21-10-2022 om 14:10
Wat zijn de plannen voor komend weekend?
Hier hoop ik vooral dat het heeel snel maandag is en ik weer mag werken. Vanaf gisteren staat er niets op de planning en lukt het me niet om mezelf te vermaken. Ik kan wel van alles gaan ondernemen, maar het eenzame gevoel blijft. Zometeen iig maar eens naar buiten, hopelijk helpt dat.
Lollypopje
21-10-2022 om 14:12
morgen krijg ik een hele lieve vriendin op visite.
Sinds begin september niemand meer gezien, behalve mijn coach en de buurvrouw, dus kijk er erg naar uit 😊
Geen idee hoe lang ik het volhou, misschien stort ik na een uur al in, maar dan is het het nog steeds waard 😊
Marquise
21-10-2022 om 14:14
Morgen komt een vriendin langs en zondag een soort van herfst/Samhain viering. Erg veel zin in.
Wobbelkont
21-10-2022 om 14:16
Dit weekend twee dagen werken, maar ben niet zo lekker. Mezelf er doorheen slepen dus en hopen dat ik me gauw weer beter voel.
Mama-Inge
21-10-2022 om 14:18
ondanks herfstvakantie hebben we een hele drukke week gehad.
Ingevallen omdat er zieken waren.
Morgen ochtend nog en dan hoop ik dat het klaar is.
Morgen ochtend dus nog werken.
Verder wat was doen en oudste zoon helpen met zijn huiswerk
Denk dat we de rest van het weekend niet veel gaan ondernemen
Tara82
21-10-2022 om 14:20
Wat vervelend vrouw92. Buiten ziet het er hier nu wel lekker uit. Ik hoop dat het een beetje helpt .
Ik ben nu nog thuis aan het werk, maar het schiet niet echt op. Er is 1 ding wat echt gedaan moet worden en als dat af is kap ik er maar mee. Eigenlijk moet ik wel nog met peuter naar buiten. Die loopt nog steeds in haar pyama. Nu de hond er niet meer is komen we toch minder buiten. Vanavond is mijn man weg, dus dan kan ik lekker gamen.
Morgen wel een drukke dag. Eerst met peuter naar theater les en op de terugweg een klein boodschapje doen zodat man en peuter wat te eten hebben. Ik heb zelf de hele middag een afdelingsuitje en aansluitend een etentje. Wat we gaan doen is nog niet bekend gemaakt.
Wat we zondag gaan doen weet ik nog niet. Boodschappen ieder geval. Misschien als het weer lekker is naar een grote speeltuin of het bos. We zien het wel.
HAHA!wait..what
21-10-2022 om 14:21
Lollypopje schreef op 21-10-2022 om 14:12:
morgen krijg ik een hele lieve vriendin op visite.
Sinds begin september niemand meer gezien, behalve mijn coach en de buurvrouw, dus kijk er erg naar uit 😊
Geen idee hoe lang ik het volhou, misschien stort ik na een uur al in, maar dan is het het nog steeds waard 😊
Veel plezier! Goede instelling ook; al hoop ik dat je het langer (goed) volhoudt
Vervelend dat eenzame gevoel Vrouw92! Ooit al eens aan een hond (of ander huisdier) gedacht? Of misschien heb je dat al wel.. Ik hoop dat het onverwachts toch nog een leuk weekend wordt!
Ik heb zondag een verjaardag van m'n zus. En morgenochtend heeft dochter een uitwedstrijd, misschien dat ik nog even ga kijken. Herfstvakantie is begonnen hier, vind het wel een fijn en rustig begin zo
Lollypopje
21-10-2022 om 14:26
HAHA!wait..what schreef op 21-10-2022 om 14:21:
[..]
Veel plezier! Goede instelling ook; al hoop ik dat je het langer (goed) volhoudt
Vervelend dat eenzame gevoel Vrouw92! Ooit al eens aan een hond (of ander huisdier) gedacht? Of misschien heb je dat al wel.. Ik hoop dat het onverwachts toch nog een leuk weekend wordt!
Ik heb zondag een verjaardag van m'n zus. En morgenochtend heeft dochter een uitwedstrijd, misschien dat ik nog even ga kijken. Herfstvakantie is begonnen hier, vind het wel een fijn en rustig begin zo
Dankjewel 😊
Als je zo weinig mensen ziet, is elk beetje gewoon al heel erg fijn
Jij fijne rustige herfstvakantie gewenst.